Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak asi myslí zvířata?

19. 09. 2010
3
28
1957
Autor
Pecy

Dnešek je celkově divný den, po včerejším koncertě, minima jídla a maxima alkoholu, jsem dnešek strávil vyháněním ďábla z duše i mysli. A snažil se odčinit své hříchy a zpytoval své svědomí :) (a trochu kouřil trávu)

Při skládání dřeva jsem z nudy pozoroval naší kočku a napadlo mě, jestli její mozek je schopen pochopit, proč to dělám a proč topíme a tak celkově logiku života, zajímalo by mě co jim šrotuje v těch malých mozcích a jestli mají nějaký cíl. A to kočky jsou v pohodě, ale co takový pes! Leží celý den na zahradě, neděla nic, občas stěká po lidech a jiných psech a občas jde na procházku...

Během psaní toho odstavce mi došlo co je cílem psa, chránit svou smečku... (: 


28 názorů

Zasáhla vyšší moc, a snažila se Vám naznačit, že máte konvertovat ke krhútství, pane kolego. Družka boha Lomikela je též TEN Kvakev.

Jen aby to zase nebyla nějaká bublina...

To bude mýdlo!

devian
20. 09. 2010
Dát tip
přivezli mi kreténa močil pod sebe, neuměl se najíst, neovládal lidskou řeč ale myslel

myslíte, že chroust přemýšlí o nesmrtelnosti člověka?

Jaký smysl má tahle diskuze?

...pes,pokud tě vidí u nějaké činnosti a neví proč to děláš,tak jen proto,že je to poprvé,pak ale zažíje krok dvě,když dáváš dřevo do pece,ohniště a už navždy ví,že to znamená teplo a když mu řekneš běž do tepla,ví kam má jít.Pokud bereš dřevo z lesa,vezme do tlamy největší suchý klacek a donese ho domů,aby ti pomohl,je mu jasné,že zapálit musíš ty...

Pomalu bys měl začít snižovat dávky, páč už se to na tobě dost podepsalo... 9477 - 9482, rozhodně.

Honzyk
20. 09. 2010
Dát tip
o)

Parsifal
20. 09. 2010
Dát tip
Se těch zvířat zeptej, zkoušel jsi to?

Pecy
19. 09. 2010
Dát tip
blboun: jo takhle to myslíš.. :) No abych úplně odpověděl musím říct ano i ne, mám dost jasnou představu co tím myslíš a řeč těla je velká magie, ale mě jde o hlubší podstatu jejich myšlení, ne reakce na podněty, teda pokud je něco takového vůbec možne..ale teoreticky vím co si myslí, to je pravda :) Ale někdy je i ten pes nevyzpytatelný...

...máš psa,a nevíš co si myslí???

Pecy
19. 09. 2010
Dát tip
Ano, to mě občas taky :) trocha nedělního zahloubání...

papouch
19. 09. 2010
Dát tip
mne by zajímalo, co štotuje v mozku tobě, Pecy, že jsi schopen tuhle hňupovinu lisknout na hlavní stranu písmáka B_G, ano, pane kolego, je to za pět čísel, ale jako vždy to mám pomotané, takže nevím, jestli 9476 - 9481, nebo 9477 - 9482 .)

Pecy
19. 09. 2010
Dát tip
Každé zvíře musí mít nějaké pocity a přání, akorát nevím v jakém rozsahu.. :) Movsar, Elleanor: díky.. :) Blboun: proč myslíš, že sem neměl nikdy psa? mám psa :) černá lovkyně: ano, ja vím! :) duke: kdyby to bylo tak jednoduché...

Elleanor
19. 09. 2010
Dát tip
Na toto téma se už před lety široce rozepsal Josef Čapek a nemám co k tomu dodat:))) ...když tam dáme takových nejlepších jídel sto, budeme mít stokrát dobrý dort! :)

... neměl jsi nikdy psa,tím myslím např. Němackého ovčáka

.duke.
19. 09. 2010
Dát tip
Sněz hada a pak se jich zeptej.

Movsar
19. 09. 2010
Dát tip
za téma(protože povšimnout si něčeho důležitého a snaha prosadit to se cení) tip. napadání descartesových antropocentrických keců a antropocentrického směřování křesťanství není nikdy dost. ANIMAL FREEDOM!

Pecy
19. 09. 2010
Dát tip
Mě zajíma jestli je to zajímá pravě. a když ne, tak co je zajímá..a taky mě zajíma jestli to někdy budem schopni zjistit... :) Fouckault: hmm..i toto je věru dost zajímavá hypotéza :D

Fouckault
19. 09. 2010
Dát tip
to bude tím že zvířata nemají v hulení vybudovanou tradici :-)

Řekla bych že mnohem základnější otázka je, proč by zrovna takovou kočku mělo vůbec zajímat, proč skládáš dřevo a proč topíš. Hlavně, že je teplo a že pravidelně někdo servíruje krmení, ne? :D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru