Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

METALFEST OPEN AIR Plzeň

24. 09. 2010
1
1
866
Autor
Rock Storm

Do Plzně jsme dorazili 23. května v neděli. Natěšení hlavně na DEICIDE a MARDUK jsme dorazili ke kontrole , kde nás prohledal jeden z hlídačů, a poté jsme vyrazili obhlédnout si areál. Podle mě (Dr. Willard) i mé matky (Durga) byl areál velice zajímavě postaven. Příjemnou změnou na rozdíl od jiných festivalů byla místa k sezení. Při obcházení jsme nakoupili suvenýry, a šli jsme se usadit. První zahrála parta z Itálie , která se jmenovala ELVENKING, jíž jsme sledovali zpovzdálí a připravovali se na naše ultra tvrdé pecky v Deathovém a Blackovém podání. Po vystoupení této bandy jsme se šli občerstvit, a když jsme se vrátili  ,tak na pódium přišla pro nás opět neznámá parta NIGHTMARE, která začala své vystoupení znělkou z kultovního hororu Nightmare on Elm street, při které jsme si okamžitě vzpomněli na Freddyho Krugera. Od této skupiny jsme příliš neočekávali, ale mile nás překvapila, a mohl za to zřejmě Jo Amore, který mě (Dr. Willard) donutil vstát a jít k pódiu. Amore mi více než dost připomínal Dia. Jeho osobité vystupování mě velice potěšilo , ale také pobavilo. Například když Amore přiběhl s mikrofonem k jednomu šílejícímu fanouškovi a nechal ho zaburácet do mikrofonu. Tuto kapelu jsem si celkem užil, a Durga i když zpovzdálí také. Ovšem před koncem vystoupení jsme už spěchali na autogramiádu našich milovaných MARDUK. Po chvíli čekání se z davu ozval ženský hlas se zprávou , že se autogramiáda nekoná , jelikož Mortuus spí. V tom se ozvalo několik hlasitých připomínek. I přes veliké zklamání jsme jako jedni z mála pochopili , že jsou kluci unavení po dlouhé cestě, nebo že jsou zničeni po prohře v hokeji s námi z minulého dne, hehe. Opět jsme se tedy přemístili k pódiu a na pódium přišla jedna naše kapela, která se jmenovala  SSOGE. Toto zrovna není náš šálek kávy, ale budiž, vyslechli jsme si je. Po nich už konečně přišli polští VADER. Kvůli kotli, který byl dole pod pódiem jsme ale raději zůstali sedět. Nechtěli jsme přeci přijít o zuby před focením s DEICIDE hehe. VADER byli samozřejmě jako vždy super. Jen škoda , že nemohli hrát déle. Když naši polští sousedé skončili, už jsme se hrnuli k pódiu, abychom stáli co nejblíže našim hvězdám ze ŠVÉDSKA  zvaných MARDUK. Na pódiu se začali postupně objevovat členové skupiny a začali upravovat zvuk. Na Mortuuovi bylo vidět, že mu evidentně není nejlépe. Zvuk u této kapely trval docela dlouho. Ale možná , že mi to jen připadalo , protože jsem byl natěšený právě na jejich vystoupení.  Když už konečně začali , téměř jsem přišel o hlas a Durga také. Za chvíli už jsme točili hlavami a hulákali s nimi. Jelikož jsem je viděl poprvé, byl jsem nadšený. Vlastně se nám to líbilo oběma. Jelikož jsme nestáli přímo u pódia, tak jsme se nemohli opřít a pořádně zaházet řepou. Ale za chvíli se uvolnilo pár míst (zřejmě potřeba na záchod) a tak jsme toho využili. Po skončení koncertu bylo další zklamání. Kluci si nepřišli ani plácnout. Zřejmě nám opravu zazlívali ten hokej, haha. Po MARDUKu jsme se šli opět občerstvit a čekali jsme na autogramiádu s DEICIDE. když jsme čekali, tak se najednou objevilo několik postav mířících k zábraně. Byli to oni! Byli to DEICIDE! Někdo se tam z davu ozval , že se ani neohlédnou nebo co, a tak jsme trošku očekávali, že se na nás ani nepodívají, jen podškrábnou papír a my půjdeme dál. Ale vše bylo jinak. Nejen, že se nám skupina podepsala, ale také se s námi členové fotili. Ještě by se bývali bavili , ale nebylo moc času. Glen Benton okamžitě ohodnotil můj ostnatý suvenýr na levém zápěstí. Jelikož mi angličtina moc nejde , tak to názorně předvedl , jak by to asi bolelo  ,kdybych s tím někoho pobodal. Se všemi jsem se vyfotil s výjimkou  Kevina , který mi dal přímo tam trsátko, čímž mě tak trošku zaskočil a já jsem zapomněl na focení. Dokonce ani Durga nemá fotku s Kevinem. A může za to jedno jediné trsátko s nápisem DEICIDE hehe. Ještě jsme si tedy počkali na náš milovaný VADER. Zde už jsme si dali lepší pozor, abychom se vyfotili se všemi. Zjistili jsme, že i VADER jsou normální lidé, kteří si na nic nehrají. Opravdu nás potěšilo , když jsme zjistili , že mezi slavnými muzikanty jsou i normální lidé jako DEICIDE a VADER.  Pak už jsme se šli podívat na další kapelu. Opět jsme si sedli jelikož nám LEGION OF the DAMNED až do této doby  nic moc neříkal. Opravdu jsme byli mile překvapeni, ale i tak jsme zůstali sedět jelikož jsme potřebovali nabrat síly na tak očekávaný DEICIDE. Když skončil LEGION , mazali jsme k pódiu a měli jsme štěstí. Zrovna tam nikdo nestál ,tak jsme zabrali pozice a vyčkávali jsme na naše satanské hvězdy. Za chvíli se objevili a vypuklo to. Takový výkon jsme ještě neviděli. Jejich vystoupení bylo téměř bez chyb, což je u takhle složitého stylu zázrak. Sice už dávno jsme věděli  ,že jsou to mistři, ale tady jsme se opravdu na živo přesvědčili , že jsou to páni muzikanti. DEICIDE byli zřejmě nejlepší kapela tohoto dne. Po vystoupení DEICIDE jsme už nemohli hýbat krky a nemohli jsme téměř mluvit. Když kapela odcházela ze scény, z davu se ještě ozýval název skupiny, který křičelo několik fanoušků, a najednou jsem se nemohl hnout. Durga už byla někde pryč a kolem mě se tísnilo nějak moc lidí. Tak jsem tedy musel použít krapet více síly , abych se vůbec vyprostil. Když jsem se konečně dostal z toho davu ven zjistil jsem , že na scénu přichází kapela FINNTROL. Jelikož to není zrovna kapela, kterou bychom nějak milovali, a po té měli přijít ještě HAMMERFALL, což také není zrovna náš šálek kávy, tak jsme uznali , že by bylo lepší se odebrat domů. Celkově se nám festival líbil tou pestrostí žánrů , které na nás letošní ročník chrlil a už teď se těšíme na další ročník , který se doufám bude nést v tom samém duchu jako tento. Děkujeme za trpělivost u čtení tohoto článku a těšíme se příště Vilém Sirsch (Dr. Willard) a Gabriela Sirschová (Durga)

 

foto z festu zde

http://dark.radiogothic.net/fotogalerie/index.php/Koncerty-Festivaly-akce


1 názor

Fouraix
25. 09. 2010
Dát tip
a co legendární metalinda, snad nechyběla? :-o

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru