Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Večer na Václavském náměstí

31. 08. 2010
6
6
2416
Autor
Movsar

A pak žena v těch světlech. Pluje jako loď nebo jako silueta Kokořína v očích poutníka.

Chvíle, ve které se rodí hloupé nápady. Oslovit ji by znamenalo zapřít výchovu, vše co se říká a vposledku sebe. Neudělat to znamená zbavit se možnosti vidět její hruď v zrychleném dechu a ještě další věci. I to je sebezapření. Třetí cesta není.

Sám sebe tak zapřeš jen jednou. A tak budou stejně kokrhat kohouti všech střech toho města, budeš sám sobě Petrem v tom milostném příběhu, který možná počíná, možná skončil, než začal.  


6 názorů

Garth
30. 09. 2010
Dát tip
cool.

Zbora
08. 09. 2010
Dát tip
Bezva!

pampelin
08. 09. 2010
Dát tip
Pěkný mix pokušení,studu a strachu z odmítnutí... *

a2a2a
04. 09. 2010
Dát tip
Škoda toho úplného závěru, konkrétně ...který možná počíná, možná skončil, než začal. Bez těchto pár slov by tato miniaturka byla širší i poetičtější.

Max Hutar
28. 08. 2010
Dát tip
Možná bych to ještě trochu prořezal (příliškrát slovo "sebezapření", opakuje se to). Přesto se mi ta situace líbí. Není vůle ji rozvádět... i když by možná měla být, vyvzdorovaná třetí cesta, trhlina. Ale na tohle Movsar není. Nebo snad ano? Tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru