Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

10. 11. 2001
0
0
1123
Autor
Henry_Cold

Láska je rychlý proces pomalého stárnutí...

...nebo je to opačně?


Henry_Cold
11. 11. 2001
Dát tip
Krel: tele-co?

kafka
11. 11. 2001
Dát tip
Gast: jde o to, jestli si ji potřebuješ ohmatat jako vnady lepé děvy nebo v ni chceš prostě věřit... :)))

Astalavista
10. 11. 2001
Dát tip
Láska ta je v šupinách ptáků, ve větvích máků a na křídlech psů:))

Gastarbajtr
10. 11. 2001
Dát tip
láska neexistuje...:-(

kafka
10. 11. 2001
Dát tip
myslím, že ani jedno... Asta!!!!!! krásný! Gaste.... nezlob :))

Krel
10. 11. 2001
Dát tip
Asta: to už jsem někde slyšel..nebo že by ne:-)) Gasta: Ty se nezměníš..:-)) existuje! K dílu: dobře napsáno, líbí..ale už jsem to taky někde slyšel..

Astalavista
10. 11. 2001
Dát tip
Jé, co jsem to zase udělal, jasně, že jsi to někde slyšel Krele, ta písnička se jmenuje Čarodějka a zpívá to Bílá. Bylo to to první, co mě napadlo, když jsem si tohle přečetl. Tudíž mě strašně mrzí, že jsem tě, kafinko, uvedl v omyl, že autorem těch řádku jsem já (nejsem, napsala to Gábina Osvaldová). Ale slibuju, že to nějak napravim, O.K. :))))))

Henry_Cold
10. 11. 2001
Dát tip
Krel: Slyšel? Ale já na to přišel sám... Teda pokud nezapracovalo moje podvědomí :-)

Krel
10. 11. 2001
Dát tip
jooo možný je všechno...telepate:-))

Gastarbajtr
10. 11. 2001
Dát tip
ukažte mi jí....jak vypadá? :-)))))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru