Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Všichni mí andělé II

02. 09. 2010
19
25
3350
Autor
Sebastiana

Pro někoho by to byla náhoda, pro mne zázrak. Chci věřit na zázraky, potřebuji je.

 

 

Byla zase ošklivá středa a já měla jet na čtvrtou chemoterapii. Doma jsem dělala hrdinku, ale za chvíli se mi po cestě spustily slzy. Strašně jsem se bála, že mi bude zle, jako vždycky. Otočila jsem se do okna auta, aby si toho manžel, který řídil nevšiml.Chtělo se mi křičet, aby zastavil, že radši umřu, že další hrůzu prožívat nechci. Pokaždé je to horší, jak je tělo unavené. Neměla jsem daleko k hysterii.

Vzpomněla jsem si na své anděly. Mluvila jsem s nimi v duchu a prosila je, ať mi pomohou, že se bojím. Za chvíli jsme zpozorovali, že před námi na silnici leží něco černého a auta to objíždí. Manžel to objel, ale zastavil a řekl: „Jdi si pro to.“ Udiveně jsem vyběhla a zdvihla do náruče malé, živé, zdravé kotě. Alan počkal, až nasednu s kotětem v náručí a jeli jsme.

Teď musím vysvětlit, že moje životní láska jsou kočky. Mám doma čtyry černé potvůrky.

Kotě se celou cestu snažilo skákat na řidiče, a já jsem na číču dávala pozor a zapomněla se bát.

Po chemoterapii mi sice bylo zle, ale přežila jsem to. Při další chemoterapii mi změnili léky a já doma plakala bolestí, pak křičela na všechny okolo, ať jdou pryč, protože jsem nechtěla, aby mě tak viděli trpět.

Čekají mě ještě tři. Přežiju to. Teď jsem v posteli, kočička mi leží na rameni, mokrým čumáčkem mi kreslí zamilované obrazce na krku a já vím, že to dokážu. Nejsem na to totiž sama. Mám své anděly a od nich kočičku.


25 názorů

Sebastiana
10. 10. 2011
Dát tip
Díky Patriku, kočička se jmenuje Rudy, podle toho, že jsme ji našli na ulici.

Veľmi pekná poviedka. Jednotka sa mi tiež veľmi páčila. Ja mám kocúra, ktorý sa volá Tobi a nedám na neho dopustiť :-)

Sebastiana
01. 03. 2011
Dát tip
Díky, Hani, kočičky i všichni okolo mi pomáhají.

8hanka
27. 02. 2011
Dát tip
Tvoje pribehy su velmi dojimave, nehanbim sa za slzy, ved patria k zivotu,k tomu, co nam denne prinasa...mala som macicku 14 rokov, poulicnu zmes, dala nam vela lasky, vdaka nej som nebola sama, ked synovia studovali mimo mesta, liecila moju dusu i telo, upokojovala, uspavala..verim, ze i Tebe macicky pomozu a vsetko dopadne vyborne... drzim palce aj labky:)

Sebastiana
27. 09. 2010
Dát tip
Díky Alliso, moc. Kočičce jsme dali nakonec jméno Rudý - podle názvu Rude Boys- nevím, jestli to píšu dobře, znamená to pouliční chlapci a ona byla nalezena na ulici (silnici). Prý to znamená také drzá a to ona je.Potvůrka.

Alissa
26. 09. 2010
Dát tip
Děkuju za Tvé příběhy a družím palce! (A jméno pro kočičku... Felicie? Protože, jak říká Jara Agnes, nosí štěstí :-)

Robinia
06. 09. 2010
Dát tip
Naděnka... jako naděje. My máme taky andílka, Terezku, ale někdy na ní volám terko Luciperko... Držím Ti moc palce!

Sebastiana
04. 09. 2010
Dát tip
Budu muset jméno rozmyslet, po posledních zkušenostech, kdy jsem pojemnovala kočičí dvojčata Mona a Líza. Zkuste volat z okna: Mono, Lízo, domů! Nechci dráždit sousedy.

synáček
03. 09. 2010
Dát tip
Možná by se mohla jmenovat Studánka...*

Sebastiana
03. 09. 2010
Dát tip
Díky za povbuzení, opravdu díky všem.

koloušek
03. 09. 2010
Dát tip
T*

Bíša
02. 09. 2010
Dát tip
Přeji Ti vše nej...

gabi
02. 09. 2010
Dát tip
tvoj prológ mi pripomenul nedávne stretnutie so známym, ktorého otec mal životné krédo - Ja na zázraky neverím, ja sa na ne spolieham. Tak sa spoľahni, Sebastiana a meno pre mačiatko, čo tak ňufáčik alebo mňamuška, keď je to dievčatko, tieto slovíčka tu mali úspech :-)

..ach.. se tvými anděly to zvládneš..držím ti palce..úplně křečovitě..:) ..já měla perského..granule potvora nežral ale byl to pán kocour..toho se báli i velcí psi..:)))

Oldjerry
02. 09. 2010
Dát tip
Držím ti pěsti Sebíčku

Sebastiana
02. 09. 2010
Dát tip
Vaudí, zkus devon rex, nebo podobné nahé typy, jsou krásné svým způsobem. Jaro - máš pravdu

Vaud
02. 09. 2010
Dát tip
Ja mam ke kockam trochu ambivalentni vztah - driv jsem je bezvyhradne miloval - ted je muj syn na ne alergicky, tak to tem tvorum, kteri jsou v tom nevinne trochu vycitam... ale premyslel jsem o britske modre kocce

Ano, to jsem zapomněl dodat, že zmíněné artefakty k tomu slovu neoddělitelně patří.

Sebastiana
02. 09. 2010
Dát tip
Květoni - hi, hi, moje zase slyší na chrastění granulí, nebo zvuk otvírání konzervy.

Já mám kočku Hermínu. Ale, asi se jí to jméno moc nezamlouvá, protože slyší jenom na slovo - na!

Sebastiana
02. 09. 2010
Dát tip
Díky. Hledám jméno pro tu kočičku, kdyby měl někdo nápad, ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru