Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jakou cenu má server Písmák?

18. 08. 2010
0
84
4627
Autor
.duke.

1. Jakou byste řekli, že má současný server Písmák cenu?

2. Kolik byste za něj případně byli ochotni dát (kdyby byl na prodej a kdybyste zrovna měli love)?

3. Za kolik ho podle Vás dassler koupil?

4. Stoupla cena Písmáka pod dasslerovým vedením?


84 názorů

raja
22. 08. 2010
Dát tip
shakepesara?

Norsko 1
22. 08. 2010
Dát tip
debil. tady zuří tornádo a on, čtěte shakespeara

Norsko 1
22. 08. 2010
Dát tip
uvidíme co unesco. u nás je již duke chráněnou bytostí

1. jednu krávu a pár volů (indická cena) 2. nevím proč bych si kupovala jakýkoliv server 3. co já vím 4. spíš by bylo lepší se zeptat jestli stouplo množství kvalitních děl to ale ani vlastník serveru ani admin neovlivní

Oldjerry
21. 08. 2010
Dát tip
duke - veledušstvo ... inu nechme je být - jsou to taky lidi a nakonec jsou součástí koloritu. Jenom někdy u citlivějších lidí (a ti se mohou v této komunitě jistě vyskytnout) působí někdy zbytečné trauma, de facto porušují statut a odklánějí server od jeho původního stěžejního poslání - učit psát. Připouštím, že to takhle chápu jen já a pár podobných idealistů... :-)

Ostrich
20. 08. 2010
Dát tip
Písmák je podhoubí - prostředí, na kterém může hodně dobrých věcí vyrůst. Zvnějšku je databázově velmi dobře promyšlený, kdyby byl přehledně naprogramovaný, byl by to proti jiným serverům skvěle provázaný systém. Třeba možnost číst kritiky jiných a přijít tak na zajímavá díla, adresnost tipů, avíza, možnost oblíbených autorů atd. - kam se hrabe většina blogovacích systémů, které sice možná líp vypadají, ale v podstatě jedou jen na aktuální stránce, databázové možnosti většinou skoro nevyužívají. Ať to tady dotuje či udržuje kdokoliv (dasslere díky, jsi-li to ty, komukoliv případně schovanému bezejmennému díky též), je to záslužný čin. Zároveň to ale může být i investice do budoucna - pokud se bude ekonomická situace téhle země lepšit, každá takováhle aktivita mnoha stovek lidí je do budoucna schopna být soběstačná nebo i generovat zdroje pro svůj další růst. A investorovi, udržovateli & rozšiřovateli náleží prestiž a dobré jméno - úplně stejně postupují třeba autoři freeware programů, když je takový program úspěšný, jeho autor ukazuje potenciálním investorům: podívejte, dokážu to. Písmák by potřeboval víc a víc pronikat do vědomí. Potřeboval by cosi jako opravdu výraznou výkladní skříň, aby lákal talentované psavce i čtenáře, kteří chtějí sami objevovat nové autory. Připadá mi, že Písmák možná tak trochu čeká na výrazné autorské osobnosti, které ho mediálně "udělají". Na druhé straně je možná dobře, že je tenhle server trochu v závětří. Co se týče cen - poplatky za provoz a za připojení by se asi daly dohledat, nebudou to snad horentní sumy, cena případného přechodu investice je věc aktuální poptávky/nabídky, věci samy o sobě cenu nemají, ocení je jedině trh:-)

1. 6 2. 9 3. 7 4. 5

.duke.
20. 08. 2010
Dát tip
Díky Norsko, že jsi mě alespoň vyslechl. Hodně mi to pomohlo.

Norsko 1
20. 08. 2010
Dát tip
Kdybys nebyl takový idealista, věděl bys, že tě sice vyslechnu, ale to je tak asi všechno, co jsem ti chtěl momentálně říct. Užívej si slunce v zahradách plných stromů i bylin léčivých

.duke.
20. 08. 2010
Dát tip
Tak čekej. Třeba ti řeknu. Ať víš, co máš dělat.

.duke.
20. 08. 2010
Dát tip
Oldjerry: dassler má přece možnost, se tu vyjádřit. navíc může diskusí dostat zpětnou vazbu od uživatelů. žgryndy egocentriků a domnělých veleduchů jsou na písmáku probléme, taky to tak vnímám. co si s nimi počít, oldo?

Norsko 1
20. 08. 2010
Dát tip
Na tebe. Budeš taková první volavka a po ní budou následovat hejna

.duke.
20. 08. 2010
Dát tip
Ty ses ještě nesmazal, Norsko? Na co čekáš, troubo?

Oldjerry
20. 08. 2010
Dát tip
První dvě otázky nesouvisí s dalšími dvěma. Jsou pro zájemce o koupi a prodejce. Dassler udělal co udělal a já si myslím, že Písmákovi prospěl. Kolik do toho vrazil? tolik, kolik mu připadalo adekvátní jeho cílům, které nám není povinen sdělovat - pokud nechce. Pro mne je důležité, že Písmáka udržuje v chodu a nezasahuje do něj více, než je nutné. Než tyto žgryndy egocentriků a domnělých veleduchů, které po přečtení všech zde vložených kritik snadno poznáte, by bylo vůči Písmákům slušnější a vůči dasslerovi zdvořilejší, zeptat na odpovědi jeho, majitele. K poslední otázce velestručně: komu není Písmák dost dobrý i s jeho chybami - může si vybrat z pěti dalších známých, či dvou desítek méně známých literárních serverů, nebo jejich napodobenin.

Norsko 1
20. 08. 2010
Dát tip
Tys to ještě nesmazal ? Na co čekáš, troubo ?

.duke.
20. 08. 2010
Dát tip
Jo, je to tak, Mar. Když přiloží pigkiller praseti jateční pistoli mezi oči, nebo ke spánku, myslí prase výlučně na ptáky. Není to dokázaný, ale je to tak. Jsi jedinečná, nejmilejší Mar!

.duke.
20. 08. 2010
Dát tip
Víš, papouchu, co si myslí prase, když mu přiloží pistoli mezi oči?

.duke.
20. 08. 2010
Dát tip
Miluji Tě, Mar!!

.duke.
20. 08. 2010
Dát tip
Petrusho, když mě lituje někdo, jako ty, vždy je mi na zvracení. Vyber si, prosím, někoho jiného.

ikaika
20. 08. 2010
Dát tip
1.tak mezi 100 a 1000EUR-už se prodaly i horší stránky za víc 2.jednoznačně nekoupil 3.za slib že pokryje dluhy na provoz, plus pár piv 4.v této komunitě to snad ani nelze

papouch
19. 08. 2010
Dát tip
..kecáš, "magor" jsi neříkal! Ty jsi říkal "vyšinutý jedinec". "Magor" jsem říkal já, zloději! .-)

Magor. Já to říkal.

Petrusha
19. 08. 2010
Dát tip
je mi ťa skoro ľúto však ešte šťastie, že len skoro

papouch
19. 08. 2010
Dát tip
narvahu, víš, co znamená úsloví "kape ti na karbid"?

StvN
19. 08. 2010
Dát tip
Lakrov, když nehoří, nevolej hasiče. Děkuji.

LaMouette
19. 08. 2010
Dát tip
Lakrov.. neni zac, rado se stalo.

moorgaan
19. 08. 2010
Dát tip
docela jednoduche otazky: 1/ cenu ma takovou , za jakou je nekdo ochoten ho koupit a nekdo prodat! 2/necitim potrebu investovat do Pismaka 3/nevim-ale myslim, ze ne moc draho 4/pokud myslis cenu kupni - pak ANO, pokud myslis cenu odhadni NEVIM - neznam ekonomiku pred a pod Dasslerovym vedenim

Lakrov
19. 08. 2010
Dát tip
Pro Dero: Děkuji. Ptám se jen pro ujasnění si nastavené 'citlivosti'. Do nedávna bylo to, co lze umístin na titulní stránku Písmáka, do jisté míry cenzurováno. Obojí přistup je možný, bude-li rozumně uplatňován.

Lakrov
19. 08. 2010
Dát tip
Pro LaMouette: Děkuji za sdělení postoje členů, obsazených do funkce admin. S jistou mírou benevolence nelze než souhlasit.

Dero
19. 08. 2010
Dát tip
Podle mne diskuse i příspěvek Lakrov zcela v pořádku.

.duke.
19. 08. 2010
Dát tip
Jsi moc hodná.

LaMouette
19. 08. 2010
Dát tip
djuk.. neshledavam na Lakrovove prispevku tady pod Tvym dilem nic zavadnyho, rekl svuj nazor a chtel nazor adminu.. odpovedela sem mu na nej. A odpovidam timto i Tobe.

.duke.
19. 08. 2010
Dát tip
přijde

.duke.
19. 08. 2010
Dát tip
Žádám někoho z adminů o posouzení Lakrova a jejího požadavku. Její potřeba cenzury (mimochodem na Liteře nedávno žádala zrušení alternicků) mi nebezpečná.

.duke.
19. 08. 2010
Dát tip
Pokud se chceš účastnit, Petrusho, diskuse, je dobré se vyjadřovat k nastoleným otázkám. Pokud nemáš co říct, nevyjadřuj se. To zvládneš. Třeba..

StvN
19. 08. 2010
Dát tip
Lakrov, doufejme, že ti někdo z "adminů" odpoví.

LaMouette
19. 08. 2010
Dát tip
Lakrov - viz diskuse predchozi..

Petrusha
19. 08. 2010
Dát tip
petrusha nic nemíní ... len sa podivuje nad touto diskusiou, kedy zadávateľ diskusie vlastne nechce nič zistiť, len by rád na seba upozornil ..

Lakrov
19. 08. 2010
Dát tip
Žádám někoho z 'adminů' o posouzení tématičnosti diskuse, případně o odstranění diskuse z titulní stránky. Děkuji

Petrusha
19. 08. 2010
Dát tip
prečo sa potom pýtaš niečo tam, kde nie je ľudí sám seba sa môžeš pátať aj potichu...

.duke.
19. 08. 2010
Dát tip
Já tu žádný lidi nevidím, Petrusho. Asi máš vizuální halucinace. Možná spíš psychiatrická ambulance.

.duke.
19. 08. 2010
Dát tip
Myslím, že tu je ne méně než jeden kvalitní autor.

1) pokud myslíš cenu vyjádřenou penězi, tak na to by měl odpovědět Dassler, na kolik si Písmáku cení. Pokud myslíš intelektuální hodnotu, tak rozhodně nikoliv mizivou. 2) Nechtěl bych ho ani zadarmo 3) Netuším 4) Ne Na druhou stranu je tady sranda s pitomci, kteří neustále pomlouvají kvalitu Písmáka a děl na něm publikovaných, ale aby odešli a nevraceli se, toho se patrně nikdy nedočkáme =)

Honzyk
19. 08. 2010
Dát tip
o)))----------

Petrusha
19. 08. 2010
Dát tip
alebo proste špecialozivaných ľudí zaoberajúcich sa softwarovými záležitosťami vrátane cien internetových domén ...

Petrusha
19. 08. 2010
Dát tip
ja naopak doporučujem navštíviť s touto témou - nejaké finančné noviny, ak sa nejedná o písmáka ako takého i s ľuďmi, ktorí tu sú a s tým, čo tu plodia... apropo, som poctená tým, že je ti moja hodnota vzdialená, nikdy som nemala túžbu ti niečo také približovať len ďalej ...

.duke.
19. 08. 2010
Dát tip
Tvoje případná lidská hodnota, Petrusho, je mi opravdu velmi vzdálená.

.duke.
19. 08. 2010
Dát tip
Server, Petrusho, server. Doporučuji návštěvu oční ambulance.

Literární hodnota Písmáka je srovnatelná s hodnotou cisterny, plné písmenkové polévky...

Petrusha
19. 08. 2010
Dát tip
pokiaľ viem, dassler kupoval stránku- doménu, však ty sa pýtaš na písmáka ako takého, a to nie je len stránka, ale ja to vnímam i ako komunitu ľudí je zjavné s tvojím prístupom, že vnimanie človeka je u teba veľmi vzdialeným pojmom ..

Petrusha
19. 08. 2010
Dát tip
pokiaľ viem, dassler kupoval stránku- doménu, však ty sa pýtaš na písmáka ako takého, a to nie je len stránka, ale ja to vnímam i ako komunitu ľudí je zjavné s tvojím prístupom, že vnimanie človeka je u teba veľmi vzdialeným pojmom ..

.duke.
19. 08. 2010
Dát tip
Myslíš, Petrusho, že dassler kupoval komunitu lidí? Nejseš trochu jednoznačně slaboduchá?

Petrusha
19. 08. 2010
Dát tip
Ako sa dá vyčísliť cena komunity ľudí? (nie som odborník na cenubieleho mäsa, ale sú tu jedinci, za ktorých by som nedala asi cent = ca. 30 halierov slovenských) - ešte stále však verím, že sú tu ľudia, ktorí zvládnu urobiť podstatne vyšší priemer, ale požiadavku vyčísliť niečo také považujem jednozančne za slaboduchú. Týmto považujem ďalšie body ankety za bezpredmetné.

Miroslawek
18. 08. 2010
Dát tip
ad 3) za korunu

.duke.
18. 08. 2010
Dát tip
Prasata před tím, než se zabijí, děsivě kvičí.

Ďuk ďuk ďuk na hlavu si ťuk

Norsko 1
18. 08. 2010
Dát tip
což ji diskriminuje

.duke.
18. 08. 2010
Dát tip
protože je pátá

Norsko 1
18. 08. 2010
Dát tip
pátou otázku jsi zamlčel

.duke.
18. 08. 2010
Dát tip
jakej smysl bys řekl že v tom vidí?

katugiro
18. 08. 2010
Dát tip
k finančním záležitostem se vyjadřovat nebudu; a proč to dělá? protože v tom asi vidí smysl - takže ano, dá se říct lidumil

.duke.
18. 08. 2010
Dát tip
katugiro: kolik do toho musípodle tebe dassler měsíčně nalít? proč to dělá? je lidumil?

.duke.
18. 08. 2010
Dát tip
tomič: 1. 3 tisíce korun, který mi urychleně pošleš na můj účet ve švýcarsku 2. 25 tisíc korun, který mi urychleně pošleš na můj účet ve švýcarsku 3. třista milionů 4. cenu mají věci, ne lidi viděl jsi někdy, jak se zabíjejí prasata?

katugiro
18. 08. 2010
Dát tip
Písmák podle mě pořád vyžaduje investice, které převyšují jeho marketingový potenciál. Provozovat ho může jen lidumil. 1. zápornou 2. neochoten 3. nekomentuji 4. ne

1. jakou cenu má tahle dyskuse? 2. kolik bys vzal za její smazání? 3. kolik mám dát Derovi, aby ji smazal? 4. stoupne tvoje cena, když bude kecat o blbostech?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru