Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odbijí půl a je zase celá...

05. 09. 2010
36
53
4630

Hodiny plynou

odbijí půl

je zase celá

a peří anděla

je víc

než včera

a noci

co děsí

jsou černým havranem

který se množí

se studenými rány..

nechtěla jsem ti to říct

a nechtěla jsem

aby přišel o peří

ale s podzimem

začne příběh znova

a já hledám slova

která konejší

jenomže už jsou obehraná

jako preludium

když ti kloužou prsty..

zahoďte ty hodiny

co ruší další nadechnutí

co kradou touhu po horkosti

a s dalším podzimem

mé ruce více zebou..

odbijí půl

je zase celá

a já bojím se o anděla

on byl přeci

m ů j..


53 názorů

jsem v práci,ale je mi tady s dětma dobře:o) děkuji

Ja taktiež mávam s úsvitom slnka a prajem príjemný "deň pána" plný pokoja a lásky

moc děkuji,Johannku a krásné ráno pro Tebe..

Nádherná jedným slovom absolútna krása.

děkuji,ruprechte tak šťastný a veselý..:o)

ruprecht
31. 12. 2010
Dát tip
*

moc děkuji:o)

Deepness
03. 10. 2010
Dát tip
krásna báseň

Elleanor
21. 09. 2010
Dát tip
***

děkuji


T_O_M_
09. 09. 2010
Dát tip
píšeš nepřekonatelně - citem a moc hezky *

Diana
09. 09. 2010
Dát tip
Krásná a jemná, posmutnělá - jako vždy :-)****

Delfín...(tam mi vypadlo"r":)tak to je fajn,jen dráždi

Delfín
08. 09. 2010
Dát tip
Dodo: Neboj, ty nejulítlejší věci jsou fakt jen v soukromé poště! Tady jen lehce dráždím dravou zvěř!;o)))

Delfín...to už máš psát souko,je to o tobě

Delfín
08. 09. 2010
Dát tip
Sorry, dodo, nejsem nějak v obraze...Tady bývám jen na skok, hlavně kvůli takovým jako je sluníčko! Díky nim jsem napsal věci, hlavně v komentech, že pak jsem nad nimi jen nevěřícně kroutil hlavou! Člověk se Ti tak nějak dostane do zvláštního stavu mysli, něco od boku vypálí a pak nevěří svým očím...A já takhle blbnu na šesti servrech, tedy když to na mne přijde! A jindy ani ťuk...;o)

Delfín...co blbneš? Ta tarantule je první tady a je jich tady cca 250

Delfín
08. 09. 2010
Dát tip
Dodo: Poslední je ta pavoučí! Mimochodem, taky jsem to kdesi četl o všech těch samičkách,které dají člověku jednou a samou Láskou ho hned sní...

Delfín...pokud poslední je poslední,tak už to tam vysvětluju

Delfín
08. 09. 2010
Dát tip
Dodo: Ještě juknu i na tohle. Jestli tam taky bude nějaká pavoučí slečna s kudlančími návyky, tak nevím...

Delfín
08. 09. 2010
Dát tip
Dodo: Já zrovna četl to poslední! Ty máš ale fantazii!;o)))

Delfín...už přečti předposlední,poslední jsem dal teď

Delfín...já už jsem víc vůl než býk :)

Delfín
07. 09. 2010
Dát tip
Dodo: Sice si připadám jako vůl, snad proto, že teď nechápu, proč bych jím měl být, ale děvčata mi stále ještě mohou říkat: "Ty bejku!" /I když mám jen vlhké ploutve.../ Jinak jsem byl jenom zde, protože mám sluníčko mezi VIP a tudíž dostanu avi pokaždé, když se u ní něco změní třeba na stránce komentů nebo když ona či někdo z dalších vyvolených cosi publikuje. Ale trest přijímám...

Delfín...promiň,jsi vůl.Původně jsem napsal ONA velkým :) a kdybys jen tušil proč jsem tak reagoval v pozdní hodinu,myslel jsem sobecky na sebe a na onu ona.A poznámka co se to dneska děje,je o dvou básních které jsem četl předtím jinde + ten můj výplod který jsem vložil (za trest si ho můžeš přečíst:)

Delfín
07. 09. 2010
Dát tip
Dodo: Tak to se omlouvám, špatně jsem pochopil Tvou poznámku! Netušil jsem, že "ona" není naše sluníčko a po zkušenostech s některými kritiky jsem to vztáhl na sebe a jí...Kdybys napsal "ONA", bylo by to zejvné...;o)

Delfín...dík za avi,ale jsem zmatem,žes něco poplet,sluníčko1 jsem ohodnotil kladně a na tebe jsem nereagoval.To co je napsané podemnou jsem četl až teď :) u mne ta "ona" je konkrétní osoba,kterou nikdo neznáte...

Delfín
07. 09. 2010
Dát tip
Dodo: Neboj, stejně vyhyneš a nebude to díky našim veršům... Je fakt, že sluníčko píše někdy fakt sugestivně a já jsem někdy děsně chytlavý i přizpůsobivý-mimikry, chápeš? Jen bych teď asi pozměnil 3. verš 3. sloky svého komentu na: jen pronesl jsem řeč svou rozechvělou...

..moc se mi líbí tvá znepokojivá báseň..:)..T

...jako by to psala ona,i já se bojím,za tím si stojím...co se to dneska děje?

Delfín
06. 09. 2010
Dát tip
Ve třetí sloce mělo být místo kritiku "moji řeč"...;o)

Delfín
06. 09. 2010
Dát tip
Odbíjí půl a celá se zas blíží, jak v plotě kůl si anděl připadá, nahoru ztěžka, dolů bez potíží, proč, Bože, srazils k zemi anděla? Vždyť nikdo tady není dokonalý, ba ani Ty, ač tvůrcem světa zván! Jsem padlý anděl, v srdci rána pálí, proč lžeš, že každý Tebou milován? Srazils mne k zemi za kritiku smělou, jež pýše Tvé nebyla jaksi vhod! Že pronesl jsem kritiku svou smělou, já padal k zemi s šutrem o závod... Teď v Pekle sídlím, mám je i v svém srdci, odepsán Tebou, ale svoboden! Ti podlézaví v Nebi jsou jak krtci, pro mne jen oheň se sírou máš jen...

synáček
06. 09. 2010
Dát tip
Je stejně krásná, jako Tvůj návrat… :o) ***

Robinia
06. 09. 2010
Dát tip
odbíjí půl je zase celá a já bojím se o anděla... krásné

Myotis
06. 09. 2010
Dát tip
.../*

Delfín
06. 09. 2010
Dát tip
Taky si /tajně!/ chráním své anděly...;o) A potají si namlouvám, žejsem taky snad trochu přispěl k tomu, že jeden z nich odtud neodlétl.;o/ I když ani virtuálně není jen můj...;o(/

A.H.
06. 09. 2010
Dát tip
*

Lakrov
06. 09. 2010
Dát tip
Vyslovené nahlas by tyhle krátké řádky nejspíš vyzněly ještě lépe. Tip a děkuji za avízo.

jejdavilda
06. 09. 2010
Dát tip
Já myslím, že se kostka mýlí a v tu chvíli kdys to napsala jsi odejít chtěla. Člověk má právo změnit názor, ale neměl by to dělat moc často. Jinak, půlka Písmáka píše o depce a chlastu a druhá o andělech. Ani jedno nemusím. Hodně štěstí.

BigBivoj
05. 09. 2010
Dát tip
*

koloušek
05. 09. 2010
Dát tip
T*

moorgaan
05. 09. 2010
Dát tip
rozumna holka:-)))...rad te tu ctu a tak i kdyz je tam andel,rad te tipnu...hlavne za ten navrat mezi nas!

Oldjerry
05. 09. 2010
Dát tip
Jsem rád, že sis to rozmyslila... a takhle *

Marcela.K.
05. 09. 2010
Dát tip
:-) já anděla vnímám jinak... ten "můj" nemá peří ani křídla. Dík, Kamilo...za báseň, za to, že tu jsi.

Impresse
05. 09. 2010
Dát tip
*

Ó
05. 09. 2010
Dát tip
*

Marlav
05. 09. 2010
Dát tip
*

dadadik
05. 09. 2010
Dát tip
naši andělé.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru