Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

další jazykovědná úvaha

19. 08. 2010
18
18
2948
Autor
aleš-novák

a, e, i, o, u se mění, souhlásky zůstávají (trochu pomohla i němčina...)

venku je kalt

řekl kelt

vyhrnul kilt

vytasil kolt

a vznikl kult... 


18 názorů

Whitesnake
20. 08. 2010
Dát tip
rap se čte rep blues černých rop s hiphopem rup r.i.p

guy:no jasně :o) ještě mě napadlo nedokonalé (v)šak stačí šek když je šik nečekám šok natož šuk :o)

guy
20. 08. 2010
Dát tip
(byl to Shane) navšívil tu bar řekl: euro ber a natoč mi bír pak odešel v bor v kapse mu zbyl bůr nevím, jestli to bude uznaný, když je to s diakritikou :-)

Tos: vida :o)

Toscana
19. 08. 2010
Dát tip
sál, sel, sil, sol(!), sůl :o)))) ono by se toho asi našlo ještě mnohem mnohem víc, protože čeština je na tohle skvělá! :o)) *t

rak, rek, ryk, rok, ruk(a) sak sek syk sok suk ...asi by se jich našlo spousta

F.L.Vděk
19. 08. 2010
Dát tip
Bezva. Ještě tikavé tak, tek, tik, tok, tuk

FLV: nenašel jsem to, možná to bylo v diskusi někde jinde...ale pamatuji si odtud čáp / čep / čip / čop / čub (to poslední kulhá, je to od slova čuba ...)

Diana
19. 08. 2010
Dát tip
To snad není pravda! :-))))**** F.L.V. taky moc dobrý.

F.L.Vděk
19. 08. 2010
Dát tip
Jeden mrzáček s kroužkama a čárkama: pal, pel, pil, pól, půl

jo, dobrý :o) už jsme tu jednou takovouhle "diskusi" vedli, zkusím to najít.

F.L.Vděk
19. 08. 2010
Dát tip
*:-) Dobrý. Přinutil jsi mě se zamyslet (uff, to byla dřina): Vypustil kal zanořil kel shodil pár kil pak běhal kol a pikle kul Mistři, zkuste to taky. Třeba najdeme všechna řešení.

to je tak, když se někdo chlubí chatrnou němčinou...:o)

Prosecký
19. 08. 2010
Dát tip
Skutečně máš ověřeno, že už Erich von Däniken se nezabýval souvislostí mezi Kelty, střelnými zbraněmi a primitivním náboženstvím? V jeho knize "Jsou ještě jiná Tassíllí" okrajově zmínil úvahu, že Keltové byli původně obojžívelníky a že nějaké indicie k tomu objevil už Karel Čapek, inspirovav se takto k "Válce s mloky".

Pros: nichts zu Däniken ...:o)

Prosecký
19. 08. 2010
Dát tip
Svižné a objevné. Dankeschön! T*

baaba
19. 08. 2010
Dát tip
na OU nedošlo :o)

Vyčerpávající. ((-:

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru