Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

předškolní úvaha

31. 08. 2010
1
14
3587
Autor
aleš-novák

stačí chvíle

nepozornosti

a místo

pravítka

koupíte

levítko...

 


14 názorů

MKbaby
28. 03. 2011
Dát tip
Tak to mne dostalo. Teď už je možný všechno. I hrneček na kafe pro leváky :)

pokud obrázek nefunguje, klikni na levítko :o)

moorgaan
31. 08. 2010
Dát tip
jsem levak takze me to pravitko pripada normalni, nikdy jsem si zadne jine nekupoval...

..o kytaristech je mi známo..:))))

levák kytarista má taky struny obráceně :o) u klarinetisty si tedy jistý nejsem...

..no..tomu rozumím..ovšem když děláš čáru nepotřebuješ tam ty centimetry..nebo leváci si to měří opačně? ..čoveče jsem úplně blbá a raději o tom nebudu přemýšlet..než se mi přepolarizuje mozek..:) ..a to si pletu pravou a levou ruku..permanentně..i strany..pochopitelně..:)))

levák drží tužku v levé, tak je pro něj přirozené začínat čáru vpravo...si to vyzkoušej :o)

..hm a k čemu to je dobré? ..to je obchod pro recesisty?:)

levítko je klikací, v tom obchodě mají i levoúhlý trojúhelník :o)

:)))))))))))))))))))))

no, včera to přinesla dcera domů, měl jsem ohromnou radost, že něco takového existuje :o)

..ahaaaaa..nj..fakt levítko!..:))) ..avi přišlo..:)

jo, normálně na pravítku začínají čísla vlevo, ale tohle je fakt levítko :o) jinak by byla ta čísla zrcadlově, přeci...

..máš to obrácené ty chytráku..:)))) ..jak to že mi nechodí avíza? ..jsem zas určitě něco podělala..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru