Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

CIZÍ OČI

29. 08. 2010
21
50
4090

..další šuplíkovka..připomněl mi ji Overkil jednou ze svých básní..dnes jsem jí hledala ale ne a ne jí najít..víš která Overkille..že ano?

  

Janina Borowska

 

 

CIZÍ OČI

 

 

měla jsem je ráda

jemné vrásečky

kolem očí

milé a něžné

 

najednou se vryly

přiliž hluboce

a

cizí oči

zraněné

 jiné

 

nepatří mi

vrásky jsou

hlubší a hlubší

a cizí oči

zírají

z bezcitné plochy zrcadla

do mé vlastní tváře

 

nechci je

 

vraťte mi mé oči

dychtivé

a trošku bezradné

bohatě mi stačily

mé naivní

hloupoučké oči


50 názorů

..ehm..děkuji..:)

Nádherné...

..děkuji ti moc..Bíšo..:))

Bíša
02. 09. 2010
Dát tip
Jsou skvělé šuplíky Tvé!

..dík..:)

Alegna
31. 08. 2010
Dát tip
:-) T*

..Dave..za to ti moc děkuji..:)

..děkuji ti..Garay..:)

Garay
30. 08. 2010
Dát tip
Je taková... kouzelná, milá.

...jo :)

..pak dej vědět..

...jdu koumat to debilní Forpsi :(

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))..no jo..no..:))

...od toho mám ženu,podívá se na můj tvarž, zamyslí se a utrousí,"no jo no"

..v koupelně mám takové milosrdné..:)))

...dobře,nech si zrcadlo,ale já tě varoval :D

..já se po paměti foukám..jenže se denně nemaluju..tak to nemám tak vžité..:)))))

...po létech můžeš i po paměti,já taky češu vlasy protože si pamatuju,že jsem je měl

..ach to nemůžu..zrušit..máš rozum?..:))))))))))))) ..jak bych se pak namalovala..nevíš??????????

...jinak vyměň zrcadlo,nebo raději zruš ;)

..děkuji za ten souhlas..františku..:)

...pokyvuju hlavou*

..klíči..ono to bude asi o každém z nás..:)..dík..:)

..noo..ty šuplíky jsou přibližně stejně staré osm deset let..to je dost..ne?..:)) ..ta báseň ale není o vráskách přece ani o zrcadle..:)) ..díky za tip..:))

Nechtěla jsi být "Starou ženou", ale proces stárnutí je nezvratný.Tak jako u nás jaro,léto,podzim,zima....patří k životu stejně tak mládí i stáří (vyjma Věci Makropulos a Smrt jí sluší).Určitě šuplíkaření je tou zázračnou mastí na všechny bolesti a vrásky. Také je mám,bolí mě občas kloubi,šedivím...sice jsem ubral na rychlosti, cíle jsou však stejné. Hezká věc, trochu jiná než ty nejnovější...ale zas tak moc stará nebude.Viď?T.

:-)))))

..to bych nemohla..returnku..nejsem svině!..:)))))))))))))))))

Nééé, přeci bys mě nechtěla připravit o nejvíce nasírací kritiku zde???? :-))

..retuturnku..:))))..no..proč ne..ale žádné ty už nepiš!..:))

Nejsem klubový typ, ale děkuji za nabídku. Pokud bude příležitost, rád členům klubu jejich díla zkritizuji:-)

..no..inspirací se meze nekladou..a točí se ve spirále..:)) ..nechceš vztoupit do našeho čerstvě založeného klubu?..:))

Píšeš, právě proto. Bylo by to myslím hezké a jako téma to není špatné. Třeba se toho chopí někdo z čtenářů.

..returnku..možná budu..jenže tehdy to vytrysklo z čirého zoufalství a nechci se vracet..jednak a pak..jak bych to... ..no..dnes píšu jinak..aspoň mám ten pocit..:)

Je to takové nepoetické ... Někdy bys měla ty šuplíky renovovat. Jako téma by to stálo za to. Mohlo by zasahovat čtenáře mnohem hlubšeji.

..Agnes..nejsou a ty "smíchové"..jsou supr..:))) ..děkuji ti..holka zlatá..jak by řekl snotík..:))

,,no..ta báseň není o vráskách ani o zrcadle..a oči mám zpět..:)))..dík..))

Makoves
29. 08. 2010
Dát tip
Oči mohou být pořád naivní a hloupočké, jenomm těch vrásek okolo už nás zbáví jen plastický chirurg. (T)

..děkuji..koloušku..:)

koloušek
29. 08. 2010
Dát tip
V očích toho bývá hodně napsáno, moc pěkné.T*

..ELLEANOR..okřídlená smečka..teprve začínáme ale určo bys zapadla jako kámen do vody..:))

Elleanor
29. 08. 2010
Dát tip
nevím, jak se jmenuje?

..morgane..jen pár..jsem bordelářka šuplíková..:)) ..děkuji..:) ..Elleanor..díky ti..víš že Overkill založil klub?

Elleanor
29. 08. 2010
Dát tip
..kéž by se daly vrátit..! Krásné* Akorát jsem před chvilkou četla tu od Overkilla:) Tak to mám dnes tématický večer:))

moorgaan
29. 08. 2010
Dát tip
teda ty mas komodu...tolik supliku:)))

..má věrná gabi..děkuji..:) ..děkuji..Overkillku..no..není to žádná sláva..prostě jedno těžké obodobí..:)

Overkill
29. 08. 2010
Dát tip
Vím a jsem rád, že jsi ji našla... *T

gabi
29. 08. 2010
Dát tip
veľmi pekné * ja viem, ktorá, tak aj on :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru