Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VESELÁ BOJOVÁ HRA "HLEDEJ HŮLKU"

15. 11. 2001
2
0
3591
Autor
Svojsík

pro potřeby Písmáckého skautského klubu

Milí skauti, příznivci života veselého, pospolitého, s přírodou sepjatého a veskrze užitečného!

S podzimem přichází do našich klubů první přízemní mrazíky, nálada jest lehce pochmurná, však pravého skauta nikdy nezkruší, leč ten vždy hbitě zábavu sobě vymyslí, při níž zahřeje se jednak a pak také tělo utuží a též možné jest, že i nějakého bobříka za uši ze sloje vytáhne.

Pro potřeby tyto vymyslel jsem pro potřeby skautské dobrodružnou hru "HLEDEJ HŮLKU", spojenou s lovem bobříka nedoch-vilnosti.

 

Princip hry jest tento:

 

1. Oddíl rozdělí se do dvou družin, v tomto případě jedná se o družinu Veverek a družinu Vlků.

 

2. V lese ukryje se p. Daniel Hůlka. Všichni skauti jistě dobře vědí, jak on vyhlíží; ti, co nevědí, dostanou anatomický atlas a několikero fotografií. Cílem Hůlky jest zůstat skryt; pročež on maskuje se mezi křovím, kamením či mechem.

 

3. Hodinu před zahájením hry vyšle se průzkumná hlídka, jejímž úkolem jest po stopách Hůlky lesem jíti a značením družiny informovati o tom, kde jeho doupě se nalézá. Hůlka s hlídkou průzkumnou dorozumívá se smluveným signálem - hlídka zavolá: "Hůlka!" a tento odpovídá zpěvem.

 

4. Po hodině vyrážejí obě družiny, vždy v párech, každá z jedné strany lesa. Dvoučlená družstva vyrážejí po 10 minutách za sebou, aby byla hra dobrodružnější. Musejí hledat stopy, které po sobě průzkumná hlídka zanechala. Během hry jest povolen toliko lov bobříků, a to bobříka cicmání, mrouskání a nedoch-vilnosti.

 

5. Konec hry jest obzvláště veselý, neboť Hůlku nikdo nehledá, což od počátku bylo jasné. Účelem hry jest Hůlku ztratit tak, aby jej nikdo, s výjimkou průzkumné hlídky, nenašel. Průzkumná hlídka, která jej najíti má, si místo jeho pobytu nechá pro sebe.

 

Při této hře oddíl zažije mnoho veselí.

 

Hráti se bude o weekendu 24. - 25. 11. 2001 v lese krčském.

Průzkumná hlídka jest určena takto: za družinu Vlků MODONA, za družinu Veverek rozhodne los.

 

Zahajuje se o 13. hodině dopolední.

 

 


Eowyn
23. 12. 2001
Dát tip
Asi nejakou takovou hru budu must pripravit v kmeni nebo svemu oddilu :-))

zoo
16. 12. 2001
Dát tip
Notář je pro. Omlouvám zpoždění, ale von si nejprvá mušel vyříkat s voběma tchýněma. :-)

zoo
12. 12. 2001
Dát tip
A kruci! To ovšem výrazně poznamená legitimitu našeho vztahu, drahá (vaverko), páč můj notář jede po hranolech. :-(

Yeziiinka
12. 12. 2001
Dát tip
Mmm... tak snad - když nás bude víc nad sebou???

Yeziiinka
05. 12. 2001
Dát tip
Po všech těch bobrech? Jistě!!!

zoo
30. 11. 2001
Dát tip
Aby Ti neupřeběhly blešky na každou blbou hůlku, vokolo kerý se vojedeš, není-liž? :-)

Yeziiinka
30. 11. 2001
Dát tip
Na ja, f těch věcech s trvalým bydlištěm a domofským právem mám ráda jasno (na ocase tmu)...

zoo
30. 11. 2001
Dát tip
Eště si zapomněla na práva prvé a každé další, a to i aktuální, noci. (Máš vocas taky placatej?)

Yeziiinka
29. 11. 2001
Dát tip
A o tohle jsem přišla??! Byl kvůli mě aspoň někdo lichý?? Mrzelo aspoň někoho, že taky nehledám a nejsem nedoch ani vilná????? A to jsem si ušila nový maskáčový futrál na ocas...

zoo
19. 11. 2001
Dát tip
Ne, Dane. Sklodowskýho. :-) Jen jemnej přemetík v písmencích. Ovšem vzhledem k Tvé stávající emanaci Ti to v podstatě může bejt fuk.

zoo
18. 11. 2001
Dát tip
Jo, ty mrňata prd snesou. Taky sem si ším, že po třetí noční vodpadajijó... :-)

Modona
18. 11. 2001
Dát tip
Tak už sem doma. Bono vás všecky moc pozdravuje:-)) Sakra ty šípky zůstaly u něj v káře:-((

zoo
18. 11. 2001
Dát tip
Modona. Bonotenor. :-))

zoo
18. 11. 2001
Dát tip
Kabriolet - a jezdí na šípky. Čeho my skautkyně všeho nedosícnem, hm, hm, hm...

Dan_Hůlka
18. 11. 2001
Dát tip
Modono, proč se stydíš za náš společný víkend? To jsem byl tak špatný společník? Ty šípky mi sebrala Adéla, našla je v autě a já jí řekl, že jsem je natrhal pro ní na čaj, doufám, že mi to odpustíš.

Modona
18. 11. 2001
Dát tip
Teda Dane, přijít si pro podpis, tomu říkáš společný víkend? Ty šípky, coste našli v autě, ty Ti tam nasypal Bono. A hádej, jak to myslel?!:-))))))))

Dan_Hůlka
18. 11. 2001
Dát tip
Modona: OK, tak já budu taky dělat, jako že se nic nestalo. Ale mrzí mě to, co si budem namlouvat. Apropó, kdo je "Bono"? To je přezdívka Janise Sidovskýho?

zoo
17. 11. 2001
Dát tip
Já jak vidím mrousk, vokolí nevnímám, trili. Tak je ber taky poslepu, předpokládám, že veveřáci budou protestovat a tím se vodhalejí. No a i kdyby nééé - dyk jsme všichni jenom lidi...

zoo
16. 11. 2001
Dát tip
Eště mám technickej totaz. Vlastně čtyři. A) Je možný, že dneska jsem se musela DVAKRÁT vrátit k tabuli před řeznictvím, abych se ujistila, že nabízené klobásy jsou VINNÉ a nikoli VILNÉ? B) Má Hůlka mobil? C) Pokud B) platí, jaký má číslo? D) KUDY táhne výšezdepřítomný LOS?

zoo
16. 11. 2001
Dát tip
A) Bramborákem navrch. :-). B) Tak v tom případě v sobotu nejedu. Todle je na mne moc malý. C) Bože, ale já se domnívala, že právě my NEBUDEME monogamní spolek. :-( D) Dik. Chápu se vlasce na hůlce a mažu k záplavovému bodu. :-)

Litochowitz
16. 11. 2001
Dát tip
SOKOL ZDRAVI SKAUTA.....

clovrdik
16. 11. 2001
Dát tip
:-))

Modona
16. 11. 2001
Dát tip
Tak dyž teda nejede vrchní vlčí sestra, ospravedlňuji se průkazem práce neschopného vlka. Stejně, co bych hledala Hůlku, když Bono říkal, že ho to neba:-))

Modona: Dyk ho taky Bono hledat nebude!

Bacil
16. 11. 2001
Dát tip
Hlavně se neopijte metanolem, v tlm případě by hledání Daniela Hůlka bylo nutno doplnit hledáním Lucie Bílé. P. S. Co dělá největší jelenovitý kopytník v řece??? Je snad los nějaký losos??? P. P. S. Proč jsou vlastně veverky a vlci na válečné stezce? Nebylo by lepší válečnou sekeru zakopat, a vykopat sekeru cicmečnou?

Bacil: Vlci a veverky nejsou na válečný stezce... jen dvě vlčice jsou na válečný stezce, páč se chtěj obě cicmat se stejným, zatím nezařazeným skautem...:)

Wopi
16. 11. 2001
Dát tip
jo, Bacil na to káp! vykopejmež cicmečnou sekeru a vykuřme dýmku mrouskavku

Bacil
16. 11. 2001
Dát tip
No, já jen narážím na tu původní morseovkovou diskusi, páč tam se o válečné sekeře cosi psalo. Ale pokud je tu všeobecná vůle vykopat cicmečnou sekeru a vykouřit dýmku mrouskavku, tak je to fenomenální událost. P. S. A proč si ho nepoloží doprostřed?

Wopi
16. 11. 2001
Dát tip
A proč si mě nepoloží doprostřed?

Bacil: Protože o Bona se s nikým dělit nebudu, u všech skautů! Vím, že je to velmi nečestné a nesportovní, ale nemůžu si pomoct! :-) Wopi: Doprostřed čeho?

Wopi
16. 11. 2001
Dát tip
No nic. To byl jen takovej pokus.... ;-)

Wopi: Já jen jestli jsi třeba nemyslel "doprostřed ohniště", protože to by asi bolelo. Stejně jako doprostřed mraveniště. Ale to první je horší, zejména když červená se line záře a oheň, oheň hřeje ruce, barví tváře.

Bacil
16. 11. 2001
Dát tip
Já bych taky radši doprostřed cimafilních skautek než doprostřed ohniště, to je celkem bez diskuse :-))

Wopi
16. 11. 2001
Dát tip
já už sám nevim, co jsem to vlastně chtěl... ale do ohniště určitě ne, tam patřej brambory - a ještě ne DOPROŠTŘED, nýbrž NA KRAJ (neb okres už tam neni)

zoo
16. 11. 2001
Dát tip
Sem si pro jistotu ten prostředek umyla, to kdyby se někdo stavil... :-/ (pochybovačně...)

Wopi
16. 11. 2001
Dát tip
kde bydlíš? :-))

zoo
16. 11. 2001
Dát tip
812!! :-))))))))

zoo
16. 11. 2001
Dát tip
Ale vážně bacha na Šantrůčkovou, dnes po ránu vyhlížela NEVYCICMANĚ. :-(

...dyk to říkám celou dobu.

Modona
15. 11. 2001
Dát tip
Od kdy rozhodujou veverky o tom, kdo co dělá u vlků????????? A kdo je los?

Los
15. 11. 2001
Dát tip
Já jsem los. O mým rozhodnutí nikdo nemůže pochybovat. Jednoznačně se ztotožňuju se Svojsíkem.

Wopi
15. 11. 2001
Dát tip
zdar!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru