Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Furt

13. 11. 2001
6
0
2118
Autor
Vole

Toto som napisal.

13.  FURT

Do elektricky nastupila nejaka baba s modrymi vlasmi. Sadla si presne predo mna takze mam na tie vlasy krasny vyhlad. Nenachadzam slov- je to nadhera, asi to bolo tak ze jej to nechytilo ale prave preto je to este uzasnejsie. Je to taka belasa farba nieco medzi oblohou a viagrou (mozno?), hore take tmavsie, a niekde dole je to take do zelena. To proste hypnotizuje. A tak sa divam, vidim v jej vlasoch vsetky mozne obrazy, rozne svety, more, vesmir, party smiech drogy prirodu mravce                  A asi som sa do nej zamiloval. Chcel by som aby tu ostala sediet furt. Fkuse. Aj ked som ju ani nevidel s predu. Urcite je pekna. Daleko v predu som zazrel nejaku inu tvar. Moze mat tak okolo 16/17 r  Neviem preco vyzaruje na mna hrozne sympaticku energiu Ale to sa mi stava stale. Furt, musim sa na nu pozerat a nemozem odtrhnut zrak. Pripada mi take milo arogantne male santive dievcatko s tmavymi vlasmi, asi by som sa najradsej rozbehol k nej a vyznal jej na kolenach lasku :) Dost drbnute, nie? Neviem kam sa mam pozerat. Urcite jej to neni prijemne a urcite citi ze na nu dakto cumi. Tak sa snazim pozerat z okna. Ale to nejde! Nie musim, chcem, neviem, neda sa to! Pozrel som sa na nu. Stale krajsia, ale ja Nechcem ocumovat ako idiot! A tak sa zase divam z okna. Podarilo sa. Vyhral som sam nad sebou. Takze rozum vyhral nad citmi. Ked sa hovori "prehral som sam so sebou" tak to je zase opacne. Takze tak! hm.

Furt- jednotka docasnosti,u mna jednotka nadrznosti, blbej zamilovanosti a romantickosti. Ja nechcem byt taky! Alebo ano?


Amanda
15. 11. 2001
Dát tip
Zajimave... hodne se mi libi... tvuj pohled na zdanlive obycejne veci... kterym si takto dal svoje kouzlo...!*

Print
13. 11. 2001
Dát tip
Tebe ja prostě můžu!!! *!

Vole
13. 11. 2001
Dát tip
vdaka

Kastel
13. 11. 2001
Dát tip
T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru