Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

What are the odds?

01. 10. 2010
6
11
955
Autor
myp2p


pojebal se mi zapalovač

ptám se OSMI lidí

nikdo nekouří


není to zas tak špatné s tou naší společností...





11 názorů

Deepness
02. 10. 2010
Dát tip
:)

když se přidáš bude ještě líp

...jako kuřák musím*

myp2p
01. 10. 2010
Dát tip
:) Ptal jsem se: Prosím vás, nemáte zapalovač? Ale je fakt, že jsem měl dvojku v krvi, tak možná proto...

Zbora
01. 10. 2010
Dát tip
Jestli jsi se ptal: kámo kouříš?, tak se ani nedivim. Pokud jsi se ptal: šéfe nemáš ňákej drobák na zapalovač?, nedivim se už vůbec. Ale pokud jsi se ptal: nemáte prosim vás oheň? a není Ti míň jak dvanáct let, měl jsi prostě smůlu. ;) Mimochodem nedávno jsem zjistil, že onen drobák neznamená dvě nebo pět korun, jak jsem si naivně myslel, ale že drobák je to až tak od dvacetikoruny. Menší částka není drobák ale nic. :)

...kdybysme kouřili, tak to za pár let neuběháme. Ale dílo je tak, ale tak naivní - promiň, autore. (možná by ho vzali někde na ministerstvu v kampani proti kouření?) ...jako točil ten blbec Renč ty bouračky a pak se sám do auta nabořil a eště kecal... to je hajzlík teda pěknej...

Alegna
01. 10. 2010
Dát tip
asi se stydí přiznat, teď je moderní nekouřit :-)*

třeba za to může vysoké datum...

Norsko 1
01. 10. 2010
Dát tip
nikdo ti nepučí, jedině bezdomovci

:)))))))))))))))))))))))))))))))))..já hulím..:))))))..fakt si mě pobavil!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru