Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Heart Skipped A Beat

02. 09. 2010
0
7
1030
Autor
s.i.k.o

klišé. srdce mu vypovedalo jeden nepodstatne podstatný úder, keď ju zbadal. niesla sa sálou, na vysokých podpätkoch, v zelených šatách a vyzerala, že jej patrí celý svet.

prišla k nemu. zázrak a hlúpy romantický autor.

„ja sa bojím,“ povedala a hneď bola iná. bojazlivejšia, utiahnutejšia, smutnejšia, zraniteľnejšia.

„fajn,“ povedal, obliekol jej svoj kabát a vyšli do zimnej noci. mal len košeľu a tak sa triasol chladom, ale ona mala holé nohy. bola jej zima. zastavil taxík. taxikár počúval nejakú nočnú hudbu plnú smútku.

„kam to bude?“ spýtal sa ich.

„čo to je?“ spýtala sa ho.

„domov,“ zamrmlal on.

„čo? tá hudba?“ spýtal sa taxikár.

„hej,“ povedala a čierne vlasy jej padali do očí a taxikár mal dieru medzi očami.

„xx,“ boli jeho posledné slová a potom sa mu zuby rozleteli v krvavej spŕške po aute.

„kurva,“ vydýchol on a stiahol je na zem. odrela si koleno, ale v taxikárovej mláke krvi sa zdalo maličké škrabnutie úplne nepodstatné. nebolo.

„ááá, ja krvácam,“ začala panicky jačať a vyskočila na nohy a jej čierne vlasy zrazu očerveneli, umierajúce havrany, a zrútila sa späť na zem, vedľa neho.

žena, pomyslel si pohŕdavo a potom sa rozplakal. bola príliš krásna na to, aby mohla takto hlúpo umrieť. v chvíľkovom romantickom poryve beznádeje a slepej hlúpej lásky sa postavil, aby sa k nej pridal, aby umrel v tejto ľadovej noci, aby jeho telo chladlo na chodníku vedľa nej. nič. ktokoľvek strieľal bol preč, bolo ticho, len jemu kvapkali slzy na chodník a čľupkali v zmiešanej krvi a z nikým nevypnutého taxikárovho rádia hrali the xx.

noc sa kopila a jemu nezostávalo než vyzliecť jej svoj zakrvavený kabát, obliecť si ho a pokúsiť sa zabudnúť na Krásu, čo sa tak nečakane objavila a rovnako aj zmizla. mala peknú tvár.

a oči.


7 názorů

s.i.k.o
11. 10. 2010
Dát tip
ja som na to došiel, ja som na to došiel!!! :) ono je celé to dielo o jeho prvom slove :) to je jeho nosný pilier, takže všetky tie úbohé klišéovité veci tam majú zmysel.hahahá :)

s.i.k.o
03. 09. 2010
Dát tip
hej, nie je zaujimavy...len to je jediny priklad nahodneho strelca, ktory poznam

Max Hutar
03. 09. 2010
Dát tip
cifix, nevyšel tag, jen "já" mělo být v kurzívě, pardon.

Max Hutar
03. 09. 2010
Dát tip
Já>/i> jsem tvrdil, že to má být dobrý příběh... že neumíš přijímat kritiku, z toho si nedělej, to já taky neumím. Naštěstí je to kritikům jedno. Bratislavský střelec je jedna z nejnudnějších věcí, co jsem v médiích v poslední době zaznamenal. Jako by to byl první hráč GTA naživo, co kdy vytáhnul proti lidem zbraň.

s.i.k.o
03. 09. 2010
Dát tip
nikto netvrdil, že to má byť dobrý príbeh. nevysvetliteľný strelec je dosť normálna vec. napríklad: http://bratislava.sme.sk/c/5526340/strelec-zabil-v-devinskej-sedem-ludi-a-potom-aj-seba.html (a áno, neviem dobre prijímať kritiku, ale ďakujem ti za ňu)

Honzyk
03. 09. 2010
Dát tip
...no, čekal jsem , že se text nějak zajímavě rozjede, a vono nic...))) ....máš to u mě!DDD

Max Hutar
03. 09. 2010
Dát tip
„xx,“ boli jeho posledné slová a potom sa mu zuby rozleteli v krvavej spŕške po aute. Holywood už volal s nabídkou na zfilmování? Ale žerty stranou. Ten romantický autor a jeho bohyně se prostě nehodí k takové deus ex machině v podobě nevysvětleného střelce. Vyvolává to víc otázek než dává informací, ale žádná z těch otázek se netýká obsahu, ale všechny formy. Prostě recept na dobrý příběh není láska+smrt, protřepat, nemíchat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru