Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opuštěný panák pláče rozmazanou křídou

26. 09. 2010
28
51
5447

Opuštěný panák pláče rozmazanou křídou

 

téměř nečitelný

 

 kaštany ztrácejíce cestou čepičky

si naposledy zaskáčou

natřásajíce lesklé hlavičky

rozprsknou rozpustile louže

 

bílá obloha

sestoupila k unaveným listům

bezvětří

 

kola šumí jinak po mokrém asfaltu

 

déšť ťuká do střech

zurčí v okapech

 

vůně tlení je svěží

 


51 názorů

..nj..:)))..děkujii..:))

Overkill
29. 09. 2010
Dát tip
podzimní optimismus? :) *T

..děkujiii...)))

sveřep
27. 09. 2010
Dát tip
líbí

..děkuji ti..na mně to zvanku taky dýchá...)))

Alegna
27. 09. 2010
Dát tip
tak to na mě dýchlo

..páterku..zase v tobě vyjde sluníčko..napiš něco hezkého a bude tu..:)

PÁTER
27. 09. 2010
Dát tip
Do dnešního dne jako koňaková špička ke kávě. Podzim miluji. Ten venku, tvůj v básničce, ten, který je ve mně už ne.t***

..hhm..no..osmého jedu na hory na tři dny..heč..:))))

Jo, a ze Sněžky (no o kousek níž) byly dva velký hřiby, pod maso na dnešní oběd. A dával jsem si plné hsti borůvek, kousal tu sladkokyselou slast. A už si jdu čuchnout tvého podzimu.

..ňuchej a příjď mi pak říct..ju?..uvidíš že mám recht..:)))

Včera jsem čuchal svůj vlastní konec na Sněžce. Neuč mě čuchat. Jinak mám pravdu já, listí v trávě prohřáté sluníčkem, to je vůně podzimu. Nádherná...ale teď, no uvidíme, půjdu vyvenčit Felixe, budu ňuchat mokrý podzim.

..děkuji.-.-Dave...)))) ..ahoj..Kiw..jsem tě dávno neviděla..neumíš čuchat čéče...)))))))

Vůně tlení je svěží...to bylo ve středu. Už je vše pryč. Chčije a není cítit nic. T.

Dave Lister
26. 09. 2010
Dát tip
Jo, zrovna dnes mě to tak nějak připadlo, ale kaštany už zbyly jen dva, děcka už tam byly.Líbí se mi to.\

..děkuji..azure...))

azur
26. 09. 2010
Dát tip
svěží vůně tlení, skákající kaštany, šepot dobrého pozorovatele...

..nostalgiku ty tu v mžiku kouzlíš slovy na chodníku já se lekám přechodníku..:))) ..příště se na ně vyprdnu! ..děkuji ti...)))

nostalgik
26. 09. 2010
Dát tip
panák s křídou rozmazanou čepičku si sune stranou pláčem jak by rozlil maltu, bílou maltu na asfaltu :o)

..děkuji..Bíšo i mořský koníku..:) ..tak jo..akorát mi to teď příjde takové těžkopádne..ovšem takhle riskovat přece jen nemůžu...)))))))))

já už se přechodníky taky naučila, na Písmáku :o) je sice pravda že většina lidí to ne(po)zná.. ale ti co to (po)znaj, tak pro ty je to jako číst kupříkladu: kaštany ztrácela čepičky a natřásala hlavičky.. to jen jako příspěvek k diskuzi o přechodnících :o)

Bíša
26. 09. 2010
Dát tip
**

Jaro...udělám to tak..nedá se svítit..:))) .,.,děkuji ti...¨)

Jaro..jsem nešťastná,..říkal Květoň..že to každý pozná a budu za blbku..formuloval to kulturněji za ignotanta...popřemýšlím..jak bych se jim mohla vyhnout... ..moc vám děkuji ale mám tam chyby v těch pitomých přechodnících a nevím co teď s tím..

Mrzout
26. 09. 2010
Dát tip
Nádherná podzimní melancholie...

BigBivoj
26. 09. 2010
Dát tip
vystiženo

..fakt? se zblázním..ale květoň mi psal že máš pravdu a mám to blbě..:)) Járo,,já ho nechám samotného..toho kaštánka..ať si poskáče a budu se tvářit..že jsou to novotvary...)))) ..synáčku..dík...))

synáček
26. 09. 2010
Dát tip
*

Makoves
26. 09. 2010
Dát tip
Já souhlasím s Jarou. Vykašli se na to, tyhle pravidlé přechodníků skoro nikdo nezná.

..Jaro...tak jsem to vyřešila jednotným číslem..co myslíš..jde to?..:))

..no..dokonalé nejsou ani náhodou ale u té pro snotíka jsem dostala pěknou kritiku od a2a2 dokonce i tip..:) ..jsem tomu moc ráda..páč si ho vážím a zároveň smetl názor severu do koše...)))))

..sakryš..to mě štve..zatím to nechám tak a zdřímnu si na to..:))) ..tá noční mi dala zabrat..:)) ..děkuji Jaro..:))

..že jo.-..gabi..:))))))))))))))))))..děkuji ti..:)))

..děkuji vám moc..potěšili jste mě..:):)) ..Jaro jseš si jistá že tam musí být to e? ..já ty archaizmy nesnáším...)

gabi
26. 09. 2010
Dát tip
si vnímavá, dýcha z toho jeseň * názov je skvelý a čo tam ten makoves čítal...hm hm hm tomu sa hovorí naozaj bujná fantázia :-)

opravdu podzimní, sychravá, uspávající, chladná, ale vskutku povedená :D

Makoves
26. 09. 2010
Dát tip
Tak smaž nejenom text, ale celou báseň, vlož znova celé dílo. Ale zkus to napsat přímo na Písmáku.

Makoves
26. 09. 2010
Dát tip
dobrá, dobrá. Já jsemstarý čuně.

..to jsem už zkoušela je to na nic...)) ..je to jen o přírodě!...))))))))))))))))))

Makoves
26. 09. 2010
Dát tip
Smaž to a ulož to znova.

Makoves
26. 09. 2010
Dát tip
Teda já nevím ale moje fantazie si těma řádkama pohrávo dosti rozpustile. Hlavně s první slokou.No, ale dobrá dejme tomu, že se jedná opravdu o přírodu.

nevíš jak mám zmenšit ten první verš?

makovečku..co ja na tom odvážného?..co tam čteš mezi řádky vo tam není??????????..:)))))))))))))

Makoves
26. 09. 2010
Dát tip
Pěkné, odvážné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru