Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč mlčí Tvůj hlas

13. 11. 2001
3
0
1729
Autor
Jenda

Proč mlčí Tvůj hlas

 

Proč mlčí tvůj hlas

 zpěněný hudbou

  dalekých cest ?

 

Kdy započne klas

 zasetý sudbou

  plody své nést ?

 

Kam se ukryla

 tvář dětských let

  - stále dříme ?

 

Vrásky vyryla

 a už ji zpět

   nespatříme ?

 

Kdy zazvoní smích

 pevný ocelí

  ukutý bolem ?

 

Kdy odhalí sníh

 který nebolí

  úrodná pole ?

 


Marigold
05. 01. 2002
Dát tip
Člověče, já jsem ti takhle jel párkrát tou naší dvaadvacítkou a tam je normálně taková reklama, která se jmenuje přesně jako ta tvoje báseň... Ale v dnešní době už je to asi normální inspirovat se reklamou... Ještě že to byla tahle (mimochodem považuji jí za decentní a pěkně upravenou).....znám reklamy, které bych do básně nedával, ani kdyby byli čtenáři mí nejhorší nepřátelé:-))).... ŽIJ BLAZE !!! já...

Viky_tori
13. 12. 2001
Dát tip
myslela jsem, že ti nějak oplatím tvá hřejivá slůvka, ale ani nebýt jich si musím tipnout...

kafka
20. 11. 2001
Dát tip
tahle se ti moc povedla...*!

Jenda
16. 11. 2001
Dát tip
Ježišimerjáá ! Teď jsem se na to podíval a chápu vaše zděšení - já jsem to chtěl poslat větší než těch 6 milimetrů, ale tohle se nějak nepovedlo... všem se moc omlouvám..

Krel
15. 11. 2001
Dát tip
...moooc velké, na mě...ale jinak takový výkřik do tmy..

xtermik
13. 11. 2001
Dát tip
Pěkné, ale obrovský font !! Proč ? Bolí z něj oči a báseň trošičku trpí !

Vole
13. 11. 2001
Dát tip
sssssstrasne paci! moznoze kvoli tej strucnosti ktoru mam tak rad, alebo ze by kvoli fontu? :) *!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru