Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hebká hřejivá známá

06. 10. 2010
14
17
3804
Autor
Štírka

hebká hřejivá známá

 

 

pocit věčnosti

zababušený do vůní

esence včerejška snů zítřka

odedávna to bylo vším

pak

zmizelo

a jen zaseknutý trn

občas omylem dotýkaný

připomíná

že

můžeš být součástí chvíle

mít svět mimo svět

 

konec dějství opona padá

zůstává jen známé místo

a malý klíček k tomu co je vždy nadosah

ale málokdy k dosažení

 

■■■

 

neomylně nás vedou

pokřivené směrovky

reality

 

/4.10.2010/

                  


17 názorů

avox
25. 06. 2011
Dát tip
*/

médea
04. 12. 2010
Dát tip
*

pupin
26. 11. 2010
Dát tip
...asi to tak má být...je to NAŠE interpretace..bohužel,bohudík...

Štírka
08. 10. 2010
Dát tip
Vysočina je také krásná, i když ji znám trochu z kola a jen trochu z projíždění autem....

guy
08. 10. 2010
Dát tip
děkuji za pozdrav ze slunečných Jeseníků, už jsem tam pár let nebyl, ale dám si předsevzetí, že to brzy napravím, a zdravím z o něco nižší Vysočiny zatažené nízkou oblačností :-)

guy
08. 10. 2010
Dát tip
byla tu prakticky od začátku písmáka pod mnoha nicky, ale její hlavní byl Šílená, už dávno se "odstěhovala" a všechno tu smazala je jednou z nejlepších autorek, co znám, pár věcí má na literra.cz pod nicky Šílená, Lakšmí a amasaké :-)

Štírka
08. 10. 2010
Dát tip
guy : děkuji moooooc, přečetla jsem si polohlasem : je to nádhera, hladivé, krásné, jemné.... nemám slov.... /a ještě mě neználkovi prozraď, od koho že to je...?/ Pozdravuji ze slunečných Jeseníků :-)

Kuchot
06. 10. 2010
Dát tip
docela*

guy
06. 10. 2010
Dát tip
připomnělo mi to jednu taky moc příjemnou, kde je to slovo taky použito, možná ji znáš, jmenuje se Párání páry
...že na opačném Zeměválu (nebo jen o pár ulic dál?) si někdo uplet šálu z žalu si někdo z žalu uplet šál. Až po uši se zababušil chmur můru hostil na víčku mourem a rmutem natřel duši... (a zatím zrála v jablíčku pro jeho ústa sladká šťáva pro za zrak~ barev paleta) Spadnout se může musí vstávat a jít... když dvířka do léta se na skal linku otevřela vesmír ronívá rolničky z nich do srdcí zas láva vřelá... Nechám Ti tady poslíčky - Kaňkuly modré z kalamáře by spánek hebký hlídali Ti Pavouček štěstí - páru páře vypáře z šálku šály nářek až skončí zbyde špulka nití.
:-)

guy
06. 10. 2010
Dát tip
zababušený je nádherný slovo .. *

Štírka
06. 10. 2010
Dát tip
všem večerní pozdravení a moooc veliký dík za věnovanou chvilku :-)

varankaka
06. 10. 2010
Dát tip
souhlasím s Oldjerrym

Oldjerry
06. 10. 2010
Dát tip
malý klíček k tomu co je vždy nadosah ale málokdy k dosažení... tohle považuji za klíčové a nejen za to *

Diana
06. 10. 2010
Dát tip
Pravdivé, posmutnělé..***********

Norsko 1
06. 10. 2010
Dát tip
takové mentorské :-(

"zababušený do vůní" je jako z pohádky !:)) a krásnej filosofickej, nejednoznačnej konec : "neomylně nás vedou pokřivené směrovky reality"...to je, ošklivě řečeno, "současný", až to hezký není. Tipujeme, a rádi!

dadadik
06. 10. 2010
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru