Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tápu a tápu

01. 10. 2010
25
47
3900

Tápu a tápu

 

uvízlá

za kovanou branou vzdělanosti

solidní visací zámek

co jsem nikdy neodemkla

tak se aspoň tvářím

jako že

nemám klíč

a jsem tak čitelná


47 názorů

..ano...kiw..chci..:))

Mám stovky klíčů...chceš půjčit?

..Ovi...)))))))))))))))))))..dokážeš potěšit...)

Overkill
04. 10. 2010
Dát tip
Já zas občas mívám problém, že hlavou rozbiju dveře a pak dlouze bádám, proč je na nich ta klika :-)))) *T

:)))..děkujii...))

...moudroučké*

..dík..Juno...))

...to je dobrý...vodpočiň si. kluci.

..sakra..kluci..já včera chlastala..je mi blbě a zapomněla jsem ja jsem vám chtěla pomoct..:) ..klidně se zase stavte..napeču buchty..dáme řeč a tak..:)))

...to nevíme...každá hlava ruka dobrá, ale na todle sme asi krátký.

:))))))))))..kluci ale vy to vyvážite a já vám pomůžu..jo???

...to je moc fajn....radosti je málo....svět neni právě laskavý místo, i když my při fotbale nebo tak zapomeneme, že, jak třeba říkají naši rodiče, je dneska šílený společenský klima - maj asi pravdu ...lidi zase začínaj mít huby do podkovy, a není divu...

..děkujii..kluci..udělali jste mi radost...))

...to chápeme...Jirka, jeden z nás teda, je adoptovanej, a má takovýho tátu. Ten se vždycky se obrní nějakou vzdělaností a tu zahne, tu uhne...jen aby se nemusel k něčemu ožehavýmu vymáčknout přímo...(třeba)... líbí se nám, že i když písmo používáš velký jak koule z děla, básnička je upřímná - a citlivá. Tipujeme!

azuritku..jsi milý..víš...))

azur
01. 10. 2010
Dát tip
sánskrtem psaný na sloní tlapku zespod. určitě. ne, máš pravdu :D

..no..já jsem čitelná až moc..ono to není žádná výhra..v mé tváří se dá číst jako v knize..:))

azur
01. 10. 2010
Dát tip
se vytahuju,jak mi to veršotepe:D dílko se mi fakt líbí, ale baby čitelný nejsou, nevim o tom že by byly. tak obecně vzato :D

..oo..azuritku..jsi báječný..děkuji...))

azur
01. 10. 2010
Dát tip
záhadná, vtipná dost možná, to žena snad být může, a snad i čtivá nastokrát. čitelná? planý růže...

..vážne myslíš?..nemám můj milý..nemám..:)

Makoves
01. 10. 2010
Dát tip
Já ti dám že tápeš. Podle básní máš ve všem jasno.

..nj..stejně umřeme..tak co..:)))))))))

:)))))))))))))))))..Jaro..no potřebuji ale což..učíme se stejně celý život..že?

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))..jj

:)))))))))))))))))))))..skromnosti jsem daleká..to mi věř ale nebudu se s tebou hádat páč máš recht..jsem chytrá a krásná a vyjímečná a vůbec..:)))))))

..:)))))))))))))..jak nevěříš?..:))..je to nabíledni!

..jj..to víš že můžeš..bude nám spolu veseleji..:))

Můra73
01. 10. 2010
Dát tip
...taky nemám...vím, kde jsou zavěšený, ale furt nějak nedosáhnu... mohla bych koukat do "zámeckých zahrad" dírou v plotě vedle té tvojí?

..:))))))..děkuji ti..:)

foto
01. 10. 2010
Dát tip
tápu pro tip!

Bíšo..taky si říkám ale někdy..no..však víš..:) Alegno..prochází ale všichni to vědí..:)

Alegna
01. 10. 2010
Dát tip
možná, ale prochází jim to

Bíša
01. 10. 2010
Dát tip
Hlavně cit!

:))))))))))))))))))))..koloušku..to já někdy jo..:)))

..alegno..no to máš pravdu..ono je to pak o to směšnější..:)

koloušek
01. 10. 2010
Dát tip
Já se ani netvářím...T*

:))))))..dík..gabi..:) ..páterku..kdepak to neobejdeš a zvditelnit se o to přece nejde..ono to pak právě vyleze na světlo..:)))

Alegna
01. 10. 2010
Dát tip
gabi má pravdu, navíc upřímná, to jiní dělají, že za bránu chodí běžně

gabi
01. 10. 2010
Dát tip
sympaticky čitelná *

PÁTER
01. 10. 2010
Dát tip
Dá se vstoupit i zadem...bez klíče, krást si chvíle a zviditělnit se. Ach ne, kdepak, ty netápeš, máš dobře našlápnuto!! Drž se, přeju ti to. Já mizím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru