Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Též lžeš?

Výběr: hermit
10. 01. 2002
5
0
1192
Autor
cvrček

...cestou vlakem ze setkání nesetkání...

Též lžeš?

1998

 

Slunce zapadá krvavě hořely tvoje líce a ruby od látek i protilátek z telátek čerstvě umytých v korytu se dobře šlo s tebou tam na bodláčí píchá třebová. Další chaos na nos zpívá mile přitroublý písničky jsem ti nahrál k narozeninám svůj svět v hrozivé protiváze na prováze se budu houpat houpi houp déšť je z kroup a sazí nazí a nenazí. Strašidlo hú tú bú kravička a babička co má přes padesát korun navíc mě schází svědomí vědomí i bezvědomí tvé přítomnosti a budoucnosti dávám sbohem i bez boha ha haha fňuk. Hňup a svatý z vaty a ze svalů na úpalu skálu co tam nebyla z podivně stloukaných vzdechů zdechnu já svou duši tvý uši ňadra nohy stohy hoří se mnou ve mně. Flaška taška kráska maska a já nic. Pozdě i brzo slzo vzlétni a zdechni a vdechni život přívod tepla a procházky bez lásky provázky otázky ocásky chásky prasky mlasky mlasky mlasky krůůů. Dorůstá měsíc mně sic dvanáct měsíců tak celý život ne únava dává směr vlak okno dopis snad? Jsi já zatím též lžeš?


tak to je vodopádhorů !

cvrček
04. 02. 2003
Dát tip
Děkuji

hermit
23. 01. 2002
Dát tip
jo, tip, výběr....

Gastarbajtr
12. 01. 2002
Dát tip
souhlas s pinem...*!

Krel
12. 01. 2002
Dát tip
jo, nejni to špatný..

Amanda
12. 01. 2002
Dát tip
Zvlastni... takovy ztracivy...libi...

pino15
10. 01. 2002
Dát tip
je to děsně krásně vzrušující :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru