Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plná prdel písmen

13. 09. 2010
2
5
1463

Abeceda to je věda...

Akorát tak na zápal plyc před skokem do mlýnku na kávu.
Bourá krabička zápalek do sodovky ze vzduchoprázdna.
Což není dobré jíst berušky ze sálátů mrzačených bělásky?
Daleko tomu co zpíval kos o pustine, která nekončí a je vesmírem.
Ementál je dětským hřištěm pro myšky evolucí přeměněné na bezzubé.
Forma ničeho byla vyprodána klasiky, kteří ji vrátí až zemřou.
Garance kvality Vašeho pohřbu Vás nemusí trápit.
Honba za strachem po neživých j marná, jako žít smrtí.
Chameleon přestane měnit barvu už za mnoho let.
I když není pravda, že je to lež, tak popravdě lžeme pravdu.
Jenom večer si sedneme na nos ve snu, pokud spíme.
Kalendář svátků našich lejen, není nutný, zajímejme se o živé.
Lichá dvojka se dělí pouze sudou nulou v poměru dva ku x.
Matrace je někdy tvrdá, ale budete-li ji milovat zlepší se a změkne jako otrok.
Nebo se to vše jen mění každou noc co sníme či nesníme a jen se unášíme.
Obecně platí, že obecně neplatí nic, pokud to není obecné, tedy asi pravděpodobně.
Pracujeme rádi, pokut pracují všichni, pokud ne, budou pracovat beze svobody a mnohem víc.
Quasimodo si nechal udělat plastiku za finance z kozho síra esmeraldy.
Rychle se zpomalte a choďte i v běhu, není kam spěchat, stejně to kráčí směrem k nám.
Smrká smrk jak člověk nebo skřehotá jak člověci pravěcí.
Tak trochu toho a toho do sáčku, nebo tam to, beze všeho taky do sáčku, třeba od bonbónů.
Upadá náš pád do hlubin nebe, jsme-li počestní a nejsme-li kapitalisti.
Vřele jděte doprdele budete-li chtít mít, namísto být a život šťastně žít.
Wowko ho svázalo a drží v zajetí, nikdo mu nepomůže, jen on sám sobě.
X je stejné jako ypsilon, pokud oba milují sebe navzájem.
Y je stejné jako ix, pokud oba milují sebe navzájem.
Zítra toto asi smažu a napíši si básničku o tom jak jsem dokonalej, jak nesnáším komunisty či jinou lež.


5 názorů

agáta5
24. 03. 2016
Dát tip

zet je dobrý :))

"plyc"  máš schválně? umělecký záměr?  jestli ne, tak si to člověče oprav, páč hned v prvním řádku hrubice jako hrom... to ti intelektiuálové číst nebudou nejspíš


Viktorov
13. 09. 2010
Dát tip
Co řádek, to ukázka tvořivé geniality a ten, kdo si toho nevšímá budiž označen jako ničema! Není v tom žádná křeč a proto to není básnička křečkovská ale člověčí

Taubla
13. 09. 2010
Dát tip
..zajímavé

Protože mají plné kapsi dukátů... nevzlétnou.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru