Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěž lyrikálu Kudykam

23. 08. 2010
0
32
2778
Autor
Monty_Python

Zajímavá příležitost pro všechny místní básníky...

Kudykam vyzívá své příznivce, aby mu do 9. září posílali prostřednictvím

www.kudykam.net

jakékoli vzkazy v rýmovaných verších. Postačí dva řádky. Vítěz bude odměněn lóží pro 4 diváky na představení v neděli 19.9.2010.

To není marné, ne? :o)


32 názorů

jejdavilda
03. 09. 2010
Dát tip
jo jo, skvělých

jejdavilda
03. 09. 2010
Dát tip
Tak jsem ho návštívil a krom skvělých textů jsem nepostřehl nic závadného. Ale jinak díky Tobě jsem si stáhl Kudykam a je to skvostné

jejdavilda
31. 08. 2010
Dát tip
To by mě zajímalo, jak ctěný octopus došel k tomu, že Horáčkovi dlho hrabe

Mórgane, plíčky na smetaně na tebe!

.duke.
23. 08. 2010
Dát tip
všechny vás odtuď vyzívám!

VTM: teď jsi to řekl přesně, lístky už dávno mají majitele :)

Ten Horáček musí být masochista...

moorgaan
23. 08. 2010
Dát tip
levičák Pišta konecne chape Marvinovu snahu divat se na vsechny strany.-))

Pokorně si vyplatím pětadvacet na holou :)

přiznání je polehčující okolnost :o)

Aha:) Tak blbej jsem já:) Hledal jsem to vlevo, místo vpravo :) Sákryš:)

Ještě že máme mistryni Monty a mistra všech mistrů Márvina, kteří z daných slov vyčenichali přesná data :)

inu, mistr Horáček...

"dost možná" a "jednoho dne" mi přijde dost neurčité :)

Já to četl. Leč o vyhlášení nové soutěže jsem tam nevypídil ničehož.

pišto, kdybys četl až do konce, tak bys věděl... ...Vítězům blahopřeji. Kontaktní údaje na Vás máme, cd i vstupenky pošleme poštou. Srdečně Michal Horáček P.S.: Bavila vás ta soutěž? Mě moc. Dost možná na téhle adrese jednoho dne otevřeme další. ... vítěz dostal tehdy lístky na premiéru, takže zřejmě měla ta soutěž jedno kolo loni a jedno letos, no :o)

(http://www.kudykam.net/vstupenky/index2.php)

A jak si, Márvine, vysvětluješ "VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ SOUTĚŽE"?

Ty, Monty, teď jsem koukal na ten odkaz - a buď jsem blbej, nebo je soutěž už uzavřena...

devian
23. 08. 2010
Dát tip
Terka (22. září) mne dojala až k slizu

na hlavní stránce vpravo dole je upoutávka. Včetně ukázek , co už tam kdo poslal... :o)

že by Horáčkovi docházeli diváci? :o) mrknu na to.

To bych se raděj nechal odměnit půldenním natahováním na skřipec :)) Ale pro fanoušky nápad chvályhodný, to jo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru