Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kancelářská sponka

28. 09. 2010
11
30
4057

..nelynčujte mě..je to jen veršovanka..mistrem rýmů nebudu nikdy žel bohu..:)) ..TU SPONEČKU NEMŮŽU SMAZAT, NEŽÁDEJTE TO PO MNĚ, MOC BY SE NA MNĚ ZLOBILA, TO NEMŮŽU RISKOVAT, FAKT NE.

Kancelářská sponka

 

holka rozpustilá

přisfiští si na mopedu

aby mě zas pobavila

když ve wordu potím

ta svá skvělá velká díla

 

oči poulí pomrkává

nakukuje zvědavě

už zas mě nic nenapadá

 podřimuje znuděně

sem tam jukne znechuceně

zvedne obočí

z čela mého znaveného

pot se řine do očí

 

stydím se já věru

za svou zabedněnost

prosím sponku věrnou

v duchu o pomoc

 

napne všechny síly

blikne žárovkou

důvěřivě moje milá

kouká se mi do očí

a pak vykuleně

 páč zas plodím hlouposti

 

poškrábe se na hlavičce

rukou kovovou

co má se mnou chudák dělat

s hlavou skopovou

 

 


30 názorů

..jj..to je ona..ty tipy jte i ale za takovou blbost dávat fakt neměli..:)))

Bíša
29. 09. 2010
Dát tip
*

Makoves
29. 09. 2010
Dát tip
Jo, to je ta chytrá sponka co všechno ví.

:)))))))))))))))))))))))) prd mi slíbil ale tá sponečka je srašně legrační...))))

Overkill
29. 09. 2010
Dát tip
Reklama na Microsoft??? Že on ti Bill slíbil....? Jen nevím co - na soft se toho moc nerýmuje -))) *T

že jko..že jo?..žádné smazavání nebude...))))

Alegna
29. 09. 2010
Dát tip
snaha se má přeci ocenit .-) *

..to není můj styl..bohužel mě tá rozvernost před chvíli přešla..škoda..:)

..seb..s těmi koláčky se nějak nechytám..:)

Sebastiana
28. 09. 2010
Dát tip
To mi připadá také povědomé, naposledy po tom, co jsem jedla koláčky od syna, říkal, že mě po tom nebude nic bolet. Šepotko, ty taky?

..šmánkote..kiw..až tak?????????..:))))))))) ..jj..na tu bejkarnu pamatuju...)))))

Taková bejkárna jako ta z Bulharska, pamatuješ? No oni by to Vrchlický nebo Sládek asi zvládli na zakázku učesat. Ale už tu nejsou...neboj, na lynč to není. I když parta prudičů by tě mohla vymučit až do smazání všeho, nejen sponky.Chraň tě před nimi písmácký bůh.

:)))))))))))))))))))))))))))))))))nj:))))))))))

Elleanor
28. 09. 2010
Dát tip
ahaaa:))))) no já mám nápovědu vypnutou, jsem úplně zapomněla, že tam něco takovýho je:DDD a já si říkala, co si všecko nepředstavuješ, tak jsem si ji zapnula a ona fakt jede na mopedu:D

Elleanor.,to je ta wordová..ty ji tam nemáš?..:)))))))sponečka ti děkuje za tip..je děsně marnivá..:)))

Elleanor
28. 09. 2010
Dát tip
za odhalení toho, jak všemožně se dá popsat kancelářská sponka T* :))))) včera jsem je hojně používala a teď vidím, že jsem ji nikdy pořádně nedocenila:)))

..to máš fuk..ona si to tak přála..co bych pro ni neudělala..:))))))

conejo
28. 09. 2010
Dát tip
Mně to přijde dobrý. Nekecám. Já píšu stejný nesmysly. Jenom je to moc dlouhý.

..mrzoutkuuu..jsem fakt ganc střízliva..:))))))

Mrzout
28. 09. 2010
Dát tip
Neber ty drogy :))))))))

..ty byly pro dodo..Jaro...))))) ..sponečku si nechám..je to moje kamarádka a moooc by se zlobila...))))))

..Jaro..nejhorší na tom je..že jsem zatím střízliva...)))))))

tospischi..co nadělám..za všechno může tá sponka..fakt jo..naváděla mně!...))))) ...zakuř si můj milý uhlaď naježené vlasy teď mluv! ..netrumfneš mě asi!..:)))))

...ježišmarjááááááááááá, jdu si zakouřiti

tosipish
28. 09. 2010
Dát tip
vtipné čtyřverší na toto téma by pro mě bylo asi lepší počtení..


Parsifal
28. 09. 2010
Dát tip
:D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru