Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odtékám potají

26. 08. 2010
19
45
3737

Odtékám potají

 

 

z přeplněného džberu

slzu po slze

 

nevolej do mých očí zbytečně

nostalgie se zakousla

vlčími zuby

do malátné oblohy

počmárané vlaštovkami

do času  tančícího kvapík bezcitně

 

pouští draky na svobodu

chechtá se za zrcadlem

brousí kosu

vyčkává

 


45 názorů

..rozhodně neurazí..vzpomínám..musím zase mrknout..:) ..víš někdy čtu od někoho báseň a mám pocit jako bych ji napsala sama..stává se ti to?

..platí,,že jsi poklad..:)

..:)))

...vlašťovky - dešťovky :)

..violko není..to já..overkillek je poliglot..:))) ..už ses vychrupkla?..:))

-Eleanor..děkiji..:)) ..děti..psát..psát a nezlobit..:))))))))))

Elleanor
27. 08. 2010
Dát tip
***

..returne...)))))..nezlob...))))

Jara Agnes: Ty už taky nepiš:-) A víš co? Šepot mě má rád, heč :-----------------------------------------------) .. to je dlouhej nos!

..děkuji ti..robinio...)

Robinia
26. 08. 2010
Dát tip
nádhera, skutečně se mi moc líbí, vyjadřuje plně moje pocity

..děkuji..koloušku..:)

koloušek
26. 08. 2010
Dát tip
T*

--děkuji ti makovsi..:))

Makoves
26. 08. 2010
Dát tip
Obloha počmáraná vlaštovkami si zaslouží opět můj tip (T)

..Jaro..já to tak neberu returna mám ráda..umí dobře poradit..:)) ..ovšem napsát někomu už nepiš je velmi hrubé..souhlasím..:)

:..overkille..beru tě za slovo..jdu do banky a pak juknu...))

Overkill
26. 08. 2010
Dát tip
šepot: něco asi na její počest vznikne, ale musím počkat, až mě zase vytočí. Počítám, že za dvě hodiny bych mohl publikovat :-)))

..dávám ti tip..nostalgiku..:)

nostalgik
26. 08. 2010
Dát tip
co kluci pouštěli jsme draky posílali jim psaníčka snad věřili jsme na zázraky a šťastná že je sedmička když dívám se teď do zrcadla (ten zrakoklam mě nehýčká) pro ostří kosy tráva zvadla a desátá je sedmička ***

..overkile..s domovnicemi je to svízel..jsou to divné..prapodivné osoby..:))) ..vidíš o domovnoici ještě napiš..:)))) ..returne..tak to se šimráme navzájem..:))))

Šimrání v Tvém podání a kontextu Tvé tvorby šimrá i mě:-))

Šimrání v Tvém podání a kontextu Tvé tvorby šimrá i mě:-))

Overkill
26. 08. 2010
Dát tip
Člověk by asi měl trochu znát jazyk svého souseda :-) Jen s naší domovnicí ne a ne najít společnou řeč :-))))

..vážím si toho..že mi nepíšeš už nepiš a vyznání nad slovymalbou mě příjemně šimrá..:))

..seš jazykově nadanej..to obdivuju..já jsem možná taky trochu..jenže jsem líná a tak..:)))

Styl Ti měnit nechci. To bylo vyznání nad Tvou "slovymalbou". Jinému bych napsal "Už nepiš":-)))

Overkill
26. 08. 2010
Dát tip
Přece jen to mám k hranicím skoro 40 kilometrů - občas něco nedoletí ve správném tvaru :-)))

..dobrá..příště to s tebou přeberu před vložením a uvidíme ovšem pokud mi nechceš měnit styl..:))

..returne jsi moc milý..:)) ..overkillku..nejsem lekavá..ty háčky dole máš opačně..:)))..okrutnej..jinak fajn..:))

bylo-li by to na mě:-)

Overkill
26. 08. 2010
Dát tip
Wiem, nie lękaj się :-)) P.S.: Ani okrutne gramatyki :-)

Hezké obrazy, často neoriginální, přesto tak nevtíravě položené, že je příjemné je číst. Osobně nesnáším tento rytmus a bylo by to na mě, celé bych Ti to přepsal. V Tvém podání se však dokáži přes svou nevraživost přenést a vnímat slova, být dojat ..

..ale neeeeeeeeeeeeee..:)))))) ..dobře víš co tím chci říct..:)

Overkill
26. 08. 2010
Dát tip
Tím chceš říct, že se na Tebe lepím ?! :-))) Možná... :-)

..ach overkilku..díky ti..:)..jsi náplast na můj splín..:)

Overkill
26. 08. 2010
Dát tip
Byl by to tip i bez vlka, ale díky němu dávám do oblíbených :-) *T/O

..dík holky..:) ..s tím vlkem to se mi moc líbí..:)

gabi
26. 08. 2010
Dát tip
clivota clivota * pekne

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru