Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bláznova zpověď VII

20. 08. 2010
28
21
3102
Autor
synáček

Možná mi někdo uvěří, že s Šeherezádou usínám a snídám a její šlechetnost mě dojímá až k pláči. Dokonce víc, než tisíckrát a jednou. V peněžence mám její fotku, na stěně hodiny se točí nazpátek, večer co večer nejsem sám. Už dávno se neptám, jaká pohádka se hraje, už dávno nemám strach.Nic z toho se mi nezdá, protože je den a za oknem si hrají moje dvě černá koťátka. Terezka s Pampeliškou.

Když jsem byl malý, donesl jsem si domů poraněnou myšku a dal ji do láhve od okurek, kterou jsem naplnil hlínou. Krmil ji ementálem, vyprávěl pohádky na dobrou noc a bál se, aby neumřela. 

Taky jsem snil o tom, že jednou budu velmi bohatý a budu po nocích tajně roznášet peníze lidem, kteří je potřebují.

Všichni mi říkají, že ani peníze světa by na to nestačily…


21 názorů

8hanka
22. 03. 2011
Dát tip
vdaka za blaznov...a za maciatka:)

Markel
29. 08. 2010
Dát tip
bláznění a dělání všechny smutky zahání...- T

Robinia
23. 08. 2010
Dát tip

moc, moc...!! díky ! t

...chtěl jsem napsat "vtipný kom", nějak jsem se zasek,tak jen fajn*

koloušek
20. 08. 2010
Dát tip
Asi jsem také blázen, ale musím brečet.T*

Zuzulinka
20. 08. 2010
Dát tip
jak jednoduché, prosté...a takové by mělo být vše, čistá liniie*

dadadik
20. 08. 2010
Dát tip
*

renegátka
20. 08. 2010
Dát tip
uvěřila jsem, není to tak těžké*

Bíša
20. 08. 2010
Dát tip
Jsem rád bláznem...

Toscana
19. 08. 2010
Dát tip
PS: Až bude na světě víc takových krásných bláznů, bude to mnohem příjemnější místo k narození ;-)

Toscana
19. 08. 2010
Dát tip
krásné jako pohlazení! *t

vesuvanka
19. 08. 2010
Dát tip
Petře, to je krásně napsané, s hlubokou myšlenkou :-))) TIP a díky Ta koťátka mě dostala. Ke mně se naučily chodit dvě kočičky bez domova, které velmi plaché, už se ode mě nechají hladit :-)))

synáček
19. 08. 2010
Dát tip
Moc vám všem děkuji! Jsem rád, že na Písmáku je tolik bláznů, nebo alespoň těch, kteří bláznům fandí… Přeji (nám) všem, abychom v tomto směru „nezmoudřeli“…

Sebastiana
19. 08. 2010
Dát tip
Když jsem jela na chemoterapii, brečela jsem po cestě, protože jsem se bála, že mi bude zase špatně. Prosila jsem své anděly, ať něco udělají, že se bojím. Najednou jsme viděli, že uprostřed silnice něco leží a auta to objíždějí. Bylo tam přitisklé kotě, živé. Manžel zastavil a já si ho vzala. Celou cestu chtělo na něj skákat a tak jsem se mu musela věnovat a zapomněla jsem se bát. Doma mi syn řekl, že jsem blázen, mám už doma 4 kočiny. Ale já jsem řekla- tohle je přece jiné, mám ho od andělů, ... Prý jsem blázen, asi jo, ale šťastný.

moc milé...,jsem také bláznivka,synáčku:o))***

Ó
19. 08. 2010
Dát tip
...mám teď taky svoji "myšku" ve slínce od okurek. Koupu ho v heřmánku, protože je to vlastně On. Celé měsíce byli spolu, šťastně spolu laškovali...Pak jsem ho našel polomrtvého, krvácejícího a nešťastného. Nebyl schopen ublížit, ale Ona to nevěděla. Její čtyři holátka jí to ještě nemohli říct...říct, že je táta na ně hodný, že si rád hraje na hoňku a na schovku... a když jsem ji chtěl pohladit, kousla mě do prstu. Postavila by se celé armádě. A tak ho koupu v heřmánku, a doufám že se rány zahojí, ale co ty rány na duši... a má vlastně křeček duši ?

Diana
19. 08. 2010
Dát tip
Rezonance hluboko v duši. Přidám svůj sen: Kéž by náš svět byl plný takových bláznů!***

Robinia
19. 08. 2010
Dát tip
Pohlazení Terezce a Pampelišce...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru