Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dlhoročná známosť

09. 10. 2010
18
36
5770
Autor
MarK.

 

      Zapustila si korienky

      v Eustachovej trubici

      siahajúce po kohútik

      s dysfunkčným potrubím

 

      vygravírovala si stavce spazmami

      výčitkám vdýchla právomoc

      na kožu natiahla neoprén

      nepriepustný ani po tiamínových vpichoch

 

      pod jazyk vložila magnetku

      a roztočila

                         svetové strany

                         črevá

                         zmysly

      ževraj

      abych sa nenudil a bavil spolu s tebou

 

      sínusoidným šprintom

      hraničiacim s rezignáciou

      som kamufloval spokojnosť

      kŕmenú výťažkom z ľubovníka

      pričom preexponované pády

      po expiračnej dobe

      ma naučili

      vytrhávať korienky

      ešte pred rozvetvením.

 

 


36 názorů

MarK.
11. 10. 2011
Dát tip
..chodit mozes len nie s lubovnikom pod kozou:) ..kazdopadne dakujem i za upozornenie, Robinia ;)

Robinia
11. 10. 2011
Dát tip
pozor na ten ľubovník, nechodit pak na sluníčko ;-)

A.H.
24. 01. 2011
Dát tip
*

MarK.
20. 01. 2011
Dát tip
..a Karel, aby nezapomnel - dakujem, ze si ma nielen rozosmial (a to myslim fakt vazne aj ked sa neodvazim odvazit:)

MarK.
20. 01. 2011
Dát tip
..kazdy vtip ma svoju odpoved na konci provazku - proto si kazdy vitpalek stale dava tu istu otazku - ma zmysel cekat na lasku?;) ..z texte najdes odpoved na tvoj otaznik a pokial nie, tak reklamacie adresuj svojmu ocnemu, bo ja nanuky moc nemusim:);)

MarK.
20. 01. 2011
Dát tip
..kazdy vtip ma svoju odpoved na konci provazku - proto si kazdy vitpalek stale dava tu istu otazku - ma zmysel cekat na lasku?;) ..z texte najdes odpoved na tvoj otaznik a pokial nie, tak reklamacie adresuj svojmu ocnemu, bo ja nanuky moc nemusim:);)

Kdo to je ta známost?, není to moje věc, ale jen tak, jmenuji se totiž Vtipálek zvědavý,...to byl právě jen vtip, báseň dobrá, jen tak míň, nebo někdy víc, co takhle Morgenstern?, třeba Veliké lalulá on ti ho nanutelá ten nanuk, podepisuji se Orhan Pamuk.

MarK.
18. 01. 2011
Dát tip
..diky, Honzo (vsak ty vis;)

Honzyk
18. 01. 2011
Dát tip
jo, jimava....)))* vymakany text!

MarK.
11. 01. 2011
Dát tip
..velmi pekne dakujem, Jeffe - sakra si to cenim!

MarK.
27. 12. 2010
Dát tip
..niekedy slova len vsetko skazia, aby sme sa skutocne mohli vyjadrit - takze chapem! :)

MarK.
27. 12. 2010
Dát tip
..opat len tak stroho, ale vystizne - dakujem, certofko!

MarK.
04. 12. 2010
Dát tip
..a do tretice - este raz velmi pekne dakujem, medea (ale to uz sa asi opakujem:)

médea
03. 12. 2010
Dát tip
*

MarK.
11. 10. 2010
Dát tip
..u mna vedie aj prva:) ..dakujem za tvoj sepot;)

pro mně dobrá...poslední sloka vede..tipuju..

Alegna
11. 10. 2010
Dát tip
:O)

MarK.
11. 10. 2010
Dát tip
..ne, ano, ne, ano, ne, ano, tak predsa;) (ulava;) ..dakujem, Alegna, potesila si ma;)

Alegna
11. 10. 2010
Dát tip
ano *


MarK.
10. 10. 2010
Dát tip
..kluci, vy vubec nejste hloupy!;) ..dakujem Vam ja i moja Eustachova trubica;)

MarK.
10. 10. 2010
Dát tip
..kluci, vy vubec nejste hloupy!;) ..dakujem Vam ja i moja Eustachova trubica;)

....nám tady ta cizí slova jen dotvrzujou právě jakýsi odcizení, ale dokonce i symbolizujou neporozumění a bezmoc, která někdy člověka popadne, když tomu druhýmu by chtěl něco tak, ale tak důležitýho říct ! tipujeme.

MarK.
09. 10. 2010
Dát tip
..vazim si a dakujem, Cuprumov

MarK.
09. 10. 2010
Dát tip
..som rad, ze sa Vam obom pacila (Edmund i jH), dakujem

jH
09. 10. 2010
Dát tip
*

MarK.
09. 10. 2010
Dát tip
..vsak dala aj zabrat:):) ..dakujem, Norsko

Norsko 1
09. 10. 2010
Dát tip
poslední je excelentná *

MarK.
09. 10. 2010
Dát tip
..tak to uz ja nemozem ovplyvnit:) ..mozno vyznieva na prvy pohlad 'tazko stravitelna', ale opak moze byt pravdou..ale som rad, ze si nazrel;)

nemám moc rád odborné názvy v básních...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru