Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VÝSLEDKY BLESKOVÉ KRYCHLE (6)

01. 10. 2010
0
17
3240
Autor
aleš-novák

uzávěrka je podle středoevropského času. Hodiny na Písmáku jsou z nějakého důvodu posunuty.

Šesté kole BLESKOVÉ KRYCHLE je, díky Bohu, za námi.

Nevím, jestli některé dílo vstoupí do slabikářů, v každém případě

se trochu rozvířily stojaté vody často se opakujících jmen účastníků, tentokrát

přišlo i několik "nových" autorů.

 

Celkově se sešlo 14 dílek (nepočítám ty autory, kteří se průběhu kola sami smazali),

 nejvíc tipů si vysloužila autorka koloušek

a její dílo Kočkaleze/Skákalpes  (klikací), které doslalo celkem 16 tipů.

 

Všechna soutěžní díla budou i nadále k vidění v klubu blesková krychle 6 (taky klikací).

 

Blahopřeji vítězce, děkuji všem autorům, čtenářům a tipařům a zas třeba někdy příště...


17 názorů

Toscana
16. 10. 2010
Dát tip
jak je možné, že když kliknu na ty klikací odkazy, napíše mi to, že mám neplatné heslo??? šmarjá, to jsou nějaké čáry! :o))

avi :o)

Qitkosh
07. 10. 2010
Dát tip
Hurá!!! Ať žije/píše kouloušek! :)

Taubla
02. 10. 2010
Dát tip
:-)

Diana
02. 10. 2010
Dát tip
Blahopřeji!!! Mám radost, že vyhrála právě ta tvoje. I podle mého názoru byla nejlepší. :-))) Ještě se směju..

..já nejsem ctižádostivá..nýbrž marnivá!..:))))))))))))))))

koloušek
01. 10. 2010
Dát tip
To je správné a ctižádost je zdravá. To jen já jsem taková puťa puťa...:-)

..koloušku..já jsem nemožná!..ráda se kochám a být středem pozornosti..to je moje..poslední?.. ani náhodou!..to nesnáším!..jsem hrozná..že? mea cupa mea culpa..:)))))))))

koloušek
01. 10. 2010
Dát tip
sepopotíí, jenom Ti pošeptám: Já se moc nekochám, nějak nemám proč (taková blbinka) a jinak - já jsem radši v koutečku a poslední. Ale děkuji a také se brzy budeš kochat.:-)

..koloušku ty výsledky by se měly někde vyvěsit aby ses mohla kochat..já bych se rozhodně kochala..:)) ,,dobrou noc a krásné sny..:))

koloušek
01. 10. 2010
Dát tip
Moje první výhra, (nejspíš i poslední) až jsem celá zjihla. Děkuji vám za náklonost, tipy, gratulace a vůbec... že jste na mě milí a přeji krásnou dobrou noc, pokud možno v teplé posteli. :-)

renegátka
01. 10. 2010
Dát tip
Jarmilko blahopřeji k prvenství.

Alegna
01. 10. 2010
Dát tip
přidávám se ke gratulantům a nezapomeň, máš u mě T*

..kolouškuuu..gratulujiii..seš nejlepší..to je jasné!..:)))

...koloušku gratulace

macecha
01. 10. 2010
Dát tip
gratuluji Jarmilce-kolouškovi k výhře :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru