Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

20 10 BRNO - hledá autory

04. 10. 2010
0
18
1984
Autor
Saetri-Ihn

Ano, chci se proslavit, nic jiného.

Co je to 20 10 BRNO?

20 10 BRNO je nově vznikající studentský projekt, jenž chce dát mladým brněnským tvůrcům možnost se prezentovat před širokou veřejností. A to pravidelným pořádáním kulturních večerů, na nichž se sejdou jak literáti, hudebníci, fotografové, grafici, tak i sochaři, performeři, filmaři, či divadelní spolky a postupně vystoupí.

Proč?

Mladí tvůrci se v Brně v současné době velice těžce prosazují. Jejich práce zůstává uvězněna v okruhu přátel a pár internetových návštěvníků. Navzájem se neznají (ba dokonce o sobě ani netuší) a nejsou konfrontováni, takže nemůže vzniknout tvůrčí podhoubí, které by se mohlo navzájem ovlivňovat a vytvářet nové autorské projekty či uskupení.

Jak?

Pořádáním kulturních večerů, na kterých vystoupí mladá brněnské generace, tak i zajímaví hosté. Budeme zajišťovat prostory pro vystoupení, propagaci a tak i návštěvnost, program a organizaci.

Kdy?

Datum ani čas není ještě přesně určeno, zatím hledáme autory, kteří by měli zájem o spolupráci. Nicméně večerů bude víc, takže pokud nestihnete jeden, bude další.

Jaké tvůrce hledáme?

Zde na Písmáku zejména literáty, ale i autory jiných uměleckých forem. A to takové, kteří v roce 2010 mají mezi 10 a 20 lety a pobývají v městě Brně.

Dále hledáme jiné zajímavé autory, kteří by měli zájem vystoupit na některém z večerů 20 10 BRNO jako hosté. U nich není nic omezeno.

Pro zájemce

Pokud máte zájem o spolupráci, dejte nám prosím vědět na mailu 2010brno@gmail.com.

Dále máme stránku na facebooku: http://www.facebook.com/pages/20-10-BRNO/139713579408471. Web je v přípravě.


Těšíme se na vaši návštěvu,

ať již autorskou nebo diváckou,

a přejeme hezký večer.

20 10 BRNO


18 názorů

Dave Lister
09. 10. 2010
Dát tip
jo, proč né..Konečně se něco bude dít, devadesátý byly fajn, proč to nezopakovat.

no vida - éliška limit splňuje :o) pak dej vědět, až to někde propukne, přijdem fandit :o)

Anetté
07. 10. 2010
Dát tip
:D ted tady ctu zbytek diskuse, tak se kaju, ale ta horni hranice mi prijde zbytecne sebedestruktivni..)) navic vek 10-20 takhle celne v nazvu bije do oci at je to hravy sebevic:P ale souhlasim se zlatym a drzim pesti.)

Saetri-Ihn
07. 10. 2010
Dát tip
Jojo, hlavně do těch základních, rozhodně ne na střední, protože primárně vůbec nejde o hříčku 20 10, kde 10-15 je tam prostě jenom tak a slezou se stejně jen 15-20, ale o skutečný lov děcek 10-11.

Anetté
07. 10. 2010
Dát tip
nebylo by lepší rozlepit to na nástěnky základních škol?:P

Garay
05. 10. 2010
Dát tip
Zase pozdě :)

Janina6
05. 10. 2010
Dát tip
Fandím! Až bude ten web, určitě dej upoutávku.

Saetri-Ihn
05. 10. 2010
Dát tip
Kamil Sikora: Je nám docela jasný, že se tam asi nikdo 10-14 let neukáže (ať už proto, že takoví lidé moc netvoří, nechtějí vystupovat, nebo je prostě rodiče nepustí večer do zakouřené putyky)... Limit 10-20 je spíš kvůli tomu roku 2010... zzlatý: tohle bych podepsal :)

zzlatý
05. 10. 2010
Dát tip
Asi jsem staromódní, ale pravdou je, že jakákoli taková snaha má smysl. Určitě je lepší, když se mladí někde sejdou, kulturně pobaví, než by si něco "píchali" apod. Držím se spíš zásady, že když se mi něco nelíbí, tak to nečtu nebo nereaguji, ale v žádném případě nekazím. Určitě se najde plno lidí, které tato myšlenka zaujala. Bohužel již mnoho desetiletí nepatřím do kategorie 10-20. Proč se tu všechno pozitivní okamžítě někteří snaží zesměšnit, zpochybnit? Je to jakýsi druh zloby, že jsem to navymyslel já nebo je to fakt už jenom "o hlavě"?

Jo! Není nic lepšího, než se začíst do milostné poezie 10-leté básnířky, nebo se nechat oblažit moudrem 11-letého filozofa...

Brno 902 10 :))))

papouch
04. 10. 2010
Dát tip
tak jo :)

Saetri-Ihn
04. 10. 2010
Dát tip
10-20, i když těch 10-14 je spíš jenom tak kvůli tomu roku 2010, on se asi nikdo takovej nedostaví. 50 až 60 - kdybys chtěl, tak můžeš přijít klidně číst... naše představa je taková, že lidi do 20ti budou tvořit tak 3/4 toho večera a zbytek můžou být jiní (zajímaví) autoři.

papouch
04. 10. 2010
Dát tip
mezi 10 a 20? .. a co ti mezi 50 a 60? :-p

Saetri-Ihn
04. 10. 2010
Dát tip
souhlas, naštěstí to byla ironie ;)

po slávě touží ti, kteří si naivně myslí, že tím získají automaticky i uznání ))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru