Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dentální úvaha

29. 08. 2010
16
22
3462
Autor
aleš-novák

inspirovaná A.H. a thalinou...

s bolestí zubů

nemám problémy

pořídil jsem si

protézy moudrosti


22 názorů

Diana
06. 09. 2010
Dát tip
Protézu moudrosti bych brala. Kde se dá pořídit? :-)*

..morbidní babča..:)))) ..nenechalo to následky?..:)))

Šepotinko...prostě zuby z huby.Šidila s nima nebohého....rychle jednajícího vnoučka.

Edvin1
01. 09. 2010
Dát tip
Mé otázky byly pouze retorické, Alešu! :-)

ať si klidně bolí, když už mi nepatří...:o)

Edvine, jen otevírám prostor právě pro takové myšlenkové pochody, které popisuješ. Jde jen o to, že zuby se dají nahradit protézami, tak jsem to zobecnil i pro zuby moudrosti...:o)

Edvin1
30. 08. 2010
Dát tip
Když si odmyslím všecky ty "kritiky", tak mi Tvé veledílo vlastně nic neříká. To jako že sis dal tam dozadu našroubovat implantáty, či co? A teď se zbytek z ostychu před moudrými kolegy bojí byť trošičku zabolet? Nebo je to metafora? Že sis jako pořídil brejle, v nichž vypadáš jako moudrý profesor, ale kdo či co že teď nebolí a proč? Nebo že bylo moudré dát si povytrhávat veškeré zuby a místo nich si zakoupit protézy? Asi to třetí, že. Ale kdo by to dělal? Leda Aleš. Uff!

bravo Květoň :o)

Zuby moudrosti vypadávají nejdřív, protože moudřejší ustoupí.

moorgaan
30. 08. 2010
Dát tip
jeste osmicky jo?.. staci kdyz tady zvejkame jen do sedmicek.-))

..kiwagamo..jak vytahovala?..:))))))))))))))))))

Moje babička je měla taky. Měla... Když mi byly čtyři, hodil jsem tu spodní podkovu do kamen. Furt ji na nás vytahovala.Bez spodní protézy žila pak dvadvacet let. Tak si dej pozor... ty jeden Aleši.T.

macecha
30. 08. 2010
Dát tip
už je budu také brzy potřebovat.. :) T***

Toscana
30. 08. 2010
Dát tip
No, tak ti nevím, jestli ti to tu moudrost taky nějak vyšprajcuje... :o))) *t

F.L.Vděk
29. 08. 2010
Dát tip
Hodilo by se. Žvějkání tedy půjde líp. Ale co to udělá s tou moudrostí? A co ještě se dá podepřít?

jestli to nebylo z blbosti! mám podezření, že na protézách osmičky chybí!

Vaud
29. 08. 2010
Dát tip
A.H. a thalina nemají zuby?

..mají svou výhodu..můžeš se mrknout z blízka jsou li dostatečně čisté..:))))

A.H.
29. 08. 2010
Dát tip
:D To je ono, ještě chybí ta Shakespearova úvaha. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru