Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

defeministická úvaha

30. 08. 2010
19
23
3496
Autor
aleš-novák

o naše děti

je dobře postaráno

i když nejsme doma

  

máme nového

au-pairátora


23 názorů

Diana
06. 09. 2010
Dát tip
Hahaha a Květoň super! ***

asi existuje nějaká přímá úměrnost mezi věkem madam a dobou vyčerpání kreditu. My jsme aktuálně na hodnotách 12 (věk) a 13 (dny). Příští rok očekávám obrácení poměru a pak už jen další zhoršování...

Toscana
31. 08. 2010
Dát tip
a taky bacha na to, až bude přepairovat (jako slípky, ty pak ani vejce nenesou a to by u takového au-paira byl docela malér) :o))))

Toscana
31. 08. 2010
Dát tip
jen aby ten au-pairátor nebyl nějakej předraženej nakonec! :o))) *t

F.L.Vděk
30. 08. 2010
Dát tip
Tak mě ta vzpomínka rozrušila, že jsem udělal tři překlepy. Samozřejmě jsem měl na mysli au-pairo, tau-pairo a au-pairaci.

F.L.Vděk
30. 08. 2010
Dát tip
No, tedy... stalo se to, až když se vše provalilo. Podrobnostma asi nebudu unavovat, ale tau-peiro jsem nakonec našel a následná au-peirace se docela povedla.

se hlásím :o)

F.L.Vděk
30. 08. 2010
Dát tip
:-) Případným zájemcům mohu vyprávět, jak jsem málem přišel s jednou au-pair au-peiro.

Vaud
30. 08. 2010
Dát tip
klokan je tedy kapsavec :-)

o samcích tam právě nebyla ani zmínka...třeba jsou bezkapesní?

Vaud
30. 08. 2010
Dát tip
jakoze samice ma mlecny bar a samec jen obyc kapsu?

Vaud: chvíli jsem přemýšlel, jestli u klokanů mají vak samičky i samci...pak jsem kouknul na wikipedii, a zjistil jsem, že "... Samice má ve vaku čtyři ústí mléčných žláz, bradavky, v nichž se může vytvářet mléko s rozdílným složením..."

Garay
30. 08. 2010
Dát tip
:)

Vaud
30. 08. 2010
Dát tip
spanelsky se rekne aupair canguro (klokan) - Zpocatku mi bylo divne, jak je mozne, ze se naraz ztratilo tolik klokanu, protoze na kazdem sloupu a vyvesce nekdo hledal klokana.

Overkill
30. 08. 2010
Dát tip
:-) *T

Když se haranti ušpiní, au-pairátor to au-peire.

jak kdo chce...:o)

gabi
30. 08. 2010
Dát tip
aleš, to nás chceš potešiť alebo zarmútiť, že bude chvíľu kľud ? :-))) *

no, už jsem notýse vyprázdnil, teď bude chvíli klid...:o)

A.H.
30. 08. 2010
Dát tip
No vidíš, na tohle jsem úplně zapomněl. *

moorgaan
30. 08. 2010
Dát tip
jste presli z Vodafonu na T-mobile?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru