Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Snažíš se chytat kluzké ryby

25. 09. 2010
27
59
5468

..snotíku..pro tebe.. ..jednou jsem to viděla..pět sluncí..nějakou podivnou atmosferickou náhodou..bylo to zvláštní a krásné..:)

Snažíš se chytat kluzké ryby

 

 

plující proti proudům řek

oslepen sluncem

dravostí žraločích zubů

zarytých emotivně

 

rány krvácí dovnitř

 bojuješ

 

noci výsměšné tvé snaze

dny zvedají znavené hlavy

s trpkým úsměvem

bojuj

 

za obzorem rodí se nové slunce

i Vincent měl pár do zásoby


59 názorů

..holka to ví co to je..kilometr avíz..:)))..tak děkuji že ti není na nic...))

Alegna
29. 09. 2010
Dát tip
není a není :-)))), vlastně 9 dní, ale všechno jsem ještě nestlihla

..děkuji..Ovi..:)) ..kdepak ses toulal?

Overkill
29. 09. 2010
Dát tip
*T

:))))))))))))))))))))..mimoni..fajn

Max Hutar
27. 09. 2010
Dát tip
Ještě abych to neuznal.

..mimoni..ještě že to uznáš..:))))

Max Hutar
27. 09. 2010
Dát tip
No to je zase fakt, snote. Jestliže je báseň věnována, nelze na ní nic měnit.

..děkuji ti moc..:))..děvče..dyk ti už musí být z těch mých výplodu na nic!..:)) ..jak dlouho jsi tu nebyla?..:)))

Alegna
27. 09. 2010
Dát tip
Ano, ano ano *

..děkuji ti můj milý..:)

PÁTER
27. 09. 2010
Dát tip
vložený V.v.G. je moc dobrý nápad. Nejen za to. t.

..joo..no vida..ty znám..ovšem asi jsem ještě neochutnala..:)))

Já taky moc ne, ale kosti dávám raději stále bokem. Ale bělička (plotice) všemi opomíjená plevelná rybka je pro mě úplnou chuťovou nirvánou.

..predátoři mi chutnaj..candáta jsem asi nejedla..čéče...))) ..taky se v rybách extra nevyznám...)))

Štika je vostrý maso...jako všechny dravé ryby. Jak je na tom candát?!

..přemýšlím jak chutná candát.-.asi nevím..:))) ..štika je supr..:))))dík..:)

Největší slizoun je candát...ale je velmi chutný.T.

díky..ptáčku...)

fajn závěr. t.

..:))))))))))))))))))))ano..Jaro..někteří jsou halt v menšině..že?..:))))))) asi tomu moc nerozumí...)))))

..jeee..děkuji ti vzdálená...))

za obzorem rodí se nové slunce i Vincent měl pár do zásoby Úžasné !!! *T*

..jejda..moc ti děkuji za kritiku...) ..já byla přesvědčená..že rýmy a já..to prostě nejde dohromady.. ..no..snažím se vymyslet něco originálního a ono to pak tak trochu asi hraničí s kýčem..že? ..jsem ti moc vděčná za kritiku..budu na sobě pracovat..teda posnažím se...))

a2a2a
26. 09. 2010
Dát tip
Přečetl jsem si tvé čtyři poslední příspěvky, tento se mi zdá nejlepší, zatím mám pocit, že se necháváš unášet při psaní potřebou volit co možná nejosvědčenější obrazy, platí to spíše o té předposlední básni, tady je to méně, ale i zde verše ...rány krvácí dovnitř bojuješ... nebo ...plující proti proudům řek oslepen sluncem... tomu nasvědčují. Tam je zatím slabina. Na druhou stranu pochválím jak nápaditý název tak jeho začlenění do textu a stejně nápaditý závěr. Také mi neuniklo v té básni zařazené do ...koule..., třetí od konce, že ti jde hladce rytmus a vázaný verš, byť ten konkrétně zmiňovaný je samozřejmě poplatný dané soutěži, ale důležité je vědět, že ten cit a lehkost pro rytmus a rým máš a s tím je možné dále pracovat. I tato báseň mi přijde lehce načrtnutá, má spád.

..děkuji..:)

nostalgik
26. 09. 2010
Dát tip
bojuji, beze slov.... **

tak jo..nevysvětluj...)

Norsko 1
26. 09. 2010
Dát tip
nebudu ti všechno vysvětlovat, dost mě to nudí

..jak to myslíš?..máš na mysli Vincenta?

Norsko 1
26. 09. 2010
Dát tip
koho si na pomoc přivoláš příště ?

.no..hodí se k rodícímu novému slunci..ne?

Norsko 1
26. 09. 2010
Dát tip
vincent se mi zdá nelogický. ke zbytku se nehodí

..:))))))))))samo..snotíku...))

..neodstraním..ten začátek je vlastně popis skutečnosti...) ..potěšit tě má ten konec..to ano...)

Max Hutar
26. 09. 2010
Dát tip
Tohle mě má potěšit v mém zoufalství? Představa, že plavu proti proudu řeky, chmatám po rybách a žerou mě říční říční žraloci? Vincent mě potěšil, ale ten maloval sluncečnice a ne žraloky. Odstraň vše až na poslední čtyři řádky a budu spokojen. Do té doby:-(.

..děkujiii...)

...paráda***

..dík...)

Bíša
25. 09. 2010
Dát tip
***

..Metto--Marku..dík...))

MarK.
25. 09. 2010
Dát tip
..'rany krvaceji dovnitr' (aj ked som to uz parkrat pocul/cital sa mi to stale paci;) ..a este vyzdvihujem posledny dvojvers (dava nadej i..)

Metta
25. 09. 2010
Dát tip
jojo*

Sebastiana
25. 09. 2010
Dát tip
*

..hezky jsi to napsala..jaro...) ..makovečku..věřím že ano...) ..děkuji vám všem...) ...snotíku..držím ti pěsti...)

Makoves
25. 09. 2010
Dát tip
To zmákne.

Fëanor
25. 09. 2010
Dát tip
(tip)

Oh, dobrá báseň. A s Vincentem! Tip.

gabi
25. 09. 2010
Dát tip
...*

..věřím tomu....)

hele, určitě zabojuje )))


..jejda..ceed..dočkej času...))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru