Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co bych vlastně chtěla?

21. 08. 2010
25
46
4719

..pro přesypáčka a Joitika..ispirovali mě oba..:)

Co bych vlastně chtěla?

 

 

Zpět nevinu v očích

sny o šatech princezen

 

česat

dlouhé šedivé vlasy babičky

jež si na noc zamyšleně splétala do copu

a noci

kdy v peci praskal oheň

tak přátelský

tajemné bludičky lákaly pocestné

do zrádných močálu

víly tančily nejkrásněji rozevláté snivě

ohnivý muž čekal na vykoupení

a svět za zrcadlem

neměl pokřivený obzor

 

voněl obyčejně

sušenými houbami

obroušeným mýdlem

lipovým květem

 

chutnal borůvkovým koláčem

                                            příslibem nového dne                             

dětstvím

 

 

 

 

 


46 názorů

..ani nevím proč jsem tu dnes zabrousila a musím se smát..čéče..returne..když dmes sama lidem kritizuji díla vím i nevím..že je třeba hodně času než uzrajou a pochopí co jim vlastně říkám:)

..svatou pravdu jsi měl a to rozevláté snivě je děsná kokotina:)))


..děkuji ti..manu..:))

Manuamanua
15. 11. 2010
Dát tip
Cítím houby, mýdlo a lipový květ a dávám tip.

..ach ano..Dave..máme podobná přání..:)

..děkuji ti..:)

..děkuji..klíči..:)

..děkuji..guy..:)

guy
24. 08. 2010
Dát tip
dobře se vnímá ..

..děkuji vám všem za návštěvu i tipy..:)

koloušek
23. 08. 2010
Dát tip
Já si také vzpomněla na dětství a na babičku - také si tak zaplétala večer vlasy.T*

..děkuji ti..:)

Makoves
22. 08. 2010
Dát tip
Srdeční záležitost. Vzpomněl jsem si na babičku. (T)

..dobře..přesypáčku..pošeptám..:)

..přesypáčku tokové věci bys neměl psát tady..kde si to každý přečte..

..přasypáčku..dobře..:))..beru tě za slovo..:)) ..jo disidentka tu je..jen bez violy....)

..berbo..profesionální třo není ani za mák..to mi věř..ovšem děkuji ti..:)

..returne..díky..rozevláté svině mě dostaly..:)))))..noo..v zásadě máš pravdu..popřemýšlím..:) ..močálů mělo být množné číslo..ovšem možná je to chyba a v češtině se nepoužívá v množném.. ..Overkille..děkuji..to mě těší..:)

Začnu tím horším:-) - močálu .. má být množné číslo? - příslibem nového dne ... tahle věta je jak z jiného světa, jak k básni, tak logicky (v té době na přísliby asi nikdo nečekal). To už bych spíš umazal to M .. dětství. Tím by samozřejmě odpadla ta krásná pomlka, kterou předpokládám na závěr před dětstvím zamýšlíš, což by na druhou stranu byla škoda:-) To bylo to nejpodstatnější, když bych chtěl fakt prudit, tak bych dodal: - dětství na závěr je zbytečné, jednak jsme to všichni pochopili a pokud to tam nenapíšeš, tak to může mít jemný obecný nostalgický nádech nejen k dětství. Ono to pak nebude mít konec a nevyjde to rytmicky, takže by se musela předělat i věta s borůvkovým koláčem:-) např. chutnal borůvkově, po koláčích (jako příklad je to myšlené pouze pro rytmus:-) - zamyšleně ... k té nostalgii se mi to nehodí - babičky ... trochu mě to tahá, velmi málo, ale přeci ... co babičiny? - tohle mě dráždí: víly tančily nejkrásněji rozevláté snivě (navíc při prvním čtením jsem tam viděl rozevláté svině:-) Ber to jako buzeraci, když nemůžu spát. Protože co si budem povídat je to hezký a už dlouho tu nebylo něco tak lehkého, snivého, nostalgického a přeci to nesklouzlo k infantilnímu kýči. Ikdyž k tomu má začátek blízko. Naštěstí to vybalancoval a dopadlo to skvěle. Shrnutí: když si odmyslíš tu zbytečnou průdu nahoře, tak jsem Tě chtěl pochválit.

Overkill
22. 08. 2010
Dát tip
Už jsem tu podruhé - tentokrát viditelně zasněný :-)

..aaach rádo se stalo..:)

...dííík,už ho žmoulám

..uždibnu..na..:)

...uždibni mi kousek chtění*

..děkuji...bratříčku věříčka..nějak dlouho si nic nenapsal..:)

větroplach
21. 08. 2010
Dát tip
pěkná, voňavá :)

..děkuji Seabastiano i Elleanor..:)

Elleanor
21. 08. 2010
Dát tip
aaah i mně chybí dětství, ta doba,kdy člověk věří, že je vše dokonalé, kdy jsme důvěřiví a bezelstní a kdy můžeme dát průchod své fantazii, aniž by nám ty představy neničilo vědomí toho, co je a není reálné...za tvou krásnou báseň a vzpomínky tip:)*

Sebastiana
21. 08. 2010
Dát tip
t*

..děkuji vám holky..:) ..přesypáčku..:))))))))

gabi
21. 08. 2010
Dát tip
snáď sa tí dvaja neurazia, keď aj ja pridám tip za vône tvojho detstva *

..vida..vida a já už si brousila zoubek..:)))

..děkuji..dougu..už jsem začala číst tvou soutěžní ale mám toho dnes moc..ovšem podle toho co jsem četla..jedničku máš jistou..:)

..přesypáčku..chtěla bych ti věřit..:) ..ty jiné představy..né zvrhlejší ale erotičtější si nechám na jindy..ano?..:))

Douger
21. 08. 2010
Dát tip
šepotko.. to je opravdu milá a velice nostalgická báseň=)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru