Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Snad

30. 09. 2010
22
42
5582
Autor
Marcela.K.

v očích měl nebe

šmolkou obarvené

a zlaté vlasy  na ramena

na takové se těžko zapomene

takové oči

žádný jiný nemá

 

kolik jen  let

nás dělí od těch chvil

ležíme v trávě

slunce šípy střílí

amorek  koupe  se

… na dece můj milý

 

má první láska

tehdy rozkvétala

na břehu v trávě

mezi vrbami

i  ony vědí že nebyla malá

jak proutku mávnutí

a vše je za námi…

 

možná že s léty

ztratila svou sílu

ve vlasech stříbro

dopouští se zrady

snad také vzpomeneš si

na ty jedny oči

co říkal jsi jim

že jsou z čokolády

 

 


42 názorů

..hm..mi se to líbí...) ..je to milé..zamilovaná ..mladá..krásná vzpomínka..proč ne? ..ve vlasech stříbro dopouští se zrady je skvělé! tipuju...)

nostalgik
02. 10. 2010
Dát tip
...čokoládové oči pomněnkové oči oči kočičí... co jme to všechno povídali? Vzpomínám rád... ***

Tohle je obvzlášť vyvedené .... a v mé notě.

Janina6
30. 09. 2010
Dát tip
notuje si skřivan jak mu zobák narost někomu pro radost a někomu pro zlost (ať pukne) :-)

koloušek
30. 09. 2010
Dát tip
Moc pěkná vzpomínka.T*

Marcela.K.
30. 09. 2010
Dát tip
fifty fifty bloklá není, takže muréna alias ceed, alias kdoví co,.... opět lže. Vím, že blokace u lidí, kteří jsou schopni a ochotni si okamžitě založit další nick je zbytečná, stejně jako je zbytečné blokovat ty, kteří umí blokaci obejít. A stejně tak zbytečné je na jejich trapné kritiky reagovat. Ano, Gladebe, proč se bránit, že ;-) Sveřep, díky za pochopení... přesně tak, píšu pro radost a to, že to někomu tak moc vadí, je jeho problém a ne můj. Honzyku - alias mně neutečeš, proč se nepřihlásíš pod "známým" nickem? To že se "ztrapňuji" Ti přece může být jedno. Vždyť mě nesnášíš, dělám Ti to přece pro radost. Tvé obavy o to, jak budu před ostatními vypadat Ti nevěřím...ani trošku. Tak už mě ze svého "opatrovnictví" vynech. Jsem už velká holka. Vím jak píšu, vím proč píšu a co si o tom myslí nějaký Emil, mi je opravdu celkem jedno.

sveřep
30. 09. 2010
Dát tip
jedná se o české slovo jasného významu slušnost je také české slovo

sveřep
30. 09. 2010
Dát tip
básenka není veledílo, ale udělala mi čirou radost. chtěla jsem dát tip a nekomentovat jinak než slovem -líbí-ale pak jsem si ke své hrůze přečetla diskuzi. takže dodávám - text je mile nostalgický, zcela srozumitelně vzpomínkový, netrapný. zato komenty murényaspol. jsou trapné. ach bože.

Marcela.K.
30. 09. 2010
Dát tip
:-) Jaro, proto píšu...to poznáš až budeš Podzim ;-) Dík a jednou...za pouhé "proutku mávnutí" to napiš .

Marcela.K.
30. 09. 2010
Dát tip
Ta básnička je napsaná pro radost...je sladká jako bývají vzpomínky na to, když nám bylo šestnáct. Jako by to bylo včera... Těm, kdo pochopili, dík za úsměv :-)

dadadik
30. 09. 2010
Dát tip
:)

Marcela.K.
30. 09. 2010
Dát tip
Dělá Ti to dobře? Naklikat mi sem opět během několika minut 150 návštěv? Jestli Ti to pomůže a uleví se Ti, tak pokračuj.

gabi
30. 09. 2010
Dát tip
taká naozajstná milá básnička *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru