Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ráno

15. 09. 2010
2
8
570
Autor
conejo

Vzbudil jsem se brzy

Vykouřil dvě cigarety po sobě

Televize mi řekla výsledky včerejších zápasů ligy mistrů

(neřeknu, proč jsem to promeškal)

      Stíny valem mizí

Odpoledne budu muset vyřídit jednu nutnost

Vzdychnu


Teď ještě vylézt z postele pro kafe


8 názorů

Obraz rána a vstávání v mé hlavě nikdy nemůže navodit pohodu a útulnost:p. Rána jsou studená, zmrzlá, šedá, ulepená a nepříjemná. Jednou, dvakrát do roka se teda stane nějaká nečekaná výjímka, ale většinu mých rán se cítím mizerně, takže bych o nich z vlastní vůle žádné ódy nikdy nepěla;). Ale to je dosti subjektivní názor;). Jinak jestli si připadáš vyhořele, tak je to možná dobře. Přijde něco dalšího... A třeba i lepšího:)

conejo
15. 09. 2010
Dát tip
banality... a tos neměla chuť to kafe mi donýst? na tebe ta básnička nedýchla pohodou, utulností a jakousi domáckostí? banality, říkáš... máš pravdu, vyhořel jsem. všecko mi připadá fádní, šedé a jak se říká profánní. jinak díky za zastavení.

Alegna
15. 09. 2010
Dát tip
Taky bych měla (vyřídit) T*

Vzpomněla jsem si na: Cigareta ranní, podporuje sr... :D. No ale jinak nic moc, žádné skvělé obraty nebo zajímavý námět a obyčejnosti mám dost všude kolem mně a jsem jí přejezená;)

..nová rána povstanou..s námi i bez nás..:)

conejo
15. 09. 2010
Dát tip
zmeškal jsem to z docela malicherného důvodu. ještě teď si to vyčítám.

Taubla
15. 09. 2010
Dát tip
...někoho mi to připomíná ;-))

..vrtá mi hlavou..proč si to promeškal..:)))..T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru