Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozkřápla jsem si brýle

24. 09. 2010
33
88
5316

Rozkřápla jsem si brýle

 

 

páč jsem nešika.

Pěkné byly z Hypošky, za tři stovky.

Teď mžourám babímu létu do ksichtíka,

co hůř!

Bručím za to v base!

Ptáte se jak je to možný?

No, mžourajíc já přejela jedno ožralý prase.

 

Doma mi voní koláč švestkový,

já smutně ukusuji vězeňský chleba,

táhle vyju písně bluesový

a ptám se furt dokola

„bylo mi to třeba?“

 

 


88 názorů

:o)))))))))))))))..díkes...)))

sharik
17. 01. 2011
Dát tip
hehehe, dost dobrý :-) T

:)))))))))))))))))))díky..:))))))))

BigBivoj
13. 10. 2010
Dát tip
špatně vidím, tk jsem si je půjčil :))))

..jeeeeeeeeeee..Bivojiii..kdes tak po ránu došel k mým brýlím?..:))))..dík..:))

BigBivoj
13. 10. 2010
Dát tip
sice s křížkem po funuse ale přeci...tip! :))))

Kastel
11. 10. 2010
Dát tip
:o)

..děkujii...))))

Alegna
27. 09. 2010
Dát tip
Nápadité *

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))..díkes..:)))

PÁTER
27. 09. 2010
Dát tip
Já jej neodťukl? Tak to napravuji, jsem ťululum... Smíííích. TIP*

..tak mi dej tip páterku..neee?..:))))))))je to přece do soutěže!

PÁTER
27. 09. 2010
Dát tip
Písmenka jsem si domyslel a no a co, tak chybí.Je to zajímavější. Jsem rád, že jsi se odvázala a napsala tuto rozvernost-je to správný výraz. líbí v deštivém hnusném ránu.

samo...)))))))))))))))))))

koloušek
27. 09. 2010
Dát tip
To je hezké rozloučení, koloušek si toho cení, příště budeme si snad zase hezky šepotat ...:-)

.samo přítelkyně milá noc už není mladá slušně pokročila a já tě mám ráda... ..dobrou noc..koloušku...))

koloušek
27. 09. 2010
Dát tip
Tak tě beru za slovo, ale dnes už hotovo, sice bych si ráda psala, ale že jsem málo spala, vrátila se z Prahy, příště domluvíme "tahy"...:-)

voda mi už krkem leze pivko byh si dala zazazdíme je panákem navrch utopence vezmem to vše hákem nezůstanem při sklence :)))

koloušek
27. 09. 2010
Dát tip
Už se těším na ty hody krůček jsi jen od svobody, Makoves když slovo splní budou naše bříška plný, potom zajdem do hospody jistě máš už po krk vody.:-)

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ty můj mi lý kolušku to je teda svízel makoves mi slíbil pilník přepiluju mříže v lese si tě najdu pak nakrmíme si rypák vloupeme se do sámošky zaženeme hlad náš trošku!.:)

koloušek
26. 09. 2010
Dát tip
Není spravedlnost žádná, pomoc ale není snadná, ráda bych ti do vězení vzala něco ke krmení, sama mám co v lese najdu, možná také hladem zajdu...:-)

ano milý koloušku hlad mě trápí velice já taková světice bručím chudák v base skrz pitomý prsase! ..díky ti má milá žes mě pobavila kdybys mě tak nakrmila! :)))i za tip..:))

koloušek
26. 09. 2010
Dát tip
To je ale tragedie, co zaviní jedny brýle, on se válel po vozovce a ty jsi teď o hladovce. :-)T*

:))))))))))))))))))))))))))))))..jj není nad snění...)))

azur
26. 09. 2010
Dát tip
jasně, autorka, houslistka, si ve skutečnosti po cvičení na housle sní švestkový koláč a zasní se, že je v base...

:)))))))))))))))))))))))))))))))..noo..to by mi tak scházelo azurový nicku..:)))

azur
26. 09. 2010
Dát tip
hlavně že to není podle skutečný události :D

..nostalgikuuu..díky ti můj bachaři...))))

nostalgik
26. 09. 2010
Dát tip
... kdybycj byl bachřem, měla bys protekci.. za tu báseň :o))

..já se retardovaně seznamuji s jakoukoli technikou a jaksi bez valných výsledků..takže...))))

Bíša
25. 09. 2010
Dát tip
Retardovaně se seznamuji s novým notebookem...

...dík Bíšo...dokonce dvakrát...)))

Bíša
25. 09. 2010
Dát tip
T*

Bíša
25. 09. 2010
Dát tip
T*

..dík..:)))

foto
25. 09. 2010
Dát tip
jo, jo!*

..děkujiiii...)))

..Imprese--Norberte..Díky vám...)) ..Zajíčku..pokud nejsi přejetej..tak to nebudeš ty...)))

To je na tip. Za to ožralý prase. Mimochodem: nebyl jsem to já? Mám lehké zatmění.

Impresse
24. 09. 2010
Dát tip
:-) holka ochutnala vtipnou...*

:)))))))))))))))))))))))))))))) to seš kamarád?

Makoves
24. 09. 2010
Dát tip
Já na práci nejsem. Znáš to - obě ruce levý.

..jsem ztracená..:))) ..doufám..že mi pomůžeš pilovat..:)))

Makoves
24. 09. 2010
Dát tip
Já ti donesu dva, do každé ruky jeden. Na lepší nářadí nemám. Jsem jen chudý, potulný poeta.

..pilníkem??????????????????? ..dones nějaké pořádné nářadí..:))) ..já nevím kde..oni mi to neřekli..:)))

Makoves
24. 09. 2010
Dát tip
Tak jo, hele zejtra ti donesu veku s pilníkem. Kde sedíš? Na Mírově?

..už se staloooo..:))))))))

Makoves
24. 09. 2010
Dát tip
tak jo, dostanu, ale bude tě to stát jeden tip do bleskový krychle.

..Robinio..Ovi..díkes...))))) ..Makovečku..mě to v base nebavííííí..dostaň mě ven..:)))))

Overkill
24. 09. 2010
Dát tip
:-))) *T

Makoves
24. 09. 2010
Dát tip
To je ten chlast, určitě jsi byla pod parou, a na brejle si sedla co? Hele kolik chtěj na kauci? ja tě dostanu ven. Ale zas na druhou stranu v base můžeš chytit báječnou inspiraci.

Robinia
24. 09. 2010
Dát tip
:-D

..no..já normální taky neznám..proto jsem to napsala..přece nebudu sama sobě spílat do blbečků..no ne?..:))))))))))))))))))

...tos přepískla,normální lidi neznám,jen menší nebo větší..pííp..a pak ty přívětivé v blázinci

:)))))))))))))))))))))))))))neeee..než normální lidi..jsem měla na mysli...)))

...trochu než co? To je důležité,pokud než Atari,tak to už je horší :D

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

..snotíku..:))))))))))))))))))..děkujiii...)))

..jsem krapet pomalejší..no..:)))

...no konečně :D

..ahaaaaaaaaaaaaaa..:))))))))))))))))

"bylo mi to třeba?"...bylo, říkám jááá

..afro..dík..:)) ..dodo..co by tě bylo napadlo? ..by se mi to nerýmovalo..:))

))

...tak ti nevím,ale napadlo mě...bylo*

..fakt?..děkujiiii..:)))))

..díkes..Elleanor..:))))))))

Elleanor
24. 09. 2010
Dát tip
:))) hahaa, no to je pech:))))) Též humor ti jde dobře, jasný tip*

..ceed..:)))))))))))))))))))))))))))pravdu díš...))

..aleši opravím...) ..ceed..díky...) ..kětoni..v base nechci vidět plasticky..stačí papírové kapesníčky..:))

vězeňký , blusový (bluesový?)

Plastičtější hezké chvíle zajistí vám 3D brýle

..nj..já to fakt nevidím..:(

..mrzoutku..dík..:)))) ..ced..kdeee??????..nevidím..

Mrzout
24. 09. 2010
Dát tip
Šepotko, já smekám zbytek svých věkem prořídlých vlasů :)

..Euréééka..:)))))

povedlo...

avi..snad se mi to povede..:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru