Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

další vykopávání z hradu

09. 11. 2001
3
0
2887
Autor
Merle

Takže další možností, kdy se lze zdarma zůčastnit zájezdu na nenucené práce na Horní hrad, je výkend 23.-25.11. Zdůrazňuju nutnost zateplených spacích potřeb (deka do spacáku se hodně osvědčila) a karimatek. Jídla i práce bylo dost a dost.

 

Víc informací o hradu, spojení atd. najdete ZDE na stránce původní akce.

 

Účast hlaste sem, a to ne na poslední chvíli. Je potřeba dojednat přibližné počty jídla, způsob a čas dopravy a podobný byrokratický zvrhlosti (ubohá Yenn).

 

Každý dobrovolník vítán. Blázni jako Funda dvojnásob :) Příznivci lopat, krumpáčů, cihlové drti, hlíny, koleček a romantických zbořenišť - neváhejte :))


Plamen
30. 11. 2001
Dát tip
Pozdě.... škoda....

Merle
30. 11. 2001
Dát tip
plamen: na jaře, až rozmrzne zem (nebo až to tak bude vypadat) vracíme se na místo činu...

Merle
22. 11. 2001
Dát tip
Fundo Fundo... já ti říkal, aby ses v tom potoce neráchal.... a když už jsi se ráchal, měl jsi bejt chytrej jako já, a odstonat si to minulý výkend ;) Bojím se, že množtví odvedený práce s tvojí nepřítomností klesne na polovinu...

Yenn
22. 11. 2001
Dát tip
Skoda preskoda. Zrovna, kdyz jsem se sama dala konecne zdravotne dohromady. Tak priste :)

olivierek
22. 11. 2001
Dát tip
Tady opozdilý váhavec - já bych jel. Budu blázen jako Funda :-)

Merle
22. 11. 2001
Dát tip
hlavně se nahlaš Yenn na mobil a nahlaš i čas příjezdu do Ostrova, aby tě tam někdo zajel vyzvednout. Pokud máš mobil, dej jí číslo... buď blázen! ;))

Merle
22. 11. 2001
Dát tip
jo telefon na Yenn 0604/266016

Funda
21. 11. 2001
Dát tip
S politováním oznamuji svou neůčast z důvodu nemoci. Mějte se krásně a dávejte na sebe pozor ať se Vám nic nestane.

...asi mi to nevyjde... bude fofr s prací...:( Tak snad příště...

Yenn
16. 11. 2001
Dát tip
Oznamuji, ze spat se bude tentokrat ve vytapene mistnosti (samozrejme nepovinne, kdo nechce, muze se ubytovat mene komfortne, lec romanticteji).

Merle
15. 11. 2001
Dát tip
Monty: když by na to přišlo, přenechám ti svoje místo v mobilu a pojedu vlakem....

Yenn
14. 11. 2001
Dát tip
Je mi moc lito, ze musis stornovat weekend 17.-18. 11. To, ze jsem trochu nemocna sama, bych byla ochotna sabotovat, ale mam chore i dcery :( Je mi to moc lito a verim, ze o tyden pozdeji si to vynahradime.

Tři hoďky... Mein Gott... no uvidíme. Snad bych to přežila. Ještě je to v jednání, ale jela bych ráda. Kdyby měl někdo z Prahy místo v avtamabílu, bylo by to samozřejmě lepčí.

23. by to teoreticky šlo. Pokud ovšem nebudu vykopávat jinde. Ještě dám vědět. S dopravou je to případně jak? Jede tam poblíž vůbec něco? Poblíž - max. 6 km, víc pěšmo odmítám...:)

Yenn
13. 11. 2001
Dát tip
Ze Straze je to o dost bliz, navic ty, o nichz vime, kdy a kam dorazi, jezdime vyzvednout, alespon se o to snazime (obcas je to komplikovane).

Merle
13. 11. 2001
Dát tip
Monty: no, do Ostrova nad Ohří se dostaneš buď busem, nebo vlakem (3 hoďky) a tam už pro tebe někdo přijede, pokud předem nahlásíš čas.... na hradě totiž není signál (jen nahoře na věži). Odhaduju, že by bylo možný zajet i do Varů, ale to už nemůžu slíbit. Autobus do Varů bere jen na sezení, takže místenka je dobrý nápad.... to je tak všechno co o dopravě vím.

Merle
12. 11. 2001
Dát tip
funda: 17. určitě musím být v Trutnově (máma má narozeniny), ale 23. (pokud mě mesní nic silnějšího) bych chtěl jet...

Alathea
12. 11. 2001
Dát tip
Funda: Ja tam budu v oba terminy. Zda se, ze toho 17. bych pro Tebe nakonec jedno misto v aute preci jen mela. 17.-18. nas tam ale nejspis bude jen par (a ja sama budu jeste porad chroupat antibiotika), ale aspon si tentokrat nebudeme krast naradi :-)

Merle
12. 11. 2001
Dát tip
Lady Theo, a jak to budeš mít s automísty na 23.?

Yenn
12. 11. 2001
Dát tip
Funda: Ehm, sorry, zapomnela jsem se rolognout ;) Merle: Pokud tohle mohu chapat jako rezervovani si mista, tak timto Ti mohu potvrdit, ze s Tebou pocitam. Dalsi misto pro pripadne zajemce uz ale v nasem aute nebude, pokusim se pro ne zajistit par mist u Klidase.

Merle
12. 11. 2001
Dát tip
Yenn: dobrá, počítej se mnou. Monty: :)) kdyžtak si volno udělej...

Funda
11. 11. 2001
Dát tip
Merlíku, Yenn. Vy tam jedete i 17 nebo až toho 23 ?

...jéžišku, to by se mi líbilo... jenže nevím, jestli 23. až 25. budu mít volno nebo ne...

Yenn
10. 11. 2001
Dát tip
Funda: Uhodls :-)

Yenn
09. 11. 2001
Dát tip
Mozno je i o tyden drive, tedy 17.-18. 11. Foto z mista cinu.

Funda
09. 11. 2001
Dát tip
Neváhám. PS: to divný zelený v tom ohni jsem já?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru