Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sázka s bratkenridge

29. 09. 2010
10
52
3476

..jsem si myslela, že to tu nikdy nevložim, abych si npoškodila image básníka, že ano. No ale když je dnes taková rozverná nálada.. Za ty vulgarizmy se omlouvam, ono šlo o sázku, víte...))

Sázka s bratkenrigde

 

 

Jsem husa, tak se dát nachytat, ne že bych necítila, že ta děsná holka, nebo spíš kluk, má něco za lubem. No jo, byla jsem zvědavá, do prdele drát.

Teď tu sedím, čučím na monitor, hlava prázdná, spíš plná sraček, jak by řekla ta sprosťačka. Mám napsat dílko plné vulgarit! Fuj! Ne že bych byla extra slušná ale přece jen.

Čučím tupě na parapet. Kytky, malované barevné láhve, mezi tím se začíná sbírat plno podivných předmětů. Si tam manžel dělá klidně odkládací pult!

Mě taky může nasrat! No, stejně je třeba umýt okna, ještě že prší, ta špína není tak okatá.

Holka soustřeď se, mysli na tu sázku!

Hm, co bych tak..

Jak asi ta holka vypadá? Eeee, není to žádná holka, píše jako muž. A dobře, kupodivu. No, zvědavá ovšem jsem, ne že ne.

Kdy se asi pustím do těch oken? Furt sedím na netu, jsem závislá až běda a teď takové nadělení. Hovno práce, že já na tu diskusi lezla.

Tak koukám co jsem napsala, jsou tam vulgarity? Jsou! Ha!

Tady to máš bratkenrigde. Směju se.

 


52 názorů

..aha..))))

šepot...ty

..já?..))))))

...hmmm,zakuklený sprosťák jako já,nebo vzdělanec,který by měl vědět vše i vulgarizmy,tak jako já :)))jen už je zapomínám,tak jako...

..no fakt..)))

...no nedělej

..se jen dělám..:))))

...máš bídnou zásobu vulgarizmů,vrať se do školy

..no..Petře..tady šlo fakt o sázku a když jsem to psala nebyla jsem v kondici...) ..však jsem to zařadila do blbůstek...)) ..děkuji že ses kouknul..o fejetony se budu pokoušet tak jako tak..to by v tom byl čert!...))) ..že bych nikdy nezvládla překlad jsem si taky myslela a po pár dnech mi to začalo jít od ruky...)))

ahoj šepotko ...působí to na mě hodně zvláštně, takové postupné upouštění páry, fejetonem bych to ale asi nenazval, je to podle mě mimo žánry, spíš takové ulevení si tím, že svoje pocity nabuším do klávesnice... i to je dobrá terapie, proč ne... Hurá na sraz se mi líbilo přeci jen víc

:)))))))))))))))))))))))do kundele..:)))))))))))))))))))))))))..to je roztomilé..:))) ..no...brack to ale uznala..že jo..že jsou to vulgarizmy..:))

Kastel
20. 10. 2010
Dát tip
Nevidím vulgarizmy, ale jen dětská slůvka používaná běžně už od školky do vysokého stáří. Jak říkám, prohraná sázka - jediná opravdová a skutečně odporná nadávka, kterou znám a používám zní..., ne to nemůžu..., tak jo, ale jde o sázku - vsadil jsem se sám se sebou, že to sem dám, do kundele, už jsem to udělal :o)

:))))))))))))))))))))))není..:))))))))))))

Kastel
20. 10. 2010
Dát tip
tak to je prohraná sázka :o)

..dobrou..papuško..)))

Pam!PUCH!
07. 10. 2010
Dát tip
ok ... budou v poště . . teď ale fakt du spát, zejtra du 9tudovat

..avi jsem ti poslala...) ..budu ráda..když mo pošleš fotky..jsem zvědavá! ..jedu na tři dny do hor ale to neva..však neutečou..hlavně je nezapomeň poslat...)

Pam!PUCH!
07. 10. 2010
Dát tip
Fajn tak mi to avi pošli zitra jestli si vzpomeneš a já ti naoplátku pošlu nějaký obrázky vlastní výroby.. tahle sázka za to stojí.. (jestli teda budeš doma)

jasně že mámráda fotky..ale jsem v práci a tady se mi žádné neukážou..až doma...) ..zkusím ti poslat na něco avi,,by se ti to mohlo líbit...)

Pam!PUCH!
07. 10. 2010
Dát tip
spíš hnusnej zlej humor a povrchní ironii.... a pak ještě teda jeden druh humoru kterej nikdo nechápe a vlastně neni vůbec vtipnej.. máš ráda fotky ?

..myslím..že si spolu budete rozumět..a pak se tu rpzhlídni..ne? ..máš ráda srandu?

Pam!PUCH!
07. 10. 2010
Dát tip
Škoda že nemám kamarádky, kterým bych ho...eh...teda ji ukázala.. ) takže.... *dalšího. )

..nemáš zač..jsem ráda že si najde další čtenáře..má obrovský potenciál...)

Pam!PUCH!
07. 10. 2010
Dát tip
ale píše dobře holka, dík za typ

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Pam!PUCH!
07. 10. 2010
Dát tip
V tom případě je ta náhoda ještě o něco příjemnější )

pampuško..já měla na mysli ať jukneš na tu brackenridge...)) ..je tu na písmáku....ne na to veledílo...))))))))))))

Pam!PUCH!
07. 10. 2010
Dát tip
"Jsem husa" řekne na písmáku málokdo .. to je hezké. A tohle dílko by mě asi nezaujalo kdybych byla obyčejná každodenní Pam!PUŠKA!.. ale takhle.. má to vaječníky! Takže ti za to dám hodně..ale fakt hodně suběktivní tip ))

..aaale..nebuď mentorský..taky..:)))

Dave Lister
03. 10. 2010
Dát tip
No dodám jen..teta mého synka je úča.úča suprová, má ten první stupeň pořád.je schopná dětem upéct velikou jedničku jako dort, atd..A jednou mi povídá..Já su tak nějak poslední dobou hrozně vulgární..Ale když mě se potom táák uleví!A tak jsem časem zjistila, že má pravdu.KÓR v téhle době.To už ani ty prdele nějak nejsou co bejvaly, když je devalvace i vulgarismů..

no..nebudu to zařazovat do fejetonu ale nesmírně jsi mě potěšil..:))))


Alegna
30. 09. 2010
Dát tip
tentokrát bez komentáře ale *

..seb..nj..:)))))))))))))))))))))))))))))

Sebastiana
30. 09. 2010
Dát tip
Šepotko, stačí ráno stoupnout na záludně položené autíčko a ještě si narazit holeň a vulgarismy jdou samy.

..Dave já vím..todle se mi moc dobře nepsalo..to mi věř..:))..to ani běžně nepoužívám ty obraty co jsem tam napsala..:))) qqqqqq..faaakt?????????..myslíš to vážně???????,

..no.aspoň není nuda..:))

Parsifal
29. 09. 2010
Dát tip
No... Blbůstka :-) v dnešní době to ale opravdu působí spíše jako úryvek z moderního breviáře ;-)

nj...páterku ale je s ní fakt sranda..:)))

..je správny ona se s tím brack netají ale ty sprosté básničky tu myslím nedává..:)))

PÁTER
29. 09. 2010
Dát tip
do sázky jsi vstoupila, ale Oni jsou podle mne samostatná kategorie, na kterou jsme prostě krátcí a Oni to fakt umí podat.I tak si doprdele myslím, žes to zvládla! Oni- On? Ona? Toť záhada, ale dobře, že neodhalená.

:)))))))))))))))))))))neeeeeeeeeeeeeee:))))))))))))

Overkill
29. 09. 2010
Dát tip
Klidně přitvrď - my to uneseme! :-)))) *T

..sem..přece dáma..snotíku..:))))))

..no to já snotíku nemůžu..mi to nejde tak psát..:)))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru