Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlastní pravdy

10. 09. 2010
20
35
3631

..další šuplíkovka..:)) ..dost jsem toho vymazala..v textu..uvědomuji si..že tam toho ještě dost přebývá..:))

Janina Borowska

 

 

Vlastní pravdy

 

 

 

Ubližuji ti

když mě

bolí duše

pohlcená

vlastním peklem

 

rozdávám

rány pod pas

přesvědčená

o vlastních pravdách

 

 jen

 

toužím po něze

 a pohlazení

 po vůni

tvé kůže

 lásky a touhy

 

po tvých dlaních

něžných i majetnických

po závratí

z polibků

sladších než život sám

 

toužím slíbat

ze tvé kůže

pel osamění

 a šeptat

 

miláčku miláčku

tak moc

jsem tě chtěla

 

ještě ještě

 

chci tě cítit

v sobě

nepřestávej

zůstaň ve mně

krví i mízou

 

 

zůstaň má lásko

navždy

zůstaň

do poslední agonie světa

  

35 názorů

..óóó..kdepak!..střevíčky jako ze zlata...))))) ..co nevidět se chystám vydat sbírku..:)))

..óóó..kdepak!..střevíčky jako ze zlata...))))) ..co nevidět se chystám vydat sbírku..:)))

Boty do nepohody...!?

..stejné dno..stejný objekt..ovšem nerada bych to dál rozebírala..ehm..:) ..od kolika píšu..od osmi..s několikaletými přestávkami vždy..:) ..letos jsem začala v dubnu po sedmi létech ale konečně jsem se do toho obula...)))

Asi dest let stará...stejné dno šuplíku? Je hlubší? Od kolika píšeš...a kdy to bylo (trochu inpertinentní dotaz) ? Já se do toho dokážu vžít jen přes naše dvojčata, osmnáctileté kočky. Rozumím tomu i z vlastní zkušenosti, vím co je pel osamění. T.

..moc ti děkuji..no,,ono je to tak staré..že jsem to nechtěla seškrta zas úplně celé..jsem si řekla..pal to čert..:)))

Jazylka
12. 09. 2010
Dát tip
parádny začiatok určite - keď si to porovnám s tým, čo som písala pred 10-15 rokmi ja (také básničky tu obvykle dostávajú komenty typu "gramatické rýmy nie sú všetko, skús radšej tancovať alebo kresliť" (poprípade od Norska či Miroslawka niečo oveľa horšie).. veď nehovorím, že ten text sám o sebe je nejak skvelý, ale v časovom kontexte fajn.

Makoves
12. 09. 2010
Dát tip
(T)

Bíša
11. 09. 2010
Dát tip
:o)

..jazylko..no jsem to tahdy napsala..že by parádní?..mno...))))))..dík..:)))

Jazylka
11. 09. 2010
Dát tip
oho.. pred 10 rokmi zamilovaná a toto? parádny rozbeh.

..jsem namazaná..gabi..:)))..a je mi fajn...)))) ..Dave..to bude tou infantilitou..:))

Dave Reed
10. 09. 2010
Dát tip
moc hezký.vykouzlilo mi to na tváři úsměv ani nevím proč :)

gabi
10. 09. 2010
Dát tip
a to jsem vynazala mezi jináma... nie si aj trolinku namazaná? nejako ti skáču písmenká :-))))

..je to infantilní...:)))))))) ..a to jsem vynazala mezi jináma vůní samečka..:))))))))))) ..děkuji vám všem za přečtení a tipy..jste skvělí..mám vás moc ráda..:)

moorgaan
10. 09. 2010
Dát tip
omlouva te jedine to ze jsi byla zamilovana.-)) - jinak je to absolutni porno!.-))

Robinia
10. 09. 2010
Dát tip
*

Alegna
10. 09. 2010
Dát tip
hezky napsané, taky bych se v tom před pár lety našla :.) T*

..děkuji..gabi..:)) ..přesypáčku..nebudem..maminky jsou někdy dost..no..však víš..:)))))))

gabi
10. 09. 2010
Dát tip
túžba, mocná to čarodejka :-) *

..v tom případě příjmi mou omluvu..že jsem ti je neposílala..obávala jsem se co na to tvoje maminka..víš..:))))))))

Overkill
10. 09. 2010
Dát tip
Spojení slov svět a agonie je stále v kurzu :)))))

..Overkilku ta báseň je asi deset let stará..:))) ..přesypáčku..předpokládám..že tě tehdy zajímaly spíš rovnice..:))))))))

..díky..Morgaine..byla jsem děsně zamilovaná..:)

Overkill
10. 09. 2010
Dát tip
Spojení slov svět a agonie je zdá se v kurzu... *T

..přesypáčku..:))))))..fajn..:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru