Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

na rozcestí

27. 08. 2010
17
12
2078
Autor
naira

na rozcestí

 

pražce zarůstají trávou

kam chtěly     co ví dnes

o koutech nepoznaných

 

za obzor     se smí proč

 

včerejšek houpe se

na cípu noci

a rosa

ještě nechce vstát

 

 

 

 

 

 


12 názorů

naira
29. 08. 2010
Dát tip
return...díky....i když netuším...možná....čí alter....hmm...:) Overkill...díky...oceňuji tvá konkr.slůvka...natož...když já jsem měla podobný pocity..po přečtení po sobě sama...;) Edmund....díky za ocenění...dlouho jsem tě neviděla...;) šepotko...ty nikdy nezklameš...kór když jsme naladěni na vlně podobné...;) Alegna....díky...tebe neznám...budu muset mrknout...(omluv mne, pokud zapomenu...čas...) Honzyk.....ouu...díky...sem se ti trefila.....to mě překvapilo...o to víc... varankaka...přesně tak...a víc...moc dík....;) Nicollette....hmm..díky za zastavení...ale jak jsi přišla na to...že to není ze mě...to mi vrtá hlavou... ...kdybys mě četla dýl...tak ti poděkuju...ale takhle...nemyslím si, že o mě víc víš.... zblblý pt..... ..jo...díky....to sem taky chtěla.. ...aspon někdo... ...;) ....jo no a moorgaane.........vím že víš že vím....a víme....;))) ...díky moc....

moorgaan
27. 08. 2010
Dát tip
mas to vypozorovane!

má to něco do sebe. t. /ten prostřední osamocený řádek je docela dobrá otázka :) :)

Nicollette
27. 08. 2010
Dát tip
Uff... samé neosobní a nepůvodní výpovědi, které dohromady nemají co říct.. Promiň. Radši, kdybys psala špatně, ale po svém než dobře, na oko, ale ne ze sebe...

varankaka
27. 08. 2010
Dát tip
jeví se jako nedopovězené a přitom řečeno víc než...

Honzyk
27. 08. 2010
Dát tip
....hezkej kousek dortu))

Petrusha
27. 08. 2010
Dát tip
a nohama stírám rosu na kolejích ...

Alegna
27. 08. 2010
Dát tip
Kouzelné *

..nairo..tak to je bomba!..TTT

Overkill
27. 08. 2010
Dát tip
Tak zvláštní pocit jako teď po přečtení jsem už hodně dlouho neměl. Bohužel je slovy neuchopitelný... *T/O

Pěkné .. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru