Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

čarodějky lekníny...

29. 09. 2010
13
32
2710
Autor
naira

čarodějky lekníny

 

nabrala nočních květů do dlaní

tajemnou vůni rozprostřela kolem sebe

čarodějka co toulá se po nocích

protančí jimi a spí či trpí za dne

 

napadaly jí do vlasů

s šustěním křídel v listoví

snáší se hlouběji do lesů

kde skončí tentokrát, kdo ví

 

věčný přítel a společník

na hladině se třpytivými pluje

čarodějka prstem kreslí si

v mokrých vlnkách sametově

 

smáčí vlasy a květy padají

zdobí jezero za svítání

 

kolemjdoucí tuší

kdo tu v noci byl

a těší se

že příště tu pokvetou samy

 

 

 

 

 


32 názorů

moorgaan
23. 10. 2010
Dát tip
*

nairko..nevím kde jsi byla ale u toho stáří ne...) myslím v té aréně...))

nepřeháním..zvlá3ť ta druhá nemá chybičku...)

naira
08. 10. 2010
Dát tip
..nepřeháněj....ale potěší....;)

díky má milá..už jsem ho zkoukla..je ´úžasné!

naira
08. 10. 2010
Dát tip
mrkla sem a dala tip...ale na koment. si teď netroufám...možná jindy...nerada se unáhluju...a před chvílí sem dodělala a poslala jedno rozsáhlejší dílko...ale zatím do dílny...:)

..seš taky kecka...)..mrkneš jak jsem vzala arénu ztečí? ..jsem na sebe pyšná!...)))))))))))))))))))))))))

naira
08. 10. 2010
Dát tip
..už tak mi pomáháš...a dost..opravdu...jsem ráda že jsi...;)

..to ti holka věřím..ale pomoct ti nemůžu..:((

naira
08. 10. 2010
Dát tip
...však právě...nevím v co se po nocích měníš...bych tě nestřetla nevědíc o tobě v jiném převtělení....:D ...a o vyčerpání ani nemluv...hlavně to psychický mi dává fest zabrat... ......

nairo...))))))))))))))))) ..jsem dnes vyčerpaná..mám zase noční a dnešek mi dal zabrat...) ..zítra odjíždím na Hrčavu a tam budu čarovat...))) ..možná se jednou potkáme...) ,,střetnout?..to ne...))

naira
08. 10. 2010
Dát tip
..abychom se někde nestřetly...nevědíc o sobě...víš...;)))

--aaach--jen tak trošku čaruju..:)))

naira
06. 10. 2010
Dát tip
...ŽE BY ŠEPOTKO...;)...v co se proměňuješ po nocích...prozradíš...?...;))

..bzukne?..:))..vida..to bude ono...)))

naira
04. 10. 2010
Dát tip
díky šepotko... něco mi občas bzukne kolem hlavy.;))) ...a díky moc neználko....

nemáš za co

..nairo..jak je? ..každou chvíli na tebe myslím..a snažím se ti poslat pozitivum..:)

naira
02. 10. 2010
Dát tip
...no...Rajmunde...jak bych ti to řekla... ..představu máš slušnou...možná i skutečnou...akorát..ta knihovna je pomyslná...a náchází se asi v mé hlavě...jo, je jen v mé hlavě...a občas otevřu a nalistuju starší stránku..a nechám vyustit čarodějku...by rozprostřela kapek pár... ........díky...

naira
02. 10. 2010
Dát tip
díky Overkille..... ..ráda sním i čaruji...tady to jde...tak proč ne....;))

naira
02. 10. 2010
Dát tip
díky Iv...;))

naira
02. 10. 2010
Dát tip
...díky moc ..snote... ...ráda čaruji..jen to nejde vždy...;)

naira
02. 10. 2010
Dát tip
..to jsem ráda Taublo...díky moc..

naira
02. 10. 2010
Dát tip
díky šepotko..to já moc ráda, když mě to popadne...

Rajmund
30. 09. 2010
Dát tip
Ze záhrobní tematiky celkem slušné. Mám takovou představu, že máš menší knihovnu plnou svých děl a teď ji po kapkách nabízíš obecentvu.

Overkill
29. 09. 2010
Dát tip
Pořád jsi snílek a já jsem rád, že to tak je... *T/*O

no jo...

Taubla
29. 09. 2010
Dát tip
To je nádherné. Potěšilo nairo.

umíš čarovat..má čarodějko..:)..T

naira
29. 09. 2010
Dát tip
..díky moc...taky jeden znám...uprostřed lesů..jen na horalovi se tam dá..(horským kole)nebo samozř.pěšky...miluju přírodu a lesy...je nten čas...nedostává se mi... ..ale svá místa mám..tak čaruju aspoň někdy po slůvkách...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru