Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

masová úvaha

05. 09. 2010
15
23
4076
Autor
aleš-novák

aLe Co...

ten kdo jí maso

se potřebuje do něčeho zakousnout

ten kdo nejí maso

se potřebuje zakousnout do něčeho jiného

pokud vás tato myšlenka zaujala byť jen na okamžik

jste ztraceni


23 názorů

chlap potřebuje maso, jinak s ním není ani řeč


Toscana
07. 09. 2010
Dát tip
Aleši, Cohena mám sice moc ráda, ale knížku s jeho přeloženými texty opravdu k dispozici nemám - a i kdybych měla, tak si rozhodně nebudu pamatovat slovo od slova vše, co by v ní bylo napsané... takže ani to "chytrému napověz, hloupého trkni" by u mě nefungovalo... :o))

Whitesnake
07. 09. 2010
Dát tip
Hallelujah!

conejo: dostal jsem knížku s Cohenovými básněmi k vánocům White: nikoli přebásnění, jen opsání...

conejo
07. 09. 2010
Dát tip
v tom případě: nemůžeš mě nasměrovat, kde si to na netu přečíst? cohena má rád brácha, třeba to za něco stojí.

Edvin1
07. 09. 2010
Dát tip
Alešu, čistě v duchu Cohena - ten si dělá prču ze všech a všude, a při tom se tváří tajemně.

Whitesnake
07. 09. 2010
Dát tip
Takže to je přebásnění textu starýho Brumly? Dobře.

tak vám všem děkuji. Zkusil jsem si, jako jiní, vypustit báseň nějakého klasika. Zde se jedná o "ten, kdo jí maso" od Leonarda Cohena , proto taky ten zakuklený prolog aLe Co... Zdá se, že na písmáku by Leonard díru do světa neudělal :o) a omlouvám se, že jsem vás záměrně uvedl v omyl...

F.L.Vděk
06. 09. 2010
Dát tip
:-) Hrozný myšlenky to vyvolává. Jak si maso chystá sadomasochista? Kdy zas udělá mas akr? Může to být vegetarián? Co na to Jan Pleskač?

Whitesnake
06. 09. 2010
Dát tip
meomár ze vzniku masových řezníků :-)

Zuzulinka
06. 09. 2010
Dát tip
:-)

Toscana
06. 09. 2010
Dát tip
asi tě zakousnu, Aleši! :o))) *t

jH
06. 09. 2010
Dát tip
ehm

Overkill
06. 09. 2010
Dát tip
Už chápu, proč jsou v boji čtyřprocentní ztráty považovány za akceptovatelné... :)

baaba
05. 09. 2010
Dát tip
je tu alespoň společná zakousávací potřeba ...jo a kam vlastně potom patří bezzubí???

Dave Lister
05. 09. 2010
Dát tip
Jo to mi připomíná že kolikrát jsou vegoši pěkně agresivní..

Ó
05. 09. 2010
Dát tip
...a lízat se může...?

možná v armádě jich je víc než 4% :o)

conejo
05. 09. 2010
Dát tip
ptá se chlápek: můžou být gayové v armádě? odpověď: kdo dneska nemůže být v armádě... je to hovadina, ale já znám pár gayů, a já si je neumím v armádě představit.

sem s ním...

conejo
05. 09. 2010
Dát tip
to je tak pitomě chytré, to mi připomíná jeden vtip.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru