Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odbíjím dnem

23. 09. 2010
24
48
3468
Autor
Elleanor

rychlovka..jako že fakt hodně:))))

 

Odbíjím dnem  -  Půl a celá

Jinak jsem tiše  -  Netikám

 

Kukačka dávno odletěla

do cizích hnízd svá vejce klást

      Snad zapomněla?

 

Čekám

 

Čas drmolí  (někdy mu vůbec nerozumím)

       drolí mi střepy do hlavy

              Ztřeštěně

       nikdy nespí

       stále bdí  ­-  A já s ním

 

Proč si taky někam

                           neodletí?


48 názorů

...tak to dělám celý život :)))

Máš nějaké dobré období, zdá se. Takové vzplanutí supernovy....no vydrž to co nejdýl.

Elleanor
28. 09. 2010
Dát tip
ale jo, když se člověk občas zaskočí i mrknout dolů na zem, je to super:))

...to je dobře,ne?

Elleanor
28. 09. 2010
Dát tip
sveřep: no jo, něco na tom bude, když se na to podívám takhle s odstupem..:))

Elleanor
28. 09. 2010
Dát tip
Aha:) no já pořád někde lítám:))))

sveřep
28. 09. 2010
Dát tip
:D myslela jsem to jako úsměv. fakt je, že "čas drmolí, někdy mu vůbec nerozumím" mne mimo jiné i pobavilo

...vím,to bylo jen tak (neodletím:)

Elleanor
28. 09. 2010
Dát tip
Norbert: Aha, tak proto neodletí:))))) Dík za zastavení Edmund: díky:) Makoves: jéé, tos mě potěšil:) Blbounku, kde mi chybí jaké m? Tam žádné být nemá:) azur: díky za návštěvu:) Kiw: začínám se po čtení tvých komentářů vážně červenat..:) Alegna: to mě hrozně těší, že to takhle vidíš:) sveřep: vidím, že i depresivní poezie umí pobavit:))) dík za zastavení:) ...všem vám, lidičkové moji zlatí, strašně moc děkuju za čtení i komentáře, taky tipy samozřejmě:)ale to, že jste tu strávili část svého drahocenného času, mě těší ze všeho nejvíc:)

sveřep
28. 09. 2010
Dát tip
:D

Alegna
27. 09. 2010
Dát tip
Co se má podařit, to se podaří, na spotřebovaném čase nezáleží, ale na umu ano *

Je tu hodně tipů, snad nebude klišé, že se mi to tu moc líbí...dnes jsem početl hodně a tohle je zatím asi nejzajímavější, povedené...tak jak to mám rád já. T.

azur
25. 09. 2010
Dát tip
zajímavé

...na konci ti chybí "m"

Makoves
23. 09. 2010
Dát tip
Rychlovky bývají znamenité a tady se to potvrzuje.

Jazylka
23. 09. 2010
Dát tip
milá Elleanor, ani nápad, že by si to mala opravovať podľa môjho dojmu.. Ja sa na to neviem pozrieť o nič kritickejšie ako ty.

Elleanor
23. 09. 2010
Dát tip
koloušku, díky za Tipík:)) Jazylko, děkuji:) problém asi bude v tom, že se na to neumím správně kriticky podívat, mě osobně se zrovna právě ta druhá část líbí:) Když jsem to psala, tak se to ze mě tak hezky plynule sypalo, takže nejsem s to vidět tam nějaké zadrhnutí a tříštění, jak psal Honzyk.. Jak se zlepšit, když nepoznám, co je "dobré" a co není?:))) Ale to je strašně subjektivní, řekla bych... Skoro to zní, jako bych se chtěla vymlouvat, ale tak to není.. No uvidí se časem, jak se to bude se mnou vyvíjet, že?:) Moc ti děkuju za návštěvu:)

Jazylka
23. 09. 2010
Dát tip
začiatok je velmi dobrý, potom (ako poznamenal Honzyk) tak skôr do bezradna. keď vieš takto začať, máš na lepšie dotiahnutie.

koloušek
23. 09. 2010
Dát tip
Dobré.T*

Elleanor
23. 09. 2010
Dát tip
Seb, děkuju, má to mít svůj význam, snad je to poznat:) snote, s tím s tebou souhlasím, tedy já osobně to takhle mám..zase na druhou stranu obdivuju lidi, co dokáží svá dílka trpělivě dny vylepšovat a pilovat k dokonalosti, k tomu jsem se zatím nedopracovala, jak ze mě vyprchá ta naléhavost, už to je o ničem:)

Sebastiana
23. 09. 2010
Dát tip
Ta změna písma na některá slova je dobrý nápad.

Elleanor
23. 09. 2010
Dát tip
Tangensi, jsem potěšena, díky:)

Presbyter
23. 09. 2010
Dát tip
Stačí ustát tvůrčí přetlak...

Elleanor
23. 09. 2010
Dát tip
Honzyku, jo, byla to příšerná bolest:)) ..poloviční úspěch je fajn začátek, díky za návštěvu:) gabi, moc dík:) Presbyter: zkusím to, ale nevíš náhodou, kde by mohlo být k dostání trochu té výdrže??:))

Presbyter
23. 09. 2010
Dát tip
Když dovedeš psát dobře rychlokvašky, zkus zpomalit a třeba to bude ještě lepší. Tip

gabi
23. 09. 2010
Dát tip
zaujímavé vyjadrenie pocitov*

Honzyk
23. 09. 2010
Dát tip
p.s. jen se dotěrně zeptám: proč rychlovka ?:)) Mučej tě hořící cigaretou?:))

Honzyk
23. 09. 2010
Dát tip
...první dvě strofy super, pak, po mým teda, text padá na hubu.......a tříští se : jako bys najednou nevěděla, co s tak výborným začátkem...

--dobrou noc i tobě..:)

Elleanor
23. 09. 2010
Dát tip
šepot: tož to sice jo, ale před ní je to fajn:)))) rozloučím se, hezké sny, dobrou..:)

Elleanor
23. 09. 2010
Dát tip
Overkill: :)díky:)

..nj..po té kocovině to vždy stojí za houby..:))

Elleanor
23. 09. 2010
Dát tip
však to přejde co by dup:)) Bude to třeba po té kocovině:))))))

Overkill
23. 09. 2010
Dát tip
Zraješ časem :) *T

jsem nějak prázdná.,nebo co..:))

Elleanor
23. 09. 2010
Dát tip
Jéé, Agnes, budu se červenat:) děkuju, to moc potěší šepotko, inspiraci? To ty přeci ode mě ubec nepotřebuješ! Vždyť ji kolem sebe nacházíš denně:)

:))))))))))))))))))))))))))))))))))tak ju..))..nemáš pro mně inspiuraci?

Elleanor
23. 09. 2010
Dát tip
děkuji ti, šepotko:) přidávám další nulu ke své náladě:))))))

..sakryš..to je ale parádní rychlokvaška..:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru