Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vaříme s FAE BOMB - Křenová omáčka

11. 09. 2010
2
2
1712
Autor
FAE BOMB

 

 

Je to jedno z nejjednodušších a zároveň nejšmakóznějších jídel, jaký lze připravit. Vezmem poctivej kus uzenýho masa a dáme vařit, jak jsme zvyklí. Vezmem křen a vočistíme ho. Pak nastrouháme. Docela dost slušně si tim zamoříme kuchyň. Zkoušel jsem to dělat i v plynový masce, ale pomohlo to jen částečně. Kvůli pravděpodobně nesprávný velikosti to zřejmě netěsnilo, filtr byl příliš starej, nebo to aktivní uhlí ve filtru křen prostě nechytá... Protože ovšem máme za kámoše FAE BOMBa, tak si necháme poradit alternativní metodu. Křen podélně rozříznem na čtyři části, kvůli velikosti, a sešrotujem vodšťavňovačem. Štávy to moc nemá, ale je to těžkej masakr. Požití čajový lžičky tý šťávy má zhruba stejnej efekt, jako kopnutí koně. Do rozkroku...

Pak dáme do hrnce část vody, ve který se vařilo maso a přidáme smetanu. Doporučuju tak tři až čtyři kelímky po 200ml dvanáctiprocentní smetany s troškou hrubý mouky na zahuštění. Homosexuálové mohou použít i čtyřprocentní. Pro ostatní úchyláky bohužel žádnou další alternativu nemám...

Pro lepší efekt můžem polovinu smetany nahradit smetanou zakysanou. Toto zcela bez ohledu na naší sexuální orientaci...

Pak do hrnce naházíme ty "zbytky" po vodšťavňování a přidáme trošku octa. Ideální je balsamico, ale dá se použít i normální. Trošku přisladíme.

Máme-li malý děti, tak jsou zde vpodstatě jen dvě možnosti. Počkáme, až naše děti zestárnou, což může trvat i několik let, nebo jim část vomáčky s míň křenem dáme do jinýho kastrolu stranou. Zbytek narvem do tý naší vomáčky. Zavaříme a eventuálně dosolíme. Nějakou sůl už to má z toho masa. Hotovo a můžem servírovat.

Kdo je fakt drsňák, tak si napřed naleje na talíř vomáčku a následně přidá tu šťávu z toho vodšťavňovače. Poté zamíchá a doplní maso a knedlíky. Výsledek pak má grády. Rozbrečelo by to i Adolfa Hitlera...

Křen je vysoce léčivej, protože je to přírodní antibiotikum. Při přežrání hrozí riziko, že nám to něco vyléčí, takže konzumaci nedoporučuju invalidním důchodcům. Je vysoká pravděpodobnost, že se vyléčí, přijdou vo důchod a budou muset jít do práce.

Podává se pouze s houskovejma knedlíkama a dobře vychlazenou plzeňskou dvanáctkou.

Při psaní jsem prolil potoky slz, neb jsem si to živě představoval.

Recept je extrémně jednoduchej, takže to zvládne i žena v domácnosti.

 

Dobrou chuť přeje FAE BOMB.

 

 

 


2 názory

FAE BOMB
17. 09. 2010
Dát tip
Dík za přečtení... Zkus to uvařit! Trošku jsem to upravil. Zapomněl jsem přidat vocet...

Super, vtipný :)) Tomu říkám originální žánr *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru