Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Něžně

27. 09. 2010
26
50
4432

..to už bude asi poslední ze šuplíku...) ..vím že je tam přeněžněno ale nebudu to už měnit...)

Něžně

  

vkrádáš se

do mých snů

a šeptáš mi

něžně

jak mě máš rád

líbáš mě na ústa

a hladíš

něžně

 

snažím se tě uvěznit

v objetí

 

zůstaň lásko

zůstaň se mnou

a šeptej mi

něžně

jak mě máš rád

 

procitám

jen horké slzy

vsáknou tiše do polštáře

ten by mohl povídat


50 názorů


..děkuji ti Alloha..no to proto že jsem už jinde za to byla na pranýři a ono je to nepříjemné..co si budeme povídat..:))..a máš pravdu..tak jsem to měla tehdy na srdci..:)

něžně tam patří, a neomlouvej to co jsi napsala, je to mozaika, a každý střípek, každé slovo tam patří, a když je tam více střípků třeba červených, tak to jen vypadá jinak, ale jen tak jak jsi ty měla na srdci...

..fakt???..tak děkuji..:))

Overkill
29. 09. 2010
Dát tip
Tip (a velký) :-)

houpyhou..děkuji...))

Alegna
29. 09. 2010
Dát tip
pohlazení něhou hou hou hou ***

..ehm..já nikdy nepoznám jak to myslíš ale nebudu se ptát..nemáš na to nevy:)

Norsko 1
28. 09. 2010
Dát tip
vivat polštářkům

..Sebastiano..no..víš..nejsou moc dobré ale jsem ráda..že se ti líbí..:))

Sebastiana
28. 09. 2010
Dát tip
Šepotko, básně ze šuplíku jsou krásné.

..dobře ti rozumím..mě taky někdy málem omyje když čtu o samých růžích..perlách diamantech a rubínech..vraždila bych!..:)))

Oldjerry
28. 09. 2010
Dát tip
o sympatii ne, to se pak dávají tipy bez ohledu na kvalitu ač jen subjektivně chápanou. Je normální a jasné, že ženy mají jiné myšlení a sny - to v těch básních musí být vidět. No - a já někdy tu přemíru citu neunesu... TJVš...

..:)))...nj..mí skální čtenáři vědí o co jde..jsou to básně staré přibližně deset let a upozorňuji v prologu.,.že jde o šuplíkovku..:)) ..já ti nevím..někdy jsem překvapená jestli se to opravdu tak líbí a já dobrou báseň nepoznám jak říkal neroušek anebo je to o sympatii..těžko říct..:)))

Oldjerry
28. 09. 2010
Dát tip
Vyjádřil jsem se nepřesně : nepíši že je špatná, jen mně se zdá nevhodná pro diabetiky :-), jsou tu přece příznivé kritiky, těžko budu mít pravdu proti nim...

Oldjerry
28. 09. 2010
Dát tip
No jo, vlastně to děláš podobně jako já... a taky počítáš, že to někdo nepřebere... :)

:)))))))))))))))))) to jsem přece nikdy neřekla milý Dave..:))))

Oldjery..já vím a souhlasím s tebou..ta báseň je špatná..je to šuplíkovka..no..:)

Oldjerry
28. 09. 2010
Dát tip
No právě, přecukrováno... sice tu máš v tuto chvíli 16 bodů, ale myslím, žes je dostala za obsah - ne za formu. Já sice taky upřednostňuji obsah před formou, ale tadyzdetutoto je za mým mantinelem... soráč

..to je fuk od koho jsi to pochytil..zabírá to dodnes..:)))

..aach..Dave..to je krásné..:) ..moc ráda tě vidím..:)

..nj..mže být..:)

Metta
28. 09. 2010
Dát tip
takova ukolebavka

..snotíku můj milý..počkám jak dlouho budeš potřebovat...)) ..a že mě není hodno?..ale běž..:)))))))

..to je řeč..snotíku...)))))


Bíša
27. 09. 2010
Dát tip
***

.))))))))))))))..Elleanor..já psala, že docházejí ale už myslím došly..:) ...děkujii ti moc...) ..vkládám fejeton a mám docela obavy, jak to dopadne...)))))

Elleanor
27. 09. 2010
Dát tip
šepotko, to už si nám párkrát povídala, že šuplíkovky došly a stejně vždycky nějakou objevíš:) ale ať jsou ze šuplíku nebo nová dílka, vždycky hrají na tu správnou strunu a nikdy falešně:) Tak zase tip noo, co se dá dělat:))))))))

..jejda páterku..jak bych ti to mohla mít za zlé!..:)) ..se přímo lebedím..když mi to tak píšeš..víš..:)) ..děkujiiiiii...))

PÁTER
27. 09. 2010
Dát tip
Tak už mi pusa smíchem necuká, to když jsem dočetl koment Květoně- paráda- to mám rád! A teď vážně. Všechno bylo něžně napsáno přede mnou.Tak se tiše přidám. Neměj mi to za zlé, že ti tak píšu, ale tvé ššššššepotání umí oslovit, zasáhnout a to mám rád. Umíš! Těším se na další šepotění. t*

..no jo..kiw..to já přece dobře vím..:)

Nerad bych znevážil hezkou báseň, ale leckterý polštář by mohl vyprávět.T.

..děkuji ti moje milá Gabi..:)))

gabi
27. 09. 2010
Dát tip
áno áno, neha to je moje a smutno-krásny záver aaach *

..moc vám děkuji..všem..:)) ..Květoni..tys tomu nasadil korunu!..:))))))

Makoves
27. 09. 2010
Dát tip
Něžně tak něžně a s lehkostí jsem četl.

nostalgik
27. 09. 2010
Dát tip
jak sněžno sově sněžné tak něžnému vše něžné... :o) ***

Já jsem si původně myslel, že název je "Nežně" a báseň pojednává o stávce kombajnérů. Ale i tato verze je hezká.

.jeee..díky kluci...)) ..nevím jak se takové lince říká..jsem pěknej ignorant ale pššššt..tajím to...))

Něžně, něžně, něžně, něžně - něžně, něžně ))

Parsifal
27. 09. 2010
Dát tip
Pěkné :-) podle mě tam to něžně tvoří hezkou linku, mám pocit, že se této figuře i nějak říká, jen si nevzpomenu jak :-)) Ještě jednou - pěkné verše :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru