Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tanečná I

26. 09. 2010
2
10
1342
Autor
s.i.k.o

nejaká tá snaha o vyjadrenie mojej nenávisti k tancu a tanečnej (resp. venčeku)

dopredu, doľava, dotiahnuť.

uniformne ‘tancujeme’ v

prehriatej sále, ako idioti,

ako ľudia čo nevedia

tancovať.

 

dup, dup, dup, hlasno dopadajú

naše neohrabané nohy na

dlážku

a (dup dup dup)

ja myslím na

filmy o hitlerovi, na

pochodujúcich vojakov, na

trosky mostov a miest, na

pastierov a ich sprosté ovce.

 

dávame mu moc a ani o tom nevieme.

heil.


10 názorů

aj tak sa mi tam ten hitler páčil.

s.i.k.o
14. 02. 2011
Dát tip
všetci vieme, že moja základná inšpirácia pri básňach, ich výzore, forme, atď je bukowski a to nie je dobre! :)

za hitlera tip, fakt dobrý je tam ten hitler, hitlera máme radi, za hitlera tip. ad skladba básne: čítal si bukowskeho keď si to písal?

..no sekat v zmysle skrtat...abu tam ostavalo len to pre text potrebne...

s.i.k.o
28. 01. 2011
Dát tip
čo sekať?nechápem úplne presne (a ďakujem, už dlho ma nikto takto nezdrbal)

...uvod zbytocne afektovany druha ma uz trochu gule..a nesie istu vypoved a potencial...sekat...

Aviem
26. 09. 2010
Dát tip
Jazylka: no hlavně je potřeba se učit tančit (a nejen to) od těch správných učitelů.. (lépe od rabínů, než od nácků..)

Jazylka
26. 09. 2010
Dát tip
s.i.k.o., s tým prológom to môže byť Aviem, výborné videjko, hlavne jak mu tam spadne jarmulka a si ju noblesne v tanečnom poskoku zdvihne nasadí..

Aviem
26. 09. 2010
Dát tip
:-))))))))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru