Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Herec

11. 09. 2010
15
41
4779
Autor
Oldjerry

Herec není slavný proto, že vládne divadlu, ale proto, že dobře slouží postavám...

 

Štěpánek nebyl dobrým hercem
automaticky proto,
že hrál Hamleta,
 
ale právem proto,
že jeho uvěřitelný Hamlet
jen vzhledem
trochu
připomínal Štěpánka

41 názorů

Oldjerry
29. 09. 2010
Dát tip
Mám místo mozku z piva kostku - hele, tasemnice, víš kolik jsem tu za těch pět let přežil takovýchto otravů a jejich útoků? Otrávíš mně na chvíli, pak se s tebou srovnám a od toho okamžiku mi můžeš cokoli... krom toho - začíná mne to bavit, už se do mne pustil nový nick, stejně konstruktivní, jako jsi ty. Bude prdel... jen jsem zvědavý, jestli taky umí přelézt blok (asi jo, tady je v podstatě bordel)

Oldjerry
29. 09. 2010
Dát tip
Taenia solium - (Mám místo mozku z piva kostku ) pro mne není důležité, co si myslíš ty - jen to, co si myslí slušní lidé a co já cítím.

Oldjerry
29. 09. 2010
Dát tip
Mám místo mozku z piva kostku - ty jsi holt! taková moje tasemnice. Mám tě vedle těch hoven, co píšu...

Oldjerry
28. 09. 2010
Dát tip
Kostka má zřejmě několik nicků a protože suverénně přechází přes blokování musí být admin, třeba skrytý, trpěný šéfadminem, Derem... přitom Dero mi připadá velice solidní a nestranný. Tak si s tím zatím nevím rady, ale uvažuji o odchodu. Rozmáhá se tu nenávist ke starým lidem, jako by ti pablbové nevěděli, že se párkrát otočí a budou staří taky :-) - je to hnusně rychlý proces...

sveřep
27. 09. 2010
Dát tip
no nevim. místo mozku kostka mi zasal obratem taky exkrement k dílu. mstivě :D. to je snad sci-fi toto...

Oldjerry
27. 09. 2010
Dát tip
sveřep - děkan, ano - možné je všechno. Taky čumím... ale dělá to jen pár zde poněkud déle se vyskytujících bývalých tzv. špiček, které neunesly, že přišel někdo jiný a nevypadl hned, jak na něj čokl zaštěkal... to je v pohodě.

sveřep
27. 09. 2010
Dát tip
dílo není nijak hrozné, místo mozku ujel i kdyby dílo bylo otřesné. žasnu co je možný

sveřep
27. 09. 2010
Dát tip
dílo není nijak hrozné, místo mozku ujel i kdyby dílo bylo otřesné. žasnu co je možný

Marcela.K.
12. 09. 2010
Dát tip
Cituji - ,,Všechno nasvědčuje tomu, že je to některý z adminů, to by mi potom dávalo smysl. " Vím, že to není k dílu, ale když jsem se ptala Dera soukromě, nedostala jsem odpověď. Dero, jak je možné, že VT Marvin a Místo mozku z piva kostku mi píší komentáře k mým textům i když jsem je zablokovala? Ptám se zde kvůli větě kterou zde napsal Oldjerry.

Oldjerry
12. 09. 2010
Dát tip
Dík za podporu,vážím si jí - ač už ji nepotřebuji. Pochopil jsem beze zbytku o co go a tak ať už se kostka třeba pozvrací - je mi to volné. Vymáhání práva je tu obtížnější, než ve státě a ve státě nestojí za nic... Má to i kladnou stránku a nikoli bezvýznamnou : naučil jsem se aspoň částečně chápat Písmáky služebně starší, než jsem já a s nimiž jsem dříve dosti rozhodně nesouhlasil. Bez avíz - už to nestojí za obtěžování přátel...

Norsko 1
12. 09. 2010
Dát tip
Mám takový pocit, že se již kostka ve svých nevyzrálých projevech začíná podobat nechvalně známému Romanu_L, i když ten asi trpěl něčím jiným. Ban se blíží Za avi se omlouvám těm, které to nezajímá

Mám místo...ty chceš vyčerpat mou invenci :)

Mám místo...anebožeby nějaká citlivá zabrala Vyřval jsem slzu do sprostých slov zajíkám se bez pohlazení napadáním cizích strof

...Olde, klídek ...Pro z pivakostku (dovolím si věnovat ti výplod) Koule jsou krychle bez zábran plné hran a odrbaných rohů přítěží straší ve věži když letem padáš sám a sedět sedět si na nich … už vůbec se nedá tak kmitej ať se ti blimbá stejně jednou dotlučeš a zbude ti jen pivo zteplalé

dadadik
12. 09. 2010
Dát tip
oldíku už bys taky mohl bejt opráskanej... :) prosím tě :)

Oldjerry
12. 09. 2010
Dát tip
Dero : Ještě jednou dík (už jsem asi s tím děkováním nudný:)) Dodatek : co na bloku? nic.... udělá si nový nick a pojede dál. Zablokuješ IP adresu?... bude prudit z jiného PC. To je persona z těch, kteří tento způsob ponižování ostatních potřebují pro kompenzaci vlastního mindráku. V samotném konci je mi jich líto...

Oldjerry
12. 09. 2010
Dát tip
Naposledy jsem tě vzal na vědomí : jsi naprosto nevychovaný, sebestředný, namyšlený a neuvěřitelně hloupý přerostlý adolescent na němž eventuální vzdělání nezanechalo žádné stopy. Tvé vystupování svědčí o minimální lidské hodnotě a nebetyčném nepodloženém sebevědomí. Teď, když jsem si definoval tvou miniosobnost, není pro mne problém od tebe snášet cokoli, nebrat to na vědomí a nereagovat. Sbohem, polointeligente... Dero - dík... ač vidím, že s tím si, bohužel, neporadíš ani ty... už to ale bude v pohodě. Všechno nasvědčuje tomu, že je to některý z adminů, to by mi potom dávalo smysl.

Dero
12. 09. 2010
Dát tip
Věřím že ne.

A.H.
12. 09. 2010
Dát tip
Urážet lidi ti jde, ale sám si zde zatím nic nepředvedl, tudíž být tebou, moc bych se nevyjadřoval.

Dero
12. 09. 2010
Dát tip
Mám místo mozku z piva kostku: Beru to tak, že se omluvit nehodláš. Uděluji varování. Za další prohřešek proti pravidlům tě čeká 30denní ban.

Honzyk
12. 09. 2010
Dát tip
...Z piva kostko : projevuješ se jako hulvát.

Dero
12. 09. 2010
Dát tip
Mám místo mozku z piva kostku: Mírni svůj slovník. Porušuješ pravidla serveru. Na místě je omluva Oldjerrymu.

Oldjerry
11. 09. 2010
Dát tip
Díky za návštěvu a za přečtení... Dero, prosím tě, je to normální? To nemohu nic dělat proti té fekální jímce?

Bíša
11. 09. 2010
Dát tip
Byl to Mistr slova i výrazu nitra svých postav...

Toscana
11. 09. 2010
Dát tip
to je přesné! ale já ho viděla až jako Hamletova otce - tu mátohu, co strašila na hradbách Elsinoru, ale i tak byl mimořádně přesvědčivý. ;-) *t

...to se dá tesat

dadadik
11. 09. 2010
Dát tip
tys ho viděl v roce 27? :) vím jak to myslíš

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru