Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čtení autorů Totemu + hosté - Fra

12. 10. 2010
0
11
1717
Autor
Zbora


Nezapoměňte prosíme na říjnové čtení
autorů internetového kulturního magazínu Totem.cz v kavárně Fra.
(Šafaříkova 15, Praha 2).

Pondělí 25.10.2010, 19:30h

Hosty večera pak budou Petr Štengl
http://www.psivino.cz/

a Stanislav Oliva na Písmáku známý jako Stenos.

 

 

Pokud nepublikujete na Totemu a přesto máte chuť přijít přečíst něco ze své tvorby, prosím kontakujte mě zprávou.





11 názorů

...stenos nech si hlavne nachysta texty co bude citat...nech zasa dvadsat minut vsetko nehlada... ...a nezaskodilo by ani porozmyslat nad inymi textami...tie co cital ve ztratach boli jednak velmi slabe...a jednak bez akehoklvek rozptylu...


Zbora
13. 10. 2010
Dát tip
Ale to víš, Tomáši, že mě to zajímá, jenom jsem se zatím po prázdninách vážně vůbec nedostal k tomu, zajít si někam koupit tištěná periodika, a říkám si, ono mi to neuteče :) Díky za odkaz. Četl jsem.

Jinovata
13. 10. 2010
Dát tip
http://www.literarni.cz/jan-zboril-skrin-287

Jinovata
13. 10. 2010
Dát tip
Teda Zboro, tomu říkám neulpívání na vlastní tvorbě.

Zbora
13. 10. 2010
Dát tip
Já vůbec nevim. Údajně něco málo ve Tvaru a něco by mělo snad vyjít v Literárních novinách, ale neměl jsem čas to sledovat. Teprve se chystám. Jinak na internetu, když si zadáš do vyhledavače Jan Zbořil - Skříň, určitě pár recenzí najdeš.

jH
13. 10. 2010
Dát tip
poď se opít 25. do fra, stenos to rozjede

Oldjerry
12. 10. 2010
Dát tip
Stenos - hi's very good author.... ale je moc daleko.

Jinovata
12. 10. 2010
Dát tip
Je někde už nějaká recenze na Skříň?

Zbora
12. 10. 2010
Dát tip
To si pleteš senilo! Jan skříně neboří, nýbrž stěhuje kamarádům z nejvyšších pater činžáků.

Jen aby se mejdan nezvrhnul jako posledně, kdy tam Jan zbořil skříň...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru