Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozmarné

28. 08. 2010
16
31
3428

..vím..že to není bůhví co..jen jsem zkoušela sem tam rým..tak mě nekamenujte..prosím..:))

Rozmarné

 

 

babí léto

poztrácelo vlasy

 

po větru

stříbrem rozpustilé

za letu

šťastně si vlají

 

nad myší dírou

na strništi

zalesknou se zlatem

pocuchají účes

hlavičkám chryzantém

 

vyšijou smrčkům závoje

protřpytí je rosou

 

v úžasu

dojaté rodinou

hříbků

na tichém mechu

ve vřesu

 

 

 

 

 


31 názorů

..děkuji ti..:)

Bíša
02. 09. 2010
Dát tip
:+)

Alegna
31. 08. 2010
Dát tip
T*

Elleanor
31. 08. 2010
Dát tip
chjoo, já teda nevím, kdo to byl, ale tohle vážně nechápu, proč jsou tady někteří tak odporní a zákeřní..nevím, estli se prostě nudí nebo si snaží něco dokázat..možná v obě mají zapuštěno hodně zloby a neumějí ji jinak vyventilovat..ale nic si z toho nedělej a kašli na něj, takoví lidi si nezaslouží, aby ses kvůli nim byť jen na chvilku trápila! Vážně ne! Přečti si nějakě pěkné dílko, milé komentáře u těch tvých a nálada bude lepší, uvidíš:) A estli ne, tak ho tam eště můžeme jít všichni tvoji příznivci hromadně seřvat:))

Elleaor..jsem poctěná a moc si mně potěšila..:) ..víš..dnes o mně někdo napsal hnusnou báseň a dost mě to vzalo..

Elleanor
31. 08. 2010
Dát tip
Já myslím, že není ubec na škodu zachovat si v sobě něco naivního, dětského..Mně se ten konec líbí moc:) bych byla mnohem neúnavnější, tvoje verše se krásně čtou a prociťují, ale času je strašně málo:) každopádně už dlouho se snažím proniknout i k tvým starším dílkům, ale máš pořád tolik nových, že to prostě nestíhám..:)

..díky Elleanor..no ten konec je takový naivní,,já ti nevím..:)) ..jsi neúnavná čtenářka..:))

Elleanor
31. 08. 2010
Dát tip
já myslím, že pokus dobrý...člověk si tak hezky volně čte a najednou ejhle rým:) takový milý překvápko:) zvláště ten na konci, to byla taková pěkná tečka!*

:)))))))))))))))))))))

...však já jen opsal co tam máš, říkejme mu "vnitřní rým" :)

..toho stříbra.. zlata je tam až moc..:))..díky..františku..:))

...a co tak ještě: vyšijou rodinou,stříbrem,zlatem :)

..moorgane..jj..tak nějak..:))))

moorgaan
29. 08. 2010
Dát tip
tak to shrneme:-))... rymy sem tam žádné:-))))) ...ale v tom chaosu se to ztrati

..děkan..:)

jH
28. 08. 2010
Dát tip
pohodovka *

..pozor na minová pole..:))),,ď

Overkill
28. 08. 2010
Dát tip
Jak se to říká? Kdo jsi bez miny, hoď kamenem? :-) To nebude nutné - veršuješ moc hezky... *T

..koloušku..zkus..je to dobrá zábava ale dá to krapet zabrat a výsledek nejistý.:))) ..možná budeš ovšem překvapená..:)

koloušek
28. 08. 2010
Dát tip
vždyť jo, já volné radši ani nezkouším, to by dopadlo...:-)).

..koloušku..ještě po větru ..za letu..!..:)))) ..aaale..jen jsem to zkoušela..no..:))

koloušek
28. 08. 2010
Dát tip
Já četla pozorně. Našla jsem zlatem/chryzantém a v úžasu/ve vřesu. Jinak nevím.... a proč by to nemohly být volné?

..děkuji..koloušku..čti pozorně jsou kostrbaté ale jsou..:)))))

koloušek
28. 08. 2010
Dát tip
Pěkné, lehké. Také bych řekla, že volné...T*

..kiwagamo..jsem zpět a běžím zachránit svět...))))))

Ona si je na pivu...no tak teda nevim nevim.Pole rozmočená,úroda v řiti.Kde je to strniště? :o) t.

..:))))))))))..jaro sem ta je..faaakt..:)) ..ze jo..makovsi? ..moc vám děkuji...musím na chvíli na pivo..zatím páčko.,.dekujiiiiiiiiiii..:))))

Makoves
28. 08. 2010
Dát tip
Povedlo se ti to. Moc pěkné, přírodní. (T)

..ach děkuji ti fakt moc..:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru