Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svině jedny, svině, svině!

24. 09. 2010
15
18
1488
Autor
foto

dnes z trochu jiného soudku...

"Svině jedny, svině, svině!" ozýval se ze zahrady rozčilený hlas toho mého.

Že by myslel mě? Kvůli tomu štrůdlu? Honilo se mi hlavou... Ne, takové oslovení jsem od něj za třiatřicet let neslyšela...

"Svině jedny zatracený... já vás dostanu!"

Vykoukla jsem z balkónu a sledovala groteskní šou: Milan pobíhal podél sousedovy zahrady se sprejem v ruce. Takto vyzbrojen vyskakoval do výšky a snažil se trefit útočící vosy. Neubránila jsem se úsměvu, který mě vzápětí přešel při pohledu na jeho obličej - vypadal jak Quasimodo!

"Pojď ihned nahoru, já ti to ošetřím!" zavřeštěla jsem na oteklého pána domu.

Moje zlá předtucha se vyplnila: nepomohlo podání antihistamika, namazání fenistilem, ani přikládání sáčku s mraženou kukuřicí...

"Zavolám záchranku," vyhrkla jsem vyděšeně při pohledu na fialovějícího muže, který se dusil.

"Ať tě to ani nenapadne, to nic není," vyhrožoval z gauče a neustával v drbání zasažených míst.

Z emergency poslali sanitku. Dva záchranáři měli co dělat, aby Milana. který není žádný třasořitka, přivedli k vědomí. Po půlhodině mlčení, při němž obsluhovali kapačky, stříkačky, tlakoměr atd., mi podali nádobu se zvratky, papírek, kam mám za hodinu zatelefonovat a odfrčeli do nemocnice. V rychlosti jsem ještě zahlédla, jak nasazují kyslík.

Zabouchla jsem dveře, vyběhla na zahradu a zařvala:

"Svině jedny, svině, svině... zatracený... svině!"


18 názorů

foto
06. 12. 2010
Dát tip
Alegna: díky!

Alegna
27. 09. 2010
Dát tip
Moc sympatické *

foto
27. 09. 2010
Dát tip
Bíša, neo - děkuji!

neo007
26. 09. 2010
Dát tip
Hezky napsané foto. Psát nevážně o vážných věcech já oceňuji tipem.

Bíša
24. 09. 2010
Dát tip
Jinak se nedá reagovat...

Ferry
24. 09. 2010
Dát tip
:)

foto
24. 09. 2010
Dát tip
díky, Ferry, hezký víkend!

foto
24. 09. 2010
Dát tip
Jara: ještě dnes je muž nateklý, ale nazadusil se! Díky za návštěvu!

foto
24. 09. 2010
Dát tip
gabi, Květoň: díky za návštěvu - pozor na vosy!

gabi
24. 09. 2010
Dát tip
:-) *

Mně mražená kukuřice obvykle zabere. A kdyžne, tak nasadím špenát. (((-:

foto
23. 09. 2010
Dát tip
ceed: jsou to sviněvosy! Měj se fajn!

..jsou..:))))))))))))))))

foto
22. 09. 2010
Dát tip
to máš pravdu - jsou to poseroutkové! díky!

..sakryš..ještě žes zavolala...už bys byla vdovou!!!! ..chlapi jsou nemožní..když mají 37 tak umírají a když umírají..myslí si že to nic není..:)..T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru