Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šeptal jsi mi do vlasů jména bohyň

14. 09. 2010
26
63
5107

Šeptal jsi mi do vlasů jména bohyň

 

 

vroucně

 

jazyk podbarvený révou

stékal hustými kapkami medu

z ramen na prsa

ke klínu v úrodné žhnoucí deltě

 

rudá obloha vířila sněhem

okna zakletá v obrazech kapradin

 

světlo změklo na kůži

dlaně propletené něhou

do bušení šamanských bubnů

 

krev

v peřejích nespoutaná břehy

chvějivou erupcí

do úlevy

do ticha

 


63 názorů

..dík..feanor...))) ..morgu..nj..pravdu díš...)))

moorgaan
19. 11. 2010
Dát tip
ten zorny uhel delta ma vsude jiny rozmer.-))..ale v podstate je na vlas stejny.-))

Fëanor
19. 11. 2010
Dát tip
Výborná! (tip) :)

:)))))))))))))))))))))no..to je lyrika..axlíku...)))díky

jdu na to...)))

Dragora
17. 09. 2010
Dát tip
už to tam je :-))) a myslím to naprosto vážně!

..juknu,..jsem ale v práci..na netu jen na skok..tak až po šssté večer asi...milá Dragoro...))) ..bude mi ctí...))

Dragora
17. 09. 2010
Dát tip
napíši poctu tvým dílkům, jukni do mého stanu :-)

:)))))))))))))))))))))))))))))))))..dragoro musím se smát ..to je milé..žes hodnotila dvakrát neva..ani za mák...)))

Dragora
17. 09. 2010
Dát tip
Koukám, že mne to tak pohltilo a hodnotila jsem dvakrát :-) Ani se nedivím po tvých slovech šepotko :-))) Kdybych byla chlap romantik atd., už bych kempovala (a stavěla stan) rovnou u PC :-)))

..děkuki ti Dragoro..:)

Dragora
17. 09. 2010
Dát tip
Tahle je hodně silná a krásně syrová! :-) TTT

..děkujiii..:)))

macecha
15. 09. 2010
Dát tip
to je moc hezké ... T***

..děkuji ti Dragoro..:))) ..Elleanor..taky si myslím..:)))))))

Elleanor
15. 09. 2010
Dát tip
šepotko, tebe by měli povýšit na mistryni erotiky:))*T

Dragora
14. 09. 2010
Dát tip
silně eroticky nabité :-) i jinými silami - T

..tož díky..:)))

Tož nebylo to zcela marné.

..Robinio..Jazylko..díky..:)))

Jazylka
14. 09. 2010
Dát tip
celé je to pekné a od "světlo změklo na kůži" priam až krásne.

Robinia
14. 09. 2010
Dát tip
*

..dík..:)

Bíša
14. 09. 2010
Dát tip
T!

..no..já si teď s texty hraju už při psaní..:) ..ovšem ty staré mám v sobě tak zažrané..že je taky nedokážu změnit..akorát trochu osekat zbytečná stejná slova..:)) ..ovšem radílku je tu dost..co jak změnit..:)))

Mě je to jedno, já nemám volno a mám také otevřeno. Když dorazím po šesté večer domů...považuji to za volno. Proto už jsem dlouho nic neumístil, musím také číst, ne jen sahat do šuplat, či umisťovat nedopečené békárny. Mám teď pocit, že jsem uzavřel dva písničkové texty. Od prvotního vzniku se nezměnily! To byla makačka:o) . Jeden dva roky, druhý necelý rok. To první už jsem i odehrál jako ukázku na dílo budoucí (před těmi dvěma roky)...a vlastně to tehdy byla premiéra.Opravdu nic moc nedopejkám, neměním...nemám na to, změnit prvotní Můzu.

..tak si užij a nedělej ostudu..:)))))))))))))))) ..aale klidně dělej..já jsem s ostudou jedna ruka...)))) ..otevřu si víno..mám zítra volno...heč...)))

Dnes doma na zkoušku útrob...načisto ve Valticích v sobotu, jako jeden z mnoha chodů celodenní akce.

:)))))))))))))))))))))))))..no..virtuálně to jde..snadno..)) ..si dáváš burčák?..:)))

Touha v každém ročním období je moc hezká...to mám ve Velmi dobré zprávě - to byla ta soutěž kostka Vulgarita na objednávku. Jen si tu svou touhu vylévej, já jsem trochu stydlivej...ale po to burčáku už se tě nestydím.

..nj..pravdu díš..snaha je tu jaksi nanic..ovšem na škodu úplně není.. no..:)))) ..ráda píšu erotiku..nemůžu si pomoct..asi podzimní touhu..:)))..nejspíš...))

Ty máš nějakou jarní touhu...nebo smutně vzpomínáš na vadnoucí léto? Já bych při pochvale "takhle piš "neodpovídal budu se snažit.Rybář když slíbí kapra, nechytí nic. A myslím, že ta nejlepší dílečka přicházejí sama, bez snahy.Obvykle je není ani potřeba učesat.T.

:)))))

Oldjerry
14. 09. 2010
Dát tip
Primovej coitus - to se to vzpomíná! :-) *

..:)))..díky snotíku i tobě Sebastiano..:)

Sebastiana
14. 09. 2010
Dát tip
t*

..děkuji ti..Taublo..:))

Taubla
14. 09. 2010
Dát tip
perfektní, jednoznačně palec nahoru!!!

..už se na nezbedníka moc těším..:))))

Alegna
14. 09. 2010
Dát tip
Snad na to taky dojde .-)

..jj..Alegmo..-toho myslím..dávno si o něm neodsala..:)) ..dík..overkillku..:)) ..přesypáčku..to je od tebe vzkutku ohleduplné..:))))

Alegna
14. 09. 2010
Dát tip
Myslíš skřítka našeptávače? Jestli ano, tak ten je k nezastavení

Overkill
14. 09. 2010
Dát tip
Dobré!! :) *T

..možná..přesypáčku..:)) ..a co ty mi?...))

..děkuji..Alegno..:) ..jak se daří skřítkovi?

Alegna
14. 09. 2010
Dát tip
pěkná, plná rozkoše a vášně *

..děkuji..flope..:)

..ok..beru na vědomí..:)

..vroucně ti děkuji..Jaro..:)))

..děkuji ti..gabi..moc..:)

gabi
14. 09. 2010
Dát tip
paráda, neha, vášeň...do bezvedomia

..rozumím..Morgaine..:)) ..díky..ceed..:))

..děkuji ti.-.budu se snažit..:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru