Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

předmanželská úvaha

27. 09. 2010
17
40
3727
Autor
aleš-novák

http://byznys.lidovky.cz/princip-zachodoveho-prkenka-vzdy-dole-nebo-nekdy-nahore-p2z-/firmy-trhy.asp?c=A100927_093547_firmy-trhy_kik

ještě před svatbou domluvte se

pro klid v domě

zda záchodové prkénko bude svisle

či vodorovně...


40 názorů


A.H.
30. 09. 2010
Dát tip
Nejspíš vyřešit dvěma záchody. :D No a Becher? To je snad lepší abstinovat.

macecha
28. 09. 2010
Dát tip
aleš i Květoň by měli dostat medaile za srandu. Ještě, že je tu máme :)

Diana
27. 09. 2010
Dát tip
To jsme si tady zase užili srandy! Že, Anči?

macecha
27. 09. 2010
Dát tip
promiň aleši, že se nebavím tvou blbůstkou, ale komentáře jsou bez konkurence a proto ten tip dám .. T***

Toscana
27. 09. 2010
Dát tip
Mj. Kvítku, piješ to blbě! Nejprve špetka soli, pak panáka a srpeček limetky nebo citronu až poté. Pokud u toho máš v puse celý citron, nedivím se, že dávíš, to by dávil každý! :o))))))

Toscana
27. 09. 2010
Dát tip
Diana - sůl nemám v kredenci, ale ve slánce, a becherovku by do mě nikdo nedostal ani kdyby mi zlatem platil... :o) Květoni - tequila je jediný alkohol, po kterého polknutí nemám půl hodiny husí kůži jako struhadlo a po kterém se nešklebím. Je to nesmírně lahodné pití, ovšem netuším, proč si kvůli tomu solit ruku až po loket a proč se zakusovat do celého citronu po prasečím vzoru. No, možná jsem začátečník a časem se propracuju k takovým výkonům, i když o tom silně pochybuji, v poslední době jsem spíš ten abstinent, čili i tento skvělý nápoj pouze vyjímečně (pro představu: 1 panáka tak 2x za rok) :o)))

To je jedna část svatebního obřadu?:D*

sveřep
27. 09. 2010
Dát tip
to nejde...

Co to vidím, šmarjá, Tequila?? Tequila je natolik zrůdně odporným nápojem, že je zcela nezbytné si před jeho konzumací vydatně posolit obě ruce až po lokty, nacpat si do huby citrón po vzoru vepřových hlav ve výlohách řeznických krámů, pevně zavřít oči, teprve pak odhodlaně vyklopit lihovinu do chřtánu a usilovně potlačovat dávivý reflex. Pokud tohle nezvládnete, nemůžete být společností považováni za znalce, ale pouze za "toho pablba co pije whisky".

Diana
27. 09. 2010
Dát tip
Tosca - tak jo, já ti na ni chodit nebudu. A propos, sůl máte v kredenci? ;-) Květoň - tady je možné úplně všechno! - Jakobyste to, chlapci, neznali!

Toscana
27. 09. 2010
Dát tip
Diana - OK, já tobě nebudu makat na becherovku, ale pracku urazím každému, kdo mi mákne na stříbrnou tequilu :o)))))

Zbora
27. 09. 2010
Dát tip
! :o)

dokonce se schyluje k bitce mezi příznivkyněmi a odpůrkyněmi becherovky...možná se bude toaletní papír hodit jako obvazový materiál :o)

Toaletní problém plynule přešel v diskusi o parfémech? To je možné jenom tady. ((-:

Diana
27. 09. 2010
Dát tip
Prkénko je mi ukradený, ale bylinkovou vůni Bechera mi nikdo pomlouvat nebude, ty Tosco s vadným čuchonosem!

a jéje, začíná on-line-becherovka-party :o)

macecha
27. 09. 2010
Dát tip
Blani, už se chystá!!!! :)

to není dušení, to je dobrá vůle :o)

Toscana
27. 09. 2010
Dát tip
Mj. u nás jsme jako ženské taky v přesile a přesto hlavu rodiny nedusíme kvůli prkénku v poloze nahoru... Možná to je tak trochu i o toleranci a o schopnosti nevyrábět problém z kravin. :o)))

Toscana
27. 09. 2010
Dát tip
do místnosti - má to logiku, protože se za to pak mnohem šikovněji chňapne, než ten konec lovit přilepený na kachlíky... :o)))

baaba: ano...výměnou za ústupek ve věci zvednutého prkénka...:o)

baaba
27. 09. 2010
Dát tip
...já vybojoval směr do místnosti :)

přesně tak. A dalším bodem by byl způsob odvinování toaletního papíru: bude vlající konec u zdi, nebo bude viset směrem do místnosti? (pokud tedy je rolička zavěšena na zdi, že...)

u nás doma v jeskyni nemáme prykýnka na záchodě, vlastně ani záchod :D ale tip

baaba
27. 09. 2010
Dát tip
...já bych to ošetřil předsvatební smlouvou :)

u nás je převaha žen, tak to není fity-fifty...:o)

Toscana
27. 09. 2010
Dát tip
A já ani nikdy nepochopila, proč se kolem prkénka na WC dělá takový humbuk. Je to s ním fifty-fifty - chlapi ho po ženách zvedají, ženy po chlapech sklápějí, tak kde je pak jaký problém? :o)) *t Jo, a než becherovku nebo fernet, to radši do smrti abstinent - smrdí to oboje neskutečným způsobem. :o))

po požití becherovky se chovám jako zvíře. karlo-varan...

Diana
27. 09. 2010
Dát tip
Piju Bechera, kdo se přidá? :-)

..no pávě!!!!

ale tam nic nepijí...

..jak nevíš?..dyk je to v reklamách v jednom kuse!...))

když "muži mají své dny", pijí na balkoně fernet...nevím, jak to mají ženy :o)

gabi
27. 09. 2010
Dát tip
no ja mám dobrú aj bez fernetu :-) tu máš *

fernet nechlastám..je hnusný!..:))

došel fernet? :o)

prkénko je mi šumák..mám blbou náladu..:((

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru